eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawy sprzętu medycznegolampy operacyjnej bezcieniowej, sufitowej, podwójnej; lampy operacyjnej bezcieniowej zabiegowo-diagnostycznej, ściennej z bocznym zaczepem; pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej na statywie; dioptromierza wraz z akcesoriami do diagnostyki dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-21

Grudziądz: Dostawy sprzętu medycznego: lampy operacyjnej bezcieniowej, sufitowej, podwójnej; lampy operacyjnej bezcieniowej zabiegowo-diagnostycznej, ściennej z bocznym zaczepem; pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej na statywie; dioptromierza wraz z akcesoriami do diagnostyki dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 172315 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Nr 1 , ul. Wybickiego 10/22, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4506400, faks 056 4659290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego: lampy operacyjnej bezcieniowej, sufitowej, podwójnej; lampy operacyjnej bezcieniowej zabiegowo-diagnostycznej, ściennej z bocznym zaczepem; pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej na statywie; dioptromierza wraz z akcesoriami do diagnostyki dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego. 1 cześć zamówienia - lampa operacyjna, sufitowa, bezcieniowa podwójna Posiadająca certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa oświetleń chirurgicznych i diagnostycznych: spełniająca wymogi pierwszej klasy według 93-42 EEC, wyposażenie medyczne lampy zgodne z wymogami EN 60601-1, kompatybilność elektromagnetyczna według wymogów EN 60601-1-2. Inne parametry: - zawieszenie pełne 3D w zakresie 360 stopni - uchwyt do regulacji z możliwością zachowania sterylności, - zasilanie 240V - temperatura barwowa nie mniej niż 3700 stopni Kelvina - współczynnik odwzorowania barwy RA nie mniej niż 94 - natężenie oświetlenia nie mniej 1 kopuły nie mniej niż 140 000 luksów, 2 kopuła nie mniej niż 60 000 luksów z możliwością regulacji od 50-100% - średnica oświetlenia pola górny zakres nie mniej niż 230 mm Wykonawca dokona montażu lampy na sali operacyjnej znajdującej się na terenie oddziału ginekologiczno-polożniczego na terenie jednostki. W chwili obecnej na sali nie ma zamontowanej lampy operacyjnej, pozostała jedynie jej część przytwierdzona do sufitu. Ramiona starej lampy oraz kopuła zdemontowano. Wysokość stropu ok. 3,3 m. 2 część zamówienia -lampa operacyjna bezcieniowa zabiegowo-diagnostyczna, ścienna z bocznym zaczepem Parametry: - posiada certyfikat bezpieczeństwa CE, - zgodność z normami międzynarodowymi: IEC 601-1, EN 60601-1, EN 60601-2-41 - możliwość regulacji i sterowania oświetlenia - temperatura barwowa do 4500 stopni Kelvina (+ - 300) - natężenie światła: dla odległości 1 m - nie mniej niż 40 000 lux - uchwyt z możliwością zachowania sterylności. Wykonawca dokona montażu lampy na sali porodowej znajdującej się na terenie oddziału ginekologiczno-polożniczego na terenie jednostki. 3 część zamówienia - pompa infuzyjna dwustrzykawkowa na statywie. Parametry: - zgodność z normami: PN-EN 60601-2-24, EN 60601-1, EN 60601-1-2 (EMC) - posiada certyfikat bezpieczeństwa CE, - możliwość ustawiania prędkości i czasu przepływu, - system programowania łatwy w obsłudze, - niezależne programowanie obydwu strzykawek, - możliwość podłączenia standardowych strzykawek z objętością 10-60ml - możliwość pracy akumulatorowej, - automatyczne rozpoznawanie strzykawek, - informacja o konieczności naładowania akumulatora. 4 część zamówienia - dioptromierz lunetowy wraz akcesoriami do diagnostyki. Parametry: - posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE, - odczyt wewnętrzny z kompresorem odczytu pryzmy - zakres pomiaru 0,125 D w zakresie -5- +5 i 0,25 D w mocach powyżej +/- 5 - odczyt mocy w osi cylindrycznych w zakresie 0- 80 stopni co 1 stopień - odczyt pryzmy : 1do 5 stopni co 1 stopień - wielkość soczewek mierzonych: 10 do 80 mm - zasilanie : 230 V/110V, moc 15W, - Akcesoria do diagnostyki z użyciem dioptromierza - oprawa okulistyczna: - oprawka próbna uniwersalna TMI - 87 - Kaseta wraz ze zestawem szkieł dla kasety BR-90: - zakres szkieł sferycznych : 17 par dla szkieł wklęsłych (-) oraz wypukłych (+) w pełnych zakresach, - zakres szkieł cylindrycznych : 8 par dla szkieł wklęsłych (-) w pełnych zakresach, - akcesoria 7 szkieł : Pin hole, okluder, szczelina, czerwony filtr, zielony filtr i cylinder skrzyżowany, - wszystkie szkła w metalowych oprawach , nie ograniczających pola widzenia , cylindry wyraźnie zaznaczone kolorem oraz szlifem na szkle, dodatkowo oś uchwytu szkła, co ułatwia pracę w ciemnym pomieszczeniu, - całość zestawu w skórzanej walizce przenośnej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 42.12.24.10-7, 51.41.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. W/w dokument składaja równiez Wykonawc wspólnie ubiegający si e o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca wykazując sp[ełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, do oferty dołącza pisemne zobowiązania tych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl - link zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Nr 1 86-300 Grudziądz /woj. kujawsko-pomorskie/ ul. Wybickiego 10/22 Dział Kwatermistrzowski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny Nr 1 86-300 Grudziądz /woj. kujawsko-pomorskie/ ul. Wybickiego 10/22 Sekretariat w budynku administracji - 1 piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa lampy operacyjnej, sufitowej, bezcieniowej, podwójnej wraz z montażem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa operacyjna, sufitowa, bezcieniowa podwójna posiadająca certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa oświetleń chirurgicznych i diagnostycznych: spełniająca wymogi pierwszej klasy według 93/42 EEC, wyposażenie medyczne lampy zgodne z wymogami EN 60601-1, kompatybilność elektromagnetyczna według wymogów EN 60601-1-2. Inne parametry: - zawieszenie pełne 3D w zakresie 360 stopni - uchwyt do regulacji z możliwością zachowania sterylności, - zasilanie 240V - temperatura barwowa nie mniej niż 3700 stopni Kelvina - współczynnik odwzorowania barwy RA nie mniej niż 94 - natężenie oświetlenia nie mniej 1 kopuły nie mniej niż 140 000 luksów, 2 kopuła nie mniej niż 60 000 luksów z możliwością regulacji od 50-100% - średnica oświetlenia pola górny zakres nie mniej niż 230 mm Wykonawca dokona montażu lampy na sali operacyjnej znajdującej się na terenie oddziału ginekologiczno-polożniczego na terenie jednostki. W chwili obecnej na sali nie ma zamontowanej lampy operacyjnej, pozostała jedynie jej część przytwierdzona do sufitu. Ramiona starej lampy oraz kopułę zdemontowano. Wysokość stropu ok. 3,3 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 51.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa lampy operacyjnej, bezcieniowej, zabiegowo-diagnostyczna, ściennej z bocznym zaczepem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 część zamówienia -lampa operacyjna bezcieniowa zabiegowo-diagnostyczna, ścienna z bocznym zaczepem Parametry: - posiada certyfikat bezpieczeństwa CE, - zgodność z normami międzynarodowymi: IEC 601-1, EN 60601-1, EN 60601-2-41 - możliwość regulacji i sterowania oświetlenia - temperatura barwowa do 4500 stopni Kelvina (+ - 300) - natężenie światła: dla odległości 1 m - nie mniej niż 40 000 lux - uchwyt z możliwością zachowania sterylności. Wykonawca dokona montażu lampy na sali porodowej znajdującej się na terenie oddziału ginekologiczno-polożniczego na terenie jednostki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 51.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej na statywie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa na statywie. Parametry: - zgodność z normami: PN-EN 60601-2-24, EN 60601-1, EN 60601-1-2 (EMC) - posiada certyfikat bezpieczeństwa CE, - możliwość ustawiania prędkości i czasu przepływu, - system programowania łatwy w obsłudze, - niezależne programowanie obydwu strzykawek, - możliwość podłączenia standardowych strzykawek z objętością 10-60ml - możliwość pracy akumulatorowej, - automatyczne rozpoznawanie strzykawek, - informacja o konieczności naładowania akumulatora..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 42.12.24.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa dioptromierza lunetowego wraz akcesoriami do diagnostyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 część zamówienia - dioptromierz lunetowy wraz akcesoriami do diagnostyki. Parametry: - posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE, - odczyt wewnętrzny z kompresorem odczytu pryzmy. - zakres pomiaru 0,125 D w zakresie -5- +5 i 0,25 D w mocach powyżej +/- 5 - odczyt mocy w osi cylindrycznych w zakresie 0- 80 stopni co 1 stopień - odczyt pryzmy : 1do 5 stopni co 1 stopień - wielkość soczewek mierzonych : 10 do 80 mm - zasilanie : 230 V/110V, moc 15W, - Akcesoria do diagnostyki z użyciem dioptromierza - oprawa okulistyczna: - oprawka próbna uniwersalna TMI - 87 - Kaseta wraz ze zestawem szkieł dla kasety BR-90: - zakres szkieł sferycznych : 17 par dla szkieł wklęsłych (-) oraz wypukłych (+) w pełnych zakresach, - zakres szkieł cylindrycznych : 8 par dla szkieł wklęsłych (-) w pełnych zakresach, - akcesoria 7 szkieł : Pin hole, okluder, szczelina , czerwony filtr, zielony filtr i cylinder skrzyżowany, - wszystkie szkła w metalowych oprawach , nie ograniczających pola widzenia , cylindry wyraźnie zaznaczone kolorem oraz szlifem na szkle, dodatkowo oś uchwytu szkła, co ułatwia pracę w ciemnym pomieszczeniu, - całość zestawu w skórzanej walizce przenośnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.