Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-21
Grudziądz: Dostawy sprzętu medycznego: lampy operacyjnej bezcieniowej, sufitowej, podwójnej; lampy operacyjnej bezcieniowej zabiegowo-diagnostycznej, ściennej z bocznym zaczepem; pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej na statywie; dioptromierza wraz z akcesoriami do diagnostyki dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 172315 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Nr 1 , ul. Wybickiego 10/22, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4506400, faks 056 4659290.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu medycznego: lampy operacyjnej bezcieniowej, sufitowej, podwójnej; lampy operacyjnej bezcieniowej zabiegowo-diagnostycznej, ściennej z bocznym zaczepem; pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej na statywie; dioptromierza wraz z akcesoriami do diagnostyki dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego. 1 cześć zamówienia - lampa operacyjna, sufitowa, bezcieniowa podwójna Posiadająca certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa oświetleń chirurgicznych i diagnostycznych: spełniająca wymogi pierwszej klasy według 93-42 EEC, wyposażenie medyczne lampy zgodne z wymogami EN 60601-1, kompatybilność elektromagnetyczna według wymogów EN 60601-1-2. Inne parametry: - zawieszenie pełne 3D w zakresie 360 stopni - uchwyt do regulacji z możliwością zachowania sterylności, - zasilanie 240V - temperatura barwowa nie mniej niż 3700 stopni Kelvina - współczynnik odwzorowania barwy RA nie mniej niż 94 - natężenie oświetlenia nie mniej 1 kopuły nie mniej niż 140 000 luksów, 2 kopuła nie mniej niż 60 000 luksów z możliwością regulacji od 50-100% - średnica oświetlenia pola górny zakres nie mniej niż 230 mm Wykonawca dokona montażu lampy na sali operacyjnej znajdującej się na terenie oddziału ginekologiczno-polożniczego na terenie jednostki. W chwili obecnej na sali nie ma zamontowanej lampy operacyjnej, pozostała jedynie jej część przytwierdzona do sufitu. Ramiona starej lampy oraz kopuła zdemontowano. Wysokość stropu ok. 3,3 m. 2 część zamówienia -lampa operacyjna bezcieniowa zabiegowo-diagnostyczna, ścienna z bocznym zaczepem Parametry: - posiada certyfikat bezpieczeństwa CE, - zgodność z normami międzynarodowymi: IEC 601-1, EN 60601-1, EN 60601-2-41 - możliwość regulacji i sterowania oświetlenia - temperatura barwowa do 4500 stopni Kelvina (+ - 300) - natężenie światła: dla odległości 1 m - nie mniej niż 40 000 lux - uchwyt z możliwością zachowania sterylności. Wykonawca dokona montażu lampy na sali porodowej znajdującej się na terenie oddziału ginekologiczno-polożniczego na terenie jednostki. 3 część zamówienia - pompa infuzyjna dwustrzykawkowa na statywie. Parametry: - zgodność z normami: PN-EN 60601-2-24, EN 60601-1, EN 60601-1-2 (EMC) - posiada certyfikat bezpieczeństwa CE, - możliwość ustawiania prędkości i czasu przepływu, - system programowania łatwy w obsłudze, - niezależne programowanie obydwu strzykawek, - możliwość podłączenia standardowych strzykawek z objętością 10-60ml - możliwość pracy akumulatorowej, - automatyczne rozpoznawanie strzykawek, - informacja o konieczności naładowania akumulatora. 4 część zamówienia - dioptromierz lunetowy wraz akcesoriami do diagnostyki. Parametry: - posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE, - odczyt wewnętrzny z kompresorem odczytu pryzmy - zakres pomiaru 0,125 D w zakresie -5- +5 i 0,25 D w mocach powyżej +/- 5 - odczyt mocy w osi cylindrycznych w zakresie 0- 80 stopni co 1 stopień - odczyt pryzmy : 1do 5 stopni co 1 stopień - wielkość soczewek mierzonych: 10 do 80 mm - zasilanie : 230 V/110V, moc 15W, - Akcesoria do diagnostyki z użyciem dioptromierza - oprawa okulistyczna: - oprawka próbna uniwersalna TMI - 87 - Kaseta wraz ze zestawem szkieł dla kasety BR-90: - zakres szkieł sferycznych : 17 par dla szkieł wklęsłych (-) oraz wypukłych (+) w pełnych zakresach, - zakres szkieł cylindrycznych : 8 par dla szkieł wklęsłych (-) w pełnych zakresach, - akcesoria 7 szkieł : Pin hole, okluder, szczelina, czerwony filtr, zielony filtr i cylinder skrzyżowany, - wszystkie szkła w metalowych oprawach , nie ograniczających pola widzenia , cylindry wyraźnie zaznaczone kolorem oraz szlifem na szkle, dodatkowo oś uchwytu szkła, co ułatwia pracę w ciemnym pomieszczeniu, - całość zestawu w skórzanej walizce przenośnej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 42.12.24.10-7, 51.41.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. W/w dokument składaja równiez Wykonawc wspólnie ubiegający si e o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca wykazując sp[ełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, do oferty dołącza pisemne zobowiązania tych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl - link zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Nr 1
86-300 Grudziądz /woj. kujawsko-pomorskie/
ul. Wybickiego 10/22
Dział Kwatermistrzowski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny Nr 1 86-300 Grudziądz /woj. kujawsko-pomorskie/ ul. Wybickiego 10/22 Sekretariat w budynku administracji - 1 piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa lampy operacyjnej, sufitowej, bezcieniowej, podwójnej wraz z montażem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa operacyjna, sufitowa, bezcieniowa podwójna posiadająca certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa oświetleń chirurgicznych i diagnostycznych: spełniająca wymogi pierwszej klasy według 93/42 EEC, wyposażenie medyczne lampy zgodne z wymogami EN 60601-1, kompatybilność elektromagnetyczna według wymogów EN 60601-1-2. Inne parametry: - zawieszenie pełne 3D w zakresie 360 stopni - uchwyt do regulacji z możliwością zachowania sterylności, - zasilanie 240V - temperatura barwowa nie mniej niż 3700 stopni Kelvina - współczynnik odwzorowania barwy RA nie mniej niż 94 - natężenie oświetlenia nie mniej 1 kopuły nie mniej niż 140 000 luksów, 2 kopuła nie mniej niż 60 000 luksów z możliwością regulacji od 50-100% - średnica oświetlenia pola górny zakres nie mniej niż 230 mm Wykonawca dokona montażu lampy na sali operacyjnej znajdującej się na terenie oddziału ginekologiczno-polożniczego na terenie jednostki. W chwili obecnej na sali nie ma zamontowanej lampy operacyjnej, pozostała jedynie jej część przytwierdzona do sufitu. Ramiona starej lampy oraz kopułę zdemontowano. Wysokość stropu ok. 3,3 m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 51.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa lampy operacyjnej, bezcieniowej, zabiegowo-diagnostyczna, ściennej z bocznym zaczepem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 część zamówienia -lampa operacyjna bezcieniowa zabiegowo-diagnostyczna, ścienna z bocznym zaczepem Parametry: - posiada certyfikat bezpieczeństwa CE, - zgodność z normami międzynarodowymi: IEC 601-1, EN 60601-1, EN 60601-2-41 - możliwość regulacji i sterowania oświetlenia - temperatura barwowa do 4500 stopni Kelvina (+ - 300) - natężenie światła: dla odległości 1 m - nie mniej niż 40 000 lux - uchwyt z możliwością zachowania sterylności. Wykonawca dokona montażu lampy na sali porodowej znajdującej się na terenie oddziału ginekologiczno-polożniczego na terenie jednostki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 51.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej na statywie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa na statywie. Parametry: - zgodność z normami: PN-EN 60601-2-24, EN 60601-1, EN 60601-1-2 (EMC) - posiada certyfikat bezpieczeństwa CE, - możliwość ustawiania prędkości i czasu przepływu, - system programowania łatwy w obsłudze, - niezależne programowanie obydwu strzykawek, - możliwość podłączenia standardowych strzykawek z objętością 10-60ml - możliwość pracy akumulatorowej, - automatyczne rozpoznawanie strzykawek, - informacja o konieczności naładowania akumulatora..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 42.12.24.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa dioptromierza lunetowego wraz akcesoriami do diagnostyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 część zamówienia - dioptromierz lunetowy wraz akcesoriami do diagnostyki. Parametry: - posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE, - odczyt wewnętrzny z kompresorem odczytu pryzmy. - zakres pomiaru 0,125 D w zakresie -5- +5 i 0,25 D w mocach powyżej +/- 5 - odczyt mocy w osi cylindrycznych w zakresie 0- 80 stopni co 1 stopień - odczyt pryzmy : 1do 5 stopni co 1 stopień - wielkość soczewek mierzonych : 10 do 80 mm - zasilanie : 230 V/110V, moc 15W, - Akcesoria do diagnostyki z użyciem dioptromierza - oprawa okulistyczna: - oprawka próbna uniwersalna TMI - 87 - Kaseta wraz ze zestawem szkieł dla kasety BR-90: - zakres szkieł sferycznych : 17 par dla szkieł wklęsłych (-) oraz wypukłych (+) w pełnych zakresach, - zakres szkieł cylindrycznych : 8 par dla szkieł wklęsłych (-) w pełnych zakresach, - akcesoria 7 szkieł : Pin hole, okluder, szczelina , czerwony filtr, zielony filtr i cylinder skrzyżowany, - wszystkie szkła w metalowych oprawach , nie ograniczających pola widzenia , cylindry wyraźnie zaznaczone kolorem oraz szlifem na szkle, dodatkowo oś uchwytu szkła, co ułatwia pracę w ciemnym pomieszczeniu, - całość zestawu w skórzanej walizce przenośnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remont drogi gminnej nr 040143 C Hanowo - Hanowo od km 0+000 do km 0+916,38
- Budowa boiska wielofunkcyjnego dla wychowanków CPDiPR w Grudziądzu.
- Remont dachu wraz z opracowaniem projektu instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 57 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie - 33/2024
- Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa oświetlenia na ul. Orzechowej
- Sukcesywna dostawa kruszywa ceglano-betonowego oraz granitowego o frakcji od 0,00 do 31,5 mm
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych (...) w formule zaprojektuj (projektowanie dot. czterech budynków) i wybuduj z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego - systemy do maszynowego opracowania kanałów korzeniowych i systemy do termicznej obturacji"
- Doposażenie w zestaw endoskopowy Pracowni Endoskopii Szpitala wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi wyrobów medycznych i środków biobójczych - 11 części
- Zakup i dostawa toru wizyjnego 4K ICG z zestawem narzędzi laparoskopowych dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń i zestawów jednorazowych, materiałów medycznych do tlenoterapii oraz bielizny i pościeli jednorazowego użytku.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.