eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Modernizacji drogi powiatowej Nr 539 Ostrów przez wieś w km od 2+820 do km 3+094

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-20

Jarosław: Modernizacji drogi powiatowej Nr 539 Ostrów przez wieś w km od 2+820 do km 3+094
Numer ogłoszenia: 172298 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.jaroslaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacji drogi powiatowej Nr 539 Ostrów przez wieś w km od 2+820 do km 3+094.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe , - elementy ulic( podbudowa z chudego betonu, krawężnik betonowy, obrzeża betonowe, ścieki korytkowe, chodnik z kostki brukowej betonowej), - nawierzchnia ( nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych , wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową, oczyszczenie i skropienie nawierzchni), - roboty ziemne (- przepusty rurowe pod zjazdami), - kanalizacja deszczowa (montaż separatora, rury kanalizacyjne, studzienki rewizyjne i ściekowe). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kosztorys ofertowy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.21.20 - Roboty nawadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.20 - Roboty nawadniające Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : 5.000,00 PLN. (słownie : pięć tysięcy złoty) Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego nr : Kredyt Bank S.A. o/ Jarosław 95 1500 1634 1216 3004 5718 0000 , z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1i 2 u Pzp oraz spełniają warunki określone art. 22 ust 1 pkt 1-3 u Pzp jn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności, tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dysponują własnymi środkami finansowymi (lub wykazanie środków z kredytu i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4) dysponują co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy/robót drogowych (posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), o całkowitym doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niż 3 lata, w tym zrealizowane co najmniej 2 inwestycje drogowe polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji dróg. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz powinien przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 5) dysponują co najmniej jedna osobą do pełnienia funkcji kierownika robót instalacyjno-inżynieryjnych( posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sieci sanitarnych), o całkowitym doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niż 4 lata, w tym co najmniej 2 lata na stanowisku kierownika budowy/robót oraz zrealizowana co najmniej 1 inwestycja polegająca na budowie, przebudowie lub modernizacji sieci kanalizacyjnych . Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz powinien przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 6) posiadają niezbędną wiedzę oraz doświadczenie , polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, roboty porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania. Wymagane jest wykonanie (rozpoczęcie i zakończenie) minimum 2 robót budowlanych o wartościach nie mniejszych niż 100% ceny ofertowej ( netto). Przez roboty porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia należy rozumieć budowę, przebudowę lub modernizację dróg o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych , w tym kanalizacja deszczowa oraz elementy ulic( krawężnik , obrzeża i chodnika z kostki brukowej betonowej). 7)dysponują (posiadają, dzierżawią, wynajmują, poprzez użyczenie lub leasing) w pełni sprawnych jednostek sprzętowych jn.: a)wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej o wydajności co najmniej 30 Mg/h - 1szt. (Wytwórnia mieszanki powinna być zlokalizowana w odległości zapewniającej transport mieszanki na warunkach określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót . W przypadku zakupu mieszanki, należy załączyć oświadczenie producenta, potwierdzające gotowość wyprodukowania dla Wykonawcy składającego ofertę, mieszanki mineralno-bitumicznej, dla potrzeb realizacji niniejszego zamówienia), - walec statyczny samojezdny średni 10 Mg -1szt, - walec ogumiony samojezdny średni 8 Mg-1szt, - rozściełacz mas bitumicznych -1szt, - koparka podsiębierna o poj. łyżki od 0,25 m3 -1szt, - skraplarka samochodowa-1szt, - szczotka mechaniczna-1szt, - Wibrator powierzchniowy-1szt, - Piła mechaniczna do ciecia kostki-1szt, - samochody samowyładowcze min. 10 t z przykryciem brezentowym-2szt, - samochód samowyładowczy min 5 t- 2szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1) aktualnego odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert( dokument wystawiony w okresie wcześniejszym niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. Uznany będzie za aktualny, jeżeli zostanie potwierdzony za zgodność danych zawartych w dokumencie przez właściwy organ tj. wystawcę dokumentu). 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek , informacja musi potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 2 00 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa, albo obie te wielkości łącznie nie mogą być niższe od ww. wymaganych. 4) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 uPzp , zgodne z treścią Formularza nr 3 , 6) wykaz osób, które będą kierować zamówieniem ( Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza nr 4 i 4a . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w cześci III.2) ust. 1 pkt 4 i 5 . Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych oraz aktualny na dzień składania ofert w niniejszym postępowaniu dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 7) wykaz wykonanych robót budowlanych na formularzu zgodnym z treścią Formularza nr 5 . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w części III.2) ust.1 pkt. 6 . Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, ze wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie ( np. referencje). 8) wykaz sprzętu i środków transportu niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza nr 6 . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w części III.2)ust.1 pkt. 7 . Jeżeli sprzęt nie jest własnością Wykonawcy, musi on udokumentować ( dołączyć do oferty) porozumienie o współpracy miedzy nim a właścicielem sprzętu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków , dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 1, 2 i 5 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, natomiast dokumenty wymienione w pkt. 3,4,6,7 i 8 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej Instrukcji dla Wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.jaroslaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego, nabyć w siedzibie zamawiającego pok. 17 lub za zaliczeniem pocztowym- cena 12,20 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 4 ( sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.