eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotlin › Przebudowa drogi gminnej w Kotlinie, ulica Matejki na odcinku 0,39 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-20

Kotlin: Przebudowa drogi gminnej w Kotlinie, ulica Matejki na odcinku 0,39 km
Numer ogłoszenia: 172297 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotlin, ul. Powstańców Wielkopolskich 1, 63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7405481, fax 062 7405481.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w Kotlinie, ulica Matejki na odcinku 0,39 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi : Przebudowa drogi gminnej w Kotlinie, ulica Matejki na odcinku 0,39 km. Zakres prac do wykonania obejmuje : odtworzenie trasy, wykonanie wykopów, wykonanie warstwy odcinającej, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie oczyszczenia i skropieniapodbudowy, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych, wykonanie nasypów, wykonanie oznakowania pionowego.Szczegółowy zakres prac ujęto w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w obmiarze robót. Dokumenty te stanowią załączniki do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł słownie : dwa tysiące złotych 00/100.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jezeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Nie podlegają wykluczeniuz postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000 zł 5. Wykonawca powinien dysponować następujacym sprzętem własnym lub w stałej dyspozycji : frezarka do nawierzchni drogowych bez podajnika 0,5 m, koparka 0,40 m3, rozkładarka mas bitumicznych o szerokości 4,0 m, równiarka samojezdna 74 KW ( 100 KM ), samochód dostawczy, samochody samowyładowcze, szczotka mechaniczna na podwoziu ciągnika kołowego 37 KW (50 KM ), walec statyczny samojezdny, walec statyczny samojezdny ogumiony, walec wibracyjny jednoosiowy 0,6 t. 6. Wykonawca musi dysponować osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Zamawiający wymaga aby kierownik budowy posiadał przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 7. Udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat ( 01.01.2002 r. - 31.12.2006 r. ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 3 ( trzy ) roboty budowlane podobne z robotami będącymi przedmiotem niniejszego zamówienia. Przez podobną robotę budowlaną Zamawiajacy rozumie budowę dróg o nawierzchni bitumicznej, której zakres rzeczowy obejmował budowę dróg o długości co najm,niej 500 m i szerokości 4,0 m każda. Należy podać adresy inwestorów obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień. W przypadku skladania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić, co najmniej jeden podmiot. 8. Udzielą gwarancji zgodnie z przepisami prawa budowlanego. 9. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Wniosą wadium w wymaganym terminie i wysokości - 2.000,00 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta na formularzu oferty, o tresci zgodnej z określoną w wzorze załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Dokument potwierdzajacy dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objetym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert. 3. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Oświadczenie o tresci określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz co najmniej 3 (trzech ) robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości oraz daty wykonania i odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje, listy polecające, rekomendacje ) w/g wzoru załącznika nr 2. 7. Informacja banku prowadzącego rachunek bankowy wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000 zł wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będa wykonywać zamówienie, lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załącznikami w/g załącznika nr 3 do SIWZ. Wykonawca przedłoży dokumenty, że posiada kadrę techniczną uprawnioną do realizacji zadania w branzy : budowa dróg. Osoba wytypowana przez Wykonawcę do prowadzenia prac związanych z realizacją zadania musi być na liście uprawnionych do prowadzenia samodzielnych funkcji w budownictwie i zrzeszona w Polskiej Izbie Inżynierów Budowlanych.Pracownicy produkcyjni ( operatorzy sprzętu i kierowcy ) , którzy zostaną wytypowani do realizacji zadania muszą posiadać odpowiednie uprawnienia - co należy potwierdzić odpowiednimi dokumentami. Wszyscy pracownicy produkcyjni winni posiadać aktualne badania lekarskie oraz być przeszkoleni w zakresie BHP co wykonawca poświadczy skladając na tą okoliczność oświadczenie. 9. Wykaz sprzętu, którym będzie dysponował wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 10. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 11. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 12. Oświadczenie o udzielonej gwarancji na przedmiot umowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 13. Informacja o podwykonawcach - załącznik nr 6 i 7 do SIWZ. 14. Kosztorys ofertowy. 15.Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków w/g załącznika

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotlin.com

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kotlinie ul. Powstańców Wielkopolskich 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kotlinie ul. Powstańców Wielkopolskich 1, pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.