eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont Pokrycia i Docieplenie Dachów Hal i Budynków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-07

Kraków: Remont Pokrycia i Docieplenie Dachów Hal i Budynków
Numer ogłoszenia: 172269 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Przedsiębiorstwo Przewozowo-Usługowe Sp. z o. o. , ul. Balicka 56, 30-149 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6375800 w. 122, faks 012 6375764.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.balicka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jedn.samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Pokrycia i Docieplenie Dachów Hal i Budynków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont Pokrycia i Docieplenie Dachów Hal i Budynków Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają: - Załącznik nr 4 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - Załącznik nr 5 - Przedmiar robót,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.30.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 8.500 zł przed upływem terminu do składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 pkt 1-4 Ustawy oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, którzy: 1.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 1.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) osoba przewidziana do kierowania robotami ma posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie przedmiotu zamówienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 2. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 5 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ. Oświadczenie musi być podpisane przez osoby uprawnione. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) każdy ze Współwykonawców składa podpisane przez siebie przedmiotowe oświadczenie osobno. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,lub KRS- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy (Współwykonawców) wskazanych w dokumentach wymienionych wyżej (ppkt 2.1., 2.2., 2.3., 2.4.) - z uiszczoną opłatą skarbową za każdego pełnomocnika (opłata skarbowa nie dotyczy pełnomocnictwa opatrzonego oryginalną pieczęcią notarialną z uiszczoną taksą notarialną) - dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (np. konsorcjum). 4. W celu potwierdzenia spełniania warunku zawartego w rozdziale 4 pkt 2 Wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada: uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 5. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione Formularz oferty - sporządzony wg Załącznika Nr 1 do SIWZ. 6. Podpisany przez osoby uprawnione Wzór Umowy- załącznik nr 3 do SIWZ (każda strona wzoru umowy winna posiadać parafkę Wykonawcy) 7. Podpisana przez osoby upoważnione Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ 8. Zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach w Urzędzie Skarbowym 9.Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacaniu składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych 10. Podpisane przez osoby uprawnione kosztorysy ofertowe. Kosztorysy ofertowe muszą być opracowane metodą kalkulacji szczegółowej oraz bezwzględnie zawierać podstawy wyceny i wycenę wszystkich pozycji Przedmiarów robót i muszą być zgodne z zakresem określonym w Przedmiarach robót (pozycjami, opisami i katalogami), stanowiącymi Załącznik 5 Nr do niniejszej SIWZ. Ceny poszczególnych pozycji kosztorysowych należy przedstawić w setnych częściach złotego. Wszystkie pozycje Przedmiarów robót winne być wycenione. W przypadku braku wyceny którejkolwiek pozycji oferta zostanie odrzucona..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - gwarancja - 10
  • 3 - referencje - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.balicka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Przedsiębiorstwo Przewozowo-Usługowe, ul. Balicka 56 , 30-149 Kraków czynne w godz.: pn-pt - 8.00-14.00, sekretariat pokój17, I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 08:45, miejsce: Krakowskie Przedsiębiorstwo Przewozowo-Usługowe, ul. Balicka 56 , 30-149 Kraków czynne w godz.: pn-pt - 8.00-14.00, sekretariat pokój17, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służące do pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia musi być wniesione przed podpisaniem umowy, w wysokości 10 % ceny oferty ogółem. 2. Formy wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy dopuszczone przez Zamawiającego, określa art. 148 ust. 1 Ustawy. 3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem rachunek Zamawiającego, konto nr: 93 1240 4605 1111 0000 5466 5631. 4. Zabezpieczenie wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji musi zawierać następujące elementy: a) nazwę Wykonawcy i jego siedzibę (adres), b) nazwę Zamawiającego, c) nazwę Gwaranta lub Poręczyciela, d) określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) sformułowanie zobowiązania Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązana na pierwsze żądanie zapłaty, w przypadku gdy Wykonawca: - nie wykonał zamówienia w terminie wynikającym z umowy, - wykonał zamówienie objęte umową z nienależytą starannością. Gwarant nie może także uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w następujący sposób: - 100% wartości zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane,.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.