eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Pomorski › organizacja trzydniowego szkolenia w ramach projektu pt. Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej (OWES)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-21

Kamień Pomorski: organizacja trzydniowego szkolenia w ramach projektu pt. Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej (OWES)
Numer ogłoszenia: 172234 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104682 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PUP Kamień Pomorski, ul. Topolowa 5, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3820285, faks 91 3820285 w. 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: organizacja trzydniowego szkolenia w ramach projektu pt. Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej (OWES).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuje usługi związane z organizacją trzydniowego szkolenia dla 20 osób obejmujące dostawę posiłków dla podanej liczby osób, zapewnienie sali konferencyjnej oraz obsługi organizacyjno-technicznej podczas szkolenia, a także zapewnienia noclegu dla uczestników szkolenia. Zamawiający przewiduje dodatkowo nocleg oraz całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja) dla 3 osób zależnych/opiekunów/opiekunów osób niepełnosprawnych. Termin wykonania zamówienia: 09-11 maj 2014r. Wskazany powyżej termin może ulec zmianie na wniosek Zamawiającego z zastrzeżeniem formy pisemnej po wcześniejszym uzgodnieniu zmian pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Szkolenie ma być zorganizowane na terenie powiatu kamieńskiego lub powiatu gryfickiego, w miejscu umożliwiającym dojazd środkami komunikacji publicznej w odpowiednich godzinach zgodnie z przedstawionym harmonogramem szkolenia. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w hotelu o standardzie minimum trzygwiazdkowym (w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie). Zamawiający wymaga aby pokoje, restauracja i sala konferencyjna znajdowała się w jednym budynku, z węzłem komunikacyjnym wewnątrz budynku przystosowanym do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich. Obsługa organizacyjno-techniczna obejmuje: wynajęcie sali konferencyjnej na trzydniowe szkolenie wraz z odpowiednim wyposażeniem oraz zapleczem umożliwiającym przeprowadzenie szkolenia: sala zlokalizowana w obiekcie pozbawionym barier architektonicznych, z wygodnym dojazdem i dostępem dla osób niepełnosprawnych, w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, posiadająca odpowiedni standard, tzn. przestronna, z odpowiednią liczbą miejsc z możliwością zaciemnienia i klimatyzacji, wyposażona w sprzęt audiowizualny niezbędny do prezentacji, projektor, flipchart, papier do flipcharta, ekran, dostęp do Internetu, zaplecze sanitarne (dostęp do łazienki przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich), wyposażona w stół prezydialny oraz taki układ krzeseł i stołów, który umożliwi swobodne poruszanie się uczestników szkolenia, w tym osób niepełnosprawnych. obsługę techniczną sprzętu, w tym kontrolę jakości sprzętu przed oraz w czasie szkoleń wraz z możliwością naprawy jego ewentualnych usterek. Catering dla uczestników podczas szkolenia (3 dni szkolenia): Catering obejmuje całodzienny serwis kawowy (w tym pierwszy serwis kawowy dodatkowo z kanapkami), 2 śniadania, 2 obiady i 2 kolacje wraz z obsługą kelnerską. Noclegi dla uczestników szkolenia: liczba noclegów zgodnie z zapotrzebowaniem wymienionym przy szkoleniu (maks. 2 noclegi/1os.), zakwaterowanie uczestników w pokojach dwuosobowych wraz ze śniadaniem (w przypadku zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej umieszczenie osób w pokojach dwuosobowych z uwagi, np. na nieparzystą liczbę kobiet i mężczyzn, Wykonawca umieści te osoby w osobnych pokojach, w cenie jak za osobę w pokoju dwuosobowym. Pokoje powinny być wyposażone w telewizor oraz pełny węzeł sanitarny tj. umywalka, wc, natrysk lub wanna. zamawiający wymaga zapewnienia przynajmniej dwóch pokoi przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich z łazienkami wyposażonymi w specjalne uchwyty i łatwo dostępne umywalki i wc. Szczegółowy harmonogram szkolenia zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego w formie elektronicznej (e-mail) na 3 dni kalendarzowe przed planowanym szkoleniem. Wstępny wzór harmonogramu szkolenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W terminie 3 dni kalendarzowych przed datą rozpoczęcia każdego szkolenia Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie elektronicznej (e-mail) ostateczną listę osób korzystających z cateringu i noclegu. Szczegółowa specyfikacja istotnych warunków zamówienia znajduje się na stronie bip.pupkamienpomorski.pl.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt pt.: Ośrodki Wsparcia Ekonomii Społecznej jest współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PO KL Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Elbest Sp. z o.o., ul. 1 Maja 63, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9384,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8639,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8639,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12931,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.