eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › REMONT BUDYNKU NR 2022/7 - IZBA CHORYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-17

Toruń: REMONT BUDYNKU NR 2022/7 - IZBA CHORYCH
Numer ogłoszenia: 172214 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia , ul. Sobieskiego 36, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 616-25-14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csaiu.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA NARODOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU NR 2022/7 - IZBA CHORYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PARTER - GABINETY, SZATNIE, APTEKA, RECEPCJA 1. Wykonanie posadzek trudnościeralnych typu TARKETT 2. Wykucie z muru drzwi drewnianych i wstawienie nowych drzwi z PCV z obróbką obsadzenia 3. Montaż przegród stalowych z kształtowników aluminiowych EI30 4. Zamurowanie i przesklepienie otworów drzwiowych , wykonanie ścianek działowych 5.Wymiana okładzin ściennych ( gabinet stomatologiczny, zabiegowy) 6.Wymiana posadzek z płytek ceramicznych (gabinet zabiegowy, apteka, szatnia personelu) 7. Wykucie z muru okien drewnianych i wstawienie nowych okien z PCV z obróbką obsadzenia 8. Demontaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych i wstawienie parapetów okiennych wewnętrznych z PCV i zewnętrznych z blachy powlekanej 9. Wykonanie tynków uzupełniających wewnętrznych, gładzi gipsowych oraz roboty malarskie I, II, III PIĘTRO - GABINETY, POMIESZCZENIA, GOSPODARCZE, SALE CHORYCH 1. Wykucie z muru drzwi drewnianych i wstawienie nowych drzwi z PCV z obróbką obsadzenia 2. Zamurowanie i przesklepienie otworów drzwiowych , wykonanie ścianek działowych 3.Wymiana okładzin ściennych 4.Wymiana posadzek z płytek ceramicznych (gabinet zabiegowy, apteka, szatnia personelu) 5. Wykucie z muru okien drewnianych i wstawienie nowych okien z PCV z obróbką obsadzenia 6. Demontaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych i wstawienie parapetów okiennych wewnętrznych z PCV i zewnętrznych z blachy powlekanej 7. Wykonanie tynków uzupełniających wewnętrznych, gładzi gipsowych oraz roboty malarskie 8.Wymiana wykładzin posadzkowych gr.2mm Korytarze - (parter) 1. Wykonanie posadzek trudnościeralnych typu TARKETT 2. Roboty malarskie 3. Montaż przegród stalowych z kształtowników aluminiowych EI30 4. Wykucie z muru okien drewnianych i wstawienie nowych okien z PCV z obróbką obsadzenia 5.Demontaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych i wstawienie parapetów okiennych wewnętrznych z PCV i zewnętrznych z blachy powlekanej Korytarze ( I piętro, II i II piętro) 1. Wymiana posadzek z płytek ceramicznych 2.Montaż przegród stalowych z kształtowników aluminiowych EI30 3. Konserwacyjne roboty malarskie 4. Wykucie z muru okien drewnianych i wstawienie nowych okien z PCV z obróbką obsadzenia 5.Demontaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych i wstawienie parapetów okiennych wewnętrznych z PCV i zewnętrznych z blachy powlekanej Remont sanitariatu (I piętro) - wymiana okładzin ściennych - wymiana urządzeń sanitarnych i podejść - roboty malarskie - montaż przegród sanitarnych z PCV - montaż kabin natryskowych Remont sanitariatu (III piętro) - wymiana okładzin ściennych i podłogowych - wymiana urządzeń sanitarnych i podejść - roboty malarskie - montaż przegród sanitarnych z PCV Roboty malarskie- parter , I, II, III piętro Remont dachu - przełożenie pokrycia dachowego z dachówki karpiówki podwójnie w koronkę i w łuskę - wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej - wymiana rur spustowych i z blachy ocynkowanej - wymiana instalacji odgromowej - malowanie okien dachowych - wymiana odeskowania gzymsów Wymiana grzejników żebrowych na płytowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium na całość zamówienia w wysokości 15 000 zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego : NBP O/O BYDGOSZCZ 38 1010 1078 0098 1413 9130 0000 z dopiskiem wadium na robotę budowlaną. 3. Za termin skuteczny wniesienia wadium uznaje się termin wpłynięcia pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Wniesienie wadium w postaci pieniądza należy dokonać z takim wyprzedzeniem, żeby wpłynęły na rachunek Zamawiającego w wymaganym terminie. 4. Nie wniesienie wadium, wniesienie po terminie lub w innej postaci niż wskazane będzie przyczyną wykluczenia wykonawcy. 5. Zamawiający zwraca oraz zatrzymuje wadium zgodnie z unormowaniem art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykaz co najmniej jednej roboty budowlanej należycie wykonanej w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400 000 zł. brutto

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wskazanie osoby (w formularzu oferty), która będzie pełniła funkcje kierownika budowy wraz z informacjami na temat posiadanych kwalifikacji i wykształcenia, kopią uprawnień budowlanych i dokumentów potwierdzających przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy tylko w następujących okolicznościach: a) Urzędowej zmiany podatku VAT b) Wyłączenia obiektów z użytkowania bądź przekazania ich w inny zarząd lub poza wojsko; c) Zmiany konta bankowego lub adresu firmy (należy poinformować Zamawiającego pisemnie o zaistniałej zmianie); d) Zmian osób funkcyjnych (kierownik budowy, inspektor nadzoru).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csaiu.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CSAiU, ul. Sobieskiego 36, 87-100 Toruń, osobiście Blok Logistyki pok. nr 9 - Małgorzata Wojdała-Garwolińska..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2010 godzina 10:00, miejsce: CENTRUM SZKOLENIA ARTYLERII I UZBROJENIA, UL. SOBIESKIEGO 36, 87-100 TORUŃ, KANCELARIA JAWNA..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.