Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-09
Tarczyn: Remonty cząstkowe dróg
Numer ogłoszenia: 172206 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarczyn , ul. Juliana Stępkowskiego 17, 05-555 Tarczyn, woj. mazowieckie, tel. 22 7157900, 7157938, faks 22 7278191.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarczyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe dróg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące wykonywanie remontów cząstkowych dróg gminnych na terenie Gminy Tarczyn, które w zależności od potrzeb Zamawiającego będą polegać na: zakres I: a) mechanicznym wykonaniu koryta o głębokości 10 cm w gruncie kategorii I-IV wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne, b) dostarczeniu kruszywa (piasku) pod warstwę odsączającą, c) wykonaniu warstwy odsączającej: rozłożeniu kruszywa (piasku) i jego zagęszczeniu - grubość po zagęszczeniu 10 cm, d) dostarczeniu kruszywa kamiennego łamanego o frakcji 4-31,5 mm oraz o frakcji 31,5-63 mm, e) rozłożeniu kruszywa i jego zagęszczeniu na drogach gminnych - grubość po zagęszczeniu 18 cm: podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego - warstwa dolna kruszywo o frakcji 31,5-63 mm; grubość po zagęszczeniu 12 cm, podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego - warstwa górna, kliniec o frakcji 4-31,5 mm; grubość po zagęszczeniu 6 cm. Dla potrzeb postępowania przyjmuje się, że roboty będą wykonane na powierzchni ok. 7 500 m2. lub na: zakres II a) dostarczaniu kruszywa kamiennego łamanego o frakcji 4-31,5 mm oraz o frakcji 31,5-63 mm, b) profilowaniu drogi przed rozłożeniem dostarczonego kruszywa, c) rozłożeniu kruszywa i jego zagęszczeniu na drogach gminnych - grubość po zagęszczeniu 18 cm podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego - warstwa dolna kruszywo o frakcji 31,5-63 mm; grubość po zagęszczeniu 12 cm, podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego - warstwa górna, kliniec o frakcji 4-31,5 mm; grubość po zagęszczeniu 6 cm Dla potrzeb postępowania przyjmuje się, że roboty będą wykonane na powierzchni ok. 7 500 m2. lub na: zakres III a) dostarczaniu kruszywa kamiennego łamanego o frakcji 4-31,5 mm, b) rozłożeniu kruszywa i jego zagęszczeniu na drogach gminnych - grubość po zagęszczeniu 4 cm: podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego - warstwa górna, kliniec o frakcji 4-31,5 mm, grubość po zagęszczeniu 4 cm Dla potrzeb postępowania przyjmuje się, że roboty będą wykonane na powierzchni ok. 3 000 m2. lub na: zakres IV a) dostarczeniu przepustów drogowych z rur karbowanych PEHD (lub równorzędnych) oraz ścianek czołowych wlotu i wylotu wraz z materiałem na podsypkę kruszywo (piasek 0-20 mm) i zasypkę kruszywo (piasek 0-32 mm), b) wykonanie przepustów drogowych z rur karbowanych PEHD (lub równorzędnych) pod koroną wraz ze ściankami czołowymi: podsypka: część przelotowa przepustu posadowiona na ławie fundamentowej z piasku 0-20 mm o grubości 40 cm po zagęszczeniu, zasypka: z piasku 0-32 mm o wysokości min 30 cm po zagęszczeniu, ponad górna krawędź przepustu, przygotowanie pod warstwy konstrukcyjne zgodnie z zakresem II Dla potrzeb postępowania przyjmuje się wykonanie: 1 szt. średnica 1000 o długości 12 mb; 2 szt. średnica 300 o długości 8 mb; 2 szt. średnica 400 o długości 8 mb; 2 szt. średnica 600 o długości 8 mb; Zamawiający wymaga, aby do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użył kruszywa kwarcytowego (dotyczy każdego zakresu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- tak, do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu robót tego samego rodzaju. Zostaną udzielone w razie konieczności pod warunkiem zabezpieczenia odpowiednich środków finansowych
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi legitymować się należytym wykonaniem zgodnie z zasadami sztuki budowlanej o prawidłowo ukończonych (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 robót, polegających na wykonaniu podbudowy lub nawierzchni z kruszywa kamiennego na powierzchni co najmniej 5 000m2 - osobno każda z robót
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ma wykazać, że dysponuje co najmniej następującymi urządzeniami technicznymi, które wykorzysta do realizacji zamówienia - równiarka (min. 2 szt.), walec statyczny samojezdny (min. 2 szt.), rozkładarka do kruszywa (min. 1 szt.), samochód samowyładowczy (min. 2 szt.), koparka (min. 1 szt.)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ma wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności drogowej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do siwz; informację o podmiocie wspólnym - załącznik nr 4 do siwz - jeśli dotyczy; pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeśli dotyczy; informację, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zawierającą nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku (art. 91 ust. 3a Pzp) - jeśli dotyczy; wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 10 do siwz
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin podjęcia robót - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Wykonawca został wybrany do realizacji zamówienia w przypadku: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności w przypadku zmiany stawki podatku VAT, b) wystąpienia warunków atmosferycznych lub temperatur, których skala w sposób znaczący odbiega od średniej wieloletniej określonej przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Warszawie, które uniemożliwiają lub znacznie utrudniają wykonanie robót, c) zmian w zakresie podwykonawstwa, d) wystąpienia niezgodności terenu robót wynikającego z pomiarów geodezyjnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tarczynie ul. Stępkowskiego 17, 05-555 Tarczyn pok. nr 13 lub zostanie wysłana pocztą.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2015 godzina 10:00, miejsce: w Urzędzie Miejskim w Tarczynie, ul. Juliana Stępkowskiego 17, pokój numer 3 na parterze (Punkt Obsługi Interesantów).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI TARCZYN
- Modernizacja lokalnego centrum integracyjnego w miejscowości Suchodół
- Akweny wodne Tarczyna - odtworzenie oczka wodnego przy rzece Tarczynce
- Budowa zaplecza sportowo-socjalnego w Tarczynie
- Usługa utrzymania czystości w obiektach SPZOZ w Tarczynie
- Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej im. M. Kaczyńskiego w Pracach Małych
więcej: przetargi TARCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie oraz modernizacja elementów nawierzchni jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Bielska-Białej w 2024 - 2025 r. (pełna nazwa zamówienia w dokumentach zamówienia)
- Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg w Nadleśnictwie Krucz w roku 2024
- Dostawa kruszywa na drogi gminne w 2024 roku
- Budowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Maków Podhalański
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego w zakresie remontów nawierzchni jezdni: remont mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco - ul. Parkowa w Czerwionce-Leszczynach
- Utrzymanie dróg wewnętrznych na terenie miasta Gliwice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.