eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łukta › Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenia edukacyjnego, usługi transportu oraz usługi dostarczania posiłku dla dzieci w ramach projektu pn.Krok w przyszłość

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-21

Łukta: Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenia edukacyjnego, usługi transportu oraz usługi dostarczania posiłku dla dzieci w ramach projektu pn.: Krok w przyszłość
Numer ogłoszenia: 172178 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93905 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łukta, ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6475070, faks 089 6475070.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenia edukacyjnego, usługi transportu oraz usługi dostarczania posiłku dla dzieci w ramach projektu pn.: Krok w przyszłość.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego i wyposażenia edukacyjnego, usługi transportu oraz usługi dostarczania posiłku dla dzieci w ramach projektu pn.: Krok w przyszłość. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 4 części: Część I - Wyposażenie edukacyjne, Część II - Sprzęt komputerowy, Część III - Transport, Część IV - Posiłek 3. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia przedstawia się następująco: A. Część I - Wyposażenie edukacyjne Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia edukacyjnego dla uczestników projektu pn.: Krok w przyszłość. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 10/I oraz załącznik graficzny nr 11/I. B. Część II - Sprzęt komputerowy Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla uczestników projektu pn.: Krok w przyszłość. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 12/II, 13/II, 14/II. C. Cześć III - Transport 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu pn.: Krok w przyszłość. Transport obejmuje drogę powrotną uczniów ze szkoły do miejsca zamieszkania po zakończeniu zajęć w dni robocze: od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem ferii letnich i zimowych oraz przerw świątecznych, w przedziale godzinowym od 15:30 do 17:00 (autobus będzie podstawiony przed wejściem do szkoły 5 minut przed godziną odjazdu). 2. Kursy realizowane będą na terenie gminy Łukta. 3. Łączna szacunkowa, maksymalna ilość km w trakcie trwania umowy, wynosi 52 800. Dzienny przebieg pojazdów ustalony na podstawie rozkładu wyniesie ok. 195 km. 4. Rozkład jazdy realizowany będzie za pomocą pojazdów określonych w poniższej tabeli: Rodzaj pojazdu Minimalna pojemność autobusu/ busa Autobus I 40 osób Autobus II 40 osób Bus III 10 osób Bus IV 10 osób 5. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie przedstawionego przez zamawiającego harmonogramu zajęć, dostarczonego do 25 dnia każdego miesiąca, obowiązującego od 1-go dnia miesiąca następnego. 6. Planowana liczba odwożonych uczniów może ulec zmianie w zależności od harmonogramu zajęć. 7. Dopuszcza się w autobusach miejsca stojące, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262), a pojazdy służące do realizacji usługi muszą być w pełni sprawne, utrzymane w czystości, ogrzewane w okresie jesienno-zimowym, oznaczone że przewożą uczniów oraz aby spełniały zgodnie z obowiązującymi przepisami wymogi bezpieczeństwa. 8. Pojazdy służące do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej muszą spełniać warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262). 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odwożonym uczniom opieki w czasie realizacji przewozów, zgodnie z wymogami art. 17 pkt 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572, z póz. zm.). 10. Jeden z pojazdów musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych. D. Część IV - Posiłek 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczanie ciepłego posiłku dla grupy uczestników projektu Krok w przyszłość na zajęciach pozalekcyjnych. 2. Łączna szacunkowa, maksymalna ilość posiłków wynosi 7 648 zestawów. 3. Ciepły posiłek powinien zawierać: Mięso w postaci gulaszu, potrawki z kurczaka, klopsików, kotletów schabowych lub z piersi z kurczaka itp. o gramaturze minimum 100g, Dodatek do mięsa w postaci ziemniaków, kaszy, klusek, makaronu lub frytek o gramaturze minimum 300g, Surówkę o gramaturze minimum 250g, Napój, w opakowaniach jednorazowych o pojemności minimum 200ml do maksymalnie 500ml (w tym woda mineralna, soki owocowe, soki warzywne - zamiennie lub do wyboru przez uczniów) Batonik lub owoc o gramaturze minimum 30g. 4. Posiłek ciepły w trakcie podawania musi mieć temperaturę co najmniej +63 stopnie C, a potrawy serwowane na zimno +4 stopnie C. 5. Posiłki muszą być dostarczone w ilości i w opakowaniach jednorazowych do stołówek szkolnych w Łukcie i Mostkowie według harmonogramu dostarczonego przez zamawiającego do 25 dnia każdego miesiąca a obowiązującego od 1 - go dnia miesiąca następnego. Posiłki dostarczone powinny być w godzinach 14.50-15.30 w dni robocze: od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem ferii letnich i zimowych oraz przerw świątecznych (dni te będą uwzględniane w harmonogramie dostaw). 6. Wykonawca zobowiązany jest przygotowywać posiłki w formie obiadów, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie Żywności i Żywienia (Dz. U. z 2006 roku, Nr 171, poz. 1225 z późń. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Posiłki, pod względem technologii wykonania i jakości, spełniać muszą normy określone przez Instytut żywności i żywienia Dzieci i Młodzieży, w szczególności posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i publikowania na tablicy ogłoszeń jadłospisu na kolejny tydzień, najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem tego tygodnia. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnioskowania o zmiany jadłospisu, w przypadku nie spełnienia warunków określonych powyżej oraz innych nieprawidłowości. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających jakość przygotowywanych posiłków, pod względem kaloryczności, gramatury, temperatury, itp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 38.65.21.00 - Projektory 32.34.24.10 - Sprzęt dźwiękowy 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 39.15.10.00 - Meble różne 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet: IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wyposażenie edukacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NET SYSTEM, ul. Przechodnia 6, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48747,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52784,22

  • Oferta z najniższą ceną: 52784,22 / Oferta z najwyższą ceną: 60091,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sprzęt komputerowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MPC Paweł Oleksiewicz, ul. Podrzeczna 38, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26869,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36640,84

  • Oferta z najniższą ceną: 36640,84 / Oferta z najwyższą ceną: 49753,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Transport

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ostródzie Sp. z o.o., ul. Garnizonowa 14, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 262777,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 227040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 227040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 227040,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Posiłek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa Andrzej Retkowski, Pelnik 60, 14-105 Łukta, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84977,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87952,00

  • Oferta z najniższą ceną: 87952,00 / Oferta z najwyższą ceną: 87952,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.