eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranowo › Obsługa bankowa budżetu Gminy Baranowo i jednostek organizacyjnych gminy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-21

Baranowo: Obsługa bankowa budżetu Gminy Baranowo i jednostek organizacyjnych gminy
Numer ogłoszenia: 172170 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baranowo , Plac Trzydziestolecia 7, 06-320 Baranowo, woj. mazowieckie, tel. 029 7613776, faks 029 7613793.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowo.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Baranowo i jednostek organizacyjnych gminy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: obsługa bankowa budżetu Gminy Baranowo i jednostek organizacyjnych gminy w okresie od 01.07.2014 r. do 30.06.2018 r. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Otwarcie i prowadzenie następujących rachunków bankowych: - rachunków bieżących jednostek organizacyjnych Gminy Baranowo, tj.: Urząd Gminy Baranowo Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Baranowie Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Baranowie Zespół Szkół Gminnych w Baranowie Zespół Szkół w Zawadach Gminne Przedszkole w Baranowie Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Baranowie Gminna Biblioteka Publiczna w Baranowie - rachunków pomocniczych w/w jednostek organizacyjnych Gminy Baranowo, zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m. in. rachunków dochodów własnych, rachunków funduszy celowych, rachunków wyodrębnionych, - możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, - obsługa bankowa rachunków bankowych winna być realizowana do ostatniego dnia danego roku włącznie. 2.2. Realizację zleceń płatniczych - przelewów przekazywanych w formie elektronicznej na następujących zasadach: - przelewy dokonywane wewnątrz Banku powinny być realizowane w czasie rzeczywistym oraz bez opłat i prowizji, - przelewy wychodzące do innego Banku złożone do godziny 14:00 powinny być zrealizowane w tym samym dniu. 2.3. Zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Gminy Baranowo, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach (np. odsetki bankowe), zgodnie z dyspozycjami kierowników jednostek. 2.4. Udostępnienie na wniosek Zamawiającego usługi pozwalającej importować dane do systemu finansowo - księgowego Zamawiającego dotyczące jednoznacznej identyfikacji osoby wpłacającej oraz rodzaju należności dla budżetu gminy (masowe płatności) oraz zapewnienie współpracy tej usługi z systemem informatycznym Zamawiającego. 2.5. Dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych w kasach banku. Wypłaty gotówkowe do 30.000,00 zł powinny być dokonywane bez konieczności uprzedniego telefonicznego zgłoszenia. Wydawanie książeczek czekowych bez prowizji. 2.6. Udzielanie osobom upoważnionym przez Posiadacza rachunku informacji o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia bez prowizji i opłat. 2.7. Przekazywanie wyciągów bankowych w formie papierowej każdego dnia w którym zostały dokonane operacje na rachunkach wraz z załączonymi dowodami wpłat. 2.8. Zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej na co najmniej 3 stanowiskach, przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących oraz świadczenie serwisu oprogramowania. System powinien umożliwiać co najmniej dokonywanie przelewów i uzyskiwanie informacji o stanie rachunków i dokonywanych operacjach. 2.9. Możliwość deponowania środków na lokatach terminowych, w tym: - przyjmowania zleceń utworzenia lokat bankowych na warunkach negocjowanych przez telefon z możliwością uzupełnienia wszystkich formalności pisemnych w terminie późniejszym. 2.10. Udzielanie na wniosek Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetowego - maksymalny limit 1.000.000,00 zł w każdym roku budżetowym w okresie 4 lat. Oprocentowanie kredytu winno być oparte na stawce WIBOR 1M plus marża banku. 2.11. Wydawanie opinii bankowych oraz innych zaświadczeń a także dokonywanie zmiany kart wzorów podpisów..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będzie obsługa budżetu Gminy Baranowo polegająca na powtórzeniu tego samego rodzaju usług co w zamówieniu podstawowym. Wartość zamówień uzupełniających do 50% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był uprawniony do występowania w obrocie prawnym stosownie do wymogów określonych ustawą a dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia / nie spełnia na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru oraz oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia / nie spełnia na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru oraz oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał siedzibę centrali, oddziału lub filii w miejscowości Baranowo, umożliwiając w ten sposób kompleksową obsługę budżetu Gminy i jej jednostek organizacyjnych. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia / nie spełnia na podstawie kserokopii aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego oraz oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał współczynnik wypłacalności nie mniejszy niż 8 %. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia / nie spełnia na podstawie Bankowej Informacji Sprawozdawczej za 2013 r. oraz oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 PZP, 3. Sytuacja ekonomiczna - współczynnik wypłacalności banku - wymagane dokumenty: potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia Bankowej Informacji Sprawozdawczej za 2013 r.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Wysokość oprocentowania rachunków i lokat - 20
  • 3 - Wysokość oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.baranowo.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Baranowo Plac Trzydziestolecia 7 06-320 Baranowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Baranowo Plac Trzydziestolecia 7 06-320 Baranowo Pokój nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.