eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wędrzyn › WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NACzęść INaprawa pokrycia dachowego w budynku nr 17 w JW. 5701 w m. Skwierzyna; Część IINaprawa pokrycia dachowego, instalacji elektrycznej i pomieszczeń budynek nr 68 w JW 5701 w m. Skwierzyna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-21

Wędrzyn: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa pokrycia dachowego w budynku nr 17 w JW. 5701 w m. Skwierzyna; Część II: Naprawa pokrycia dachowego, instalacji elektrycznej i pomieszczeń budynek nr 68 w JW 5701 w m. Skwierzyna
Numer ogłoszenia: 172150 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa pokrycia dachowego w budynku nr 17 w JW. 5701 w m. Skwierzyna; Część II: Naprawa pokrycia dachowego, instalacji elektrycznej i pomieszczeń budynek nr 68 w JW 5701 w m. Skwierzyna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Część I: Naprawa pokrycia dachowego w budynku nr 17 w JW. 5701 w m. Skwierzyna Zakres przedmiotu zamówienia: - częściowa naprawa istniejącego pokrycia dachu z dachówki karpiówki (odtworzenie). - częściowa naprawa instalacji odgromowej, rynien i pasa nadrynnowego. - wyrównanie żelbetowych połaci dachu w miejscach przykręcania łat. - częściowe pokrycie połaci dachu papą podkładową na lepiku na zimno. - przykręcenie łat na gotowym podłożu. - położenie na części dachu dachówki na sucho z mocowaniem do łat, wykonanie okapu oraz kalenicy i krawędzi szczytowych. - naprawa części obudowy konina z cegły klinkierowej żłobionej. - uszczelnienie obrysów kominów i kanałów wentylacyjnych z połacią dachu. - zamocowanie płotka śniegowego na części połaci dachu. - częściowa naprawa instalacji odgromowej - odtworzenie. - wywóz i utylizacja gruzu po robotach. Część II: Naprawa pokrycia dachowego, instalacji elektrycznej i pomieszczeń budynek nr 68 w JW 5701 w m. Skwierzyna Zakres przedmiotu zamówienia: - zdjęcie części istniejącego pokrycia z papy na dachu betonowym. - rozebranie części rur spustowych , rynien i obróbek blacharskich. - demontaż części instalacji odgromowej i przewodów wyrównawczych. - demontaż części wywietrzników. - zniesienie rozebranych materiałów, oczyszczenie, posegregowanie i ułożenie w miejscu składowania wskazanym przez inwestora, - naprawa warstwy wyrównawczej pod pokrycie dachu. - wykonanie obróbek blacharskich, - montaż wywietrzników cylindrycznych, - pokrycie części dachu papą dwuwarstwowe. - papa asf. typu top icopal podkładowa odm. v60/s24 grubości 2,4 mm z dodatkiem kauczuku zmodyfikowanego. - papa wierzchniego krycia zgrzew. typu top icopal z wkładką 250 gr. 5,2 mm. spełniająca warunki pn-en 13707:2006. - montaż obróbek blacharskich z blachy tytanowo cynkowej gr.0,60 na części dachu objętego naprawą. - montaż rynien z blachy tytanowo-cynkowej gr.0,60. - montaż rur spustowych fi 120 mm z blachy tytanowo-cynkowej gr. 0,60. - pozostawienie 1 dylatacji z blachy stalowej ocynkowanej gr.0,55mm, - montaż nowej instalacji odgromowej i przewodów wyrównawczych pręt - ocynkowany fi 8,0 mm, - sprawdzenie gotowej instalacji - wykonanie pomiarów elektrycznych, - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki . - licowanie ścian i posadzki kanałów warsztatowych płytkami. - przykręcenie płyt gipsowo-kartonowych na suficie w pomieszczeniu kierownika warsztatu. - zeskrobanie i zmycie starej farby ścian i sufitów w pomieszczeniach objętych konserwacją. - wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach. - demontaż i montaż okien wewnętrznych. - wymiana drzwi do akumulatorowni. - naprawa posadzki przemysłowej w narzędziowni. - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych sufitów i ścian. - wymiana terakoty w kancelarii kierownika i w warsztacie elektrycznym. - dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanych drzwi i grzejników i rur co. oraz instalacji nadmuchowej, wentylacyjnej. - naprawa instalacji elektrycznej w pomieszczeniach. - wywiezienie gruzu i odpadów budowlanych, utylizacja i przedstawienie inwestorowi karty odpadu lub stosownego oświadczenia . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych , stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedmiarach robót ( załącznik nr 10 i 11 do SIWZ)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.26.21.00-2, 45.26.23.30-3, 45.42.10.00-4, 45.26.12.14-7, 45.31.00.00-3, 45.31.23.11-0, 45.44.20.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości : -dla części I- 1 700,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100), -dla części II- 2 200,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP oddział w Zielonej Górze nr 28 1010 1704 0060 0213 9120 1000 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony- roboty budowlane polegające na: *) Część I: Naprawa pokrycia dachowego w budynku nr 17 w JW. 5701 w m. Skwierzyna *) Część II: Naprawa pokrycia dachowego, instalacji elektrycznej i pomieszczeń budynek nr 68 w JW 5701 w m. Skwierzyna. *) niepotrzebne skreślić Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ustawy, mianowicie: Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - zgłoszone w terminie związania ofertą - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud.33 II piętro, pok.211), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert tj. do 06.06.2014r. do godz. 08.45. W przypadku wniesienia odwołania po otwarciu ofert Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca wykaże dowody należytego wykonania co najmniej trzech robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. robót ogólnobudowlanych, z której każda z nich będzie opiewała na kwotę: dla części I- 100 000,00 zł brutto dla części II- 150 000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonych dokumentów: oświadczenia o posiadaniu niezbędnego potencjału technicznego, , o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (załącznik nr 6)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonych dokumentów: osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: dla części I: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjne w zakresie sieci , instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. dla części II: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjne w zakresie sieci , instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych a także posiadają aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (załącznik nr 6)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: opłaconej polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia- obejmujący naprawy i szkody powstałe w czasie wykonania robót na gwarantowaną sumę ubezpieczenia w wysokości: dla części I- 150 000,00 zł; dla części II- 220 000,00 zł. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego dokumentu na zasadzie spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca wykaże dowody należytego wykonania co najmniej trzech robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. robót ogólnobudowlanych, z której każda z nich będzie opiewała na kwotę: dla części I- 100 000,00 zł brutto dla części II- 150 000,00 zł brutto;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zamieszczonego w niniejszej SIWZ - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o robotach podzleconych - Załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy wypełniony zgodnie z przedmiarem robót - Załącznik nr 10; 11 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin wykonania - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5701; 69-211 Wędrzyn; bud. nr 33 pok. nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2014 godzina 08:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 5701; 69-211 Wędrzyn; bud. nr 33 pok. nr 211- Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa pokrycia dachowego w budynku nr 17 w JW. 5701 w m. Skwierzyna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: - częściowa naprawa istniejącego pokrycia dachu z dachówki karpiówki (odtworzenie). - częściowa naprawa instalacji odgromowej, rynien i pasa nadrynnowego. - wyrównanie żelbetowych połaci dachu w miejscach przykręcania łat. - częściowe pokrycie połaci dachu papą podkładową na lepiku na zimno. - przykręcenie łat na gotowym podłożu. - położenie na części dachu dachówki na sucho z mocowaniem do łat, wykonanie okapu oraz kalenicy i krawędzi szczytowych. - naprawa części obudowy konina z cegły klinkierowej żłobionej. - uszczelnienie obrysów kominów i kanałów wentylacyjnych z połacią dachu. - zamocowanie płotka śniegowego na części połaci dachu. - częściowa naprawa instalacji odgromowej - odtworzenie. - wywóz i utylizacja gruzu po robotach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.26.21.00-2, 45.31.23.11-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin wykonania - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa pokrycia dachowego, instalacji elektrycznej i pomieszczeń budynek nr 68 w JW 5701 w m. Skwierzyna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia: - zdjęcie części istniejącego pokrycia z papy na dachu betonowym. - rozebranie części rur spustowych , rynien i obróbek blacharskich. - demontaż części instalacji odgromowej i przewodów wyrównawczych. - demontaż części wywietrzników. - zniesienie rozebranych materiałów, oczyszczenie, posegregowanie i ułożenie w miejscu składowania wskazanym przez inwestora, - naprawa warstwy wyrównawczej pod pokrycie dachu. - wykonanie obróbek blacharskich, - montaż wywietrzników cylindrycznych, - pokrycie części dachu papą dwuwarstwowe. - papa asf. typu top icopal podkładowa odm. v60/s24 grubości 2,4 mm z dodatkiem kauczuku zmodyfikowanego. - papa wierzchniego krycia zgrzew. typu top icopal z wkładką 250 gr. 5,2 mm. spełniająca warunki pn-en 13707:2006. - montaż obróbek blacharskich z blachy tytanowo cynkowej gr.0,60 na części dachu objętego naprawą. - montaż rynien z blachy tytanowo-cynkowej gr.0,60. - montaż rur spustowych fi 120 mm z blachy tytanowo-cynkowej gr. 0,60. - pozostawienie 1 dylatacji z blachy stalowej ocynkowanej gr.0,55mm, - montaż nowej instalacji odgromowej i przewodów wyrównawczych pręt - ocynkowany fi 8,0 mm, - sprawdzenie gotowej instalacji - wykonanie pomiarów elektrycznych, - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki . - licowanie ścian i posadzki kanałów warsztatowych płytkami. - przykręcenie płyt gipsowo-kartonowych na suficie w pomieszczeniu kierownika warsztatu. - zeskrobanie i zmycie starej farby ścian i sufitów w pomieszczeniach objętych konserwacją. - wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach. - demontaż i montaż okien wewnętrznych. - wymiana drzwi do akumulatorowni. - naprawa posadzki przemysłowej w narzędziowni. - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych sufitów i ścian. - wymiana terakoty w kancelarii kierownika i w warsztacie elektrycznym. - dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanych drzwi i grzejników i rur co. oraz instalacji nadmuchowej, wentylacyjnej. - naprawa instalacji elektrycznej w pomieszczeniach. - wywiezienie gruzu i odpadów budowlanych, utylizacja i przedstawienie inwestorowi karty odpadu lub stosownego oświadczenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.23.30-3, 45.42.10.00-4, 45.26.12.14-7, 45.31.00.00-3, 45.31.23.11-0, 45.44.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. termin wykonania - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.