eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapy › remonty bieżące dróg gminnych na terenie gminy Łapy w 2007 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-16

POZYCJA 17211

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łapy: remonty bieżące dróg gminnych na terenie gminy Łapy w 2007 roku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski w Łapach, do kontaktów: Klepacki Zbigniew, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7152251, fax 085 7152256, e-mail: umlapy@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty bieżące dróg gminnych na terenie gminy Łapy w 2007 roku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: teren gm. Łapy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywanie remontów cząstkowych w zakresie: a) - remonty nawierzchni bitumicznych b) - remonty chodników c) - remonty oznakowania pionowego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty i zaświadczenia wymagane w celu potwierdzenia warunków w udziale w postępowaniu: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę) c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę) W ARUNKI SZCZEGÓŁOWE: Doświadczenie: a) Wykonawca ubiegający się o udział w postępowaniu musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - zrealizował co najmniej l robotę budowlaną rodzajowo porównywalną z przedmiotem zamówienia potwierdzoną protokółem odbioru robót stwierdzającym należytą staranność wykonania roobót.- zał. Nr 7 do SIWZ Potencjał kadrowo-techniczny a) Wykonawca musi mieć do dyspozycjidla realizacji zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami oraz uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlqane (Dz.U. z 2000 r.Nr 106, poz. l 126 z późn. zm.) który jest członkiem izby samorządu zawodowego zgodnie z art.6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów(Dz.U.Nr 5 z 2001 rpoz.42 z późn. zm.) - kierownika budowy z branży drogowej (1 osoba ze stażem pracy conajmniej 3 lat od którego posiada odpowiednie uprawnienia). b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, c) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zapoznałi się z warunkami SIWZ i nie wnoszą zastrzeżeń. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W zależności od występujących potrzeb w trakcie trwania wykonywania zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.05.2007; lub data zakończenia: 30.04.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-4 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pkt. 1 i 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone wart. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę) c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę) Doświadczenie: a) Wykonawca ubiegający się o udział w postępowaniu musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną rodzajowo porównywalną z przedmiotem zamówienia potwierdzoną protokółem odbioru robót stwierdzającym należytą staranność wykonania robót.- zał. Nr 7 do SIWZ Potencjał kadrowy i techniczny z) Wykonawca musi mieć do dyspozycji dla realizacji zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami oraz uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz.U. z 2000 r. Nr 106, poz.1126 z późn. zm.) który jest członkiem izby samorządu zawodowego zgodnie z art.6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz.U.Nr 5 z 2001 rpoz.42 z późn. zm.) - kierownika budowy z branży drogowej (1 osoba ze stażem pracy co najmniej 3 lat od którego posiada odpowiednie uprawnienia). b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, c) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zapoznali się z warunkami SIWZ i nie wnoszą zastrzeżeń.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapy.podlasie.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.04.2007, godzina 10:15, Urząd Miejski w Łapach, 18-100 Łapy, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24, pok. 7.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: A Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych. 1) Krótki opis: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą asfalto-betonową, masą na "zimno" oraz emulsją i grysami (powierzchniowe utrwalenie). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20. 3) Wielkość lub zakres: w zależności od występujących potrzeb w trakcie wykonywania zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.05.2007; Zakończenie: 30.04.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: B Nazwa: Remonty cząstkowe nawierzchni chodników. 1) Krótki opis: Remonty cząstkowe nawierzchni chodników z płyt betonowych, krawężników jezdnych, nawierzchni z kostki brukowej, obrzeży betonowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20. 3) Wielkość lub zakres: w zależności od występujących potrzeb w trakcie wykonywania zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.05.2007; Zakończenie: 30.04.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: C Nazwa: Remonty oznakowania pionowego i poziomego. 1) Krótki opis: Utrzymanie bieżące i remonty oznakowania pionowego i poziomego w okresie trwania wykonywania zamówienia tj.: regulacja tarcz znaków, wbudowywania słupków oznakowania, odnowienie pasów na przejściach i linii segregacyjnych, demontaż i montaż tarcz znaków. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90. 3) Wielkość lub zakres: w zależności od występujących potrzeb w trakcie wykonywania zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.05.2007; Zakończenie: 30.04.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.