eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lisięcice › DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W OKRESIE OD 1 MAJA DO 31 SIERPNIA 2013 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-30

Lisięcice: DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W OKRESIE OD 1 MAJA DO 31 SIERPNIA 2013 r.
Numer ogłoszenia: 172100 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126878 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie, Klisino 100, 48-118 Lisięcice, woj. opolskie, tel. 077 4857593, faks 077 4857594.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W OKRESIE OD 1 MAJA DO 31 SIERPNIA 2013 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W OKRESIE OD 1 MAJA DO 31 SIERPNIA 2013 r. ORIENTACYJNE ZAPOTRZEBOWANIE NA OKRES OD V-VIII 2013 ROKU Część I ZIEMNIAKI Ziemniaki kg 30719 Część II WARZYWA Marchew kg 2251 Seler kg 432 Pietruszka kg 664 Pietruszka - nać (pęczek - 10 szt.) 2881 Fasola Jaś kg 233 Groch łuskany połówki kg 107 Kapusta biała kg 1506 Kapusta czerwona kg 642 Kapusta pekińska kg 338 Czosnek - główka szt. 728 Cebula kg 801 Por szt. 2046 Pomidor kg 1302 Pieczarka kg 255 Buraki ćwikłowe kg 1176 Kalafior szt. 126 Sałata zielona szt. 279 Cebula - szczypior (pęczek - 10 szt.) 1426 Koper - pęczek 1818 Papryka świeża kg 31 Ogórek szklarniowy kg 305 Rzodkiewka - (pęczek - 180 g) 514 Ogórek zielony - grunt kg 1442 Buraczki botwinka (pęczek - 350 g) 240 Część III OWOCE Jabłka kg 1432 Cytryny kg 217 Mandarynka kg 241 Pomarańcza kg 155 Banan kg 359 Kiwi szt. 651 Nektaryny szt. 739 Winogrona kg 2 Arbuz kg 524 Truskawki - świeże kg 196 W skład Domu Pomocy Społecznej w Klisinie wchodzą następujące filie: - DPS Branice (83 mieszkańców), - DPS Boboluszki (76), - DPS Radynia (75), - DPS Dzbańce (199), - DPS Bliszczyce (81), - DPS Głubczyce (29). W Klisinie zamieszkuje 126 mieszkańców. Wszystkie znajdują się na terenie powiatu głubczyckiego. Kuchnie i całe zaplecza magazynowe znajdują się w Klisinie, Radyni, Boboluszkach, Dzbańcach i Bliszczyce. Kuchnia w Boboluszkach przygotowuje również posiłki dla DPS Branice, natomiast kuchnia w Radyni przygotowuje posiłki dla mieszkańców DPS Głubczyce. Do tych miejsc należy dostarczać zamawiane towary własnym transportem na wyłączny koszt i ryzyko dostawcy. Odległości od miejscowości Głubczyce: Głubczyce - Klisino 15 km Głubczyce - Radynia 15 km Głubczyce - Boboluszki 25 km Głubczyce - Dzbańce 18 km Głubczyce - Bliszczyce 26 km Zamawianie towaru odbywa się dwa razy w tygodniu - telefonicznie. Godziny dostaw Wykonawca uzgodni indywidualnie z danym odbiorcą. Osoby które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają aktualne zaświadczenie z zakresu przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji żywności i w obrocie żywnością wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 grudnia 2002 roku w sprawie kwalifikacji w zakresie przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji lub obrocie żywności (D.U z 2003 roku Nr 27, poz. 233). Wykonawca zamówienia posiada przynajmniej jeden pojazd spełniający wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dn. 19.12.2002 r. ( Dz. U. z 2003 r. Nr 21 poz. 179 ) w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZIEMNIAKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa JOANNA, Ul. Kilińskiego 33/19, 47-303 KRAPKOWICE, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28670,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30719,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30719,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39627,51

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: WARZYWA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Uprawa Warzyw Gospodarstwo Rolne Stanisław Bialik, NASIEDLE, UL. POLNA 1, 48-130 KIETRZ, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47814,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36715,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36715,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40636,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: OWOCE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAND Sp. z o. o., Plac Targowy 19, 47-100 STRZELCE OPOLSKIE, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14593,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10327,35

  • Oferta z najniższą ceną: 10327,35 / Oferta z najwyższą ceną: 11258,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.