eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Dostawa sprzętu medycznego w postaciautoklawu oraz defibrylatora

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-21

Sieradz: Dostawa sprzętu medycznego w postaci: autoklawu oraz defibrylatora
Numer ogłoszenia: 172085 - 2011; data zamieszczenia: 21.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8270600, faks 043 8270621.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zk_sieradz@sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego w postaci: autoklawu oraz defibrylatora.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zakładu Karnego w Sieradzu sprzętu medycznego w postaci: 1) autoklaw szt. 1, CPV 33191110-9, 2) defibrylator szt. 1, CPV 33182100-0. Sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w oryginalnym opakowaniu, gotowy do montażu i po zainstalowaniu do spełniania swojej funkcji bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów. Powinien posiadać również wymagane prawem certyfikaty określone w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) oraz nie stwarzać zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia pacjentów, użytkowników i osób trzecich. Część 1 - Dostawa autoklawu - Autoklaw musi spełniać następujące wymagania: 1. powinien spełniać europejską normę - typu B, 2. musi posiadać komorę ze stali nierdzewnej o pojemności minimum 20 litrów, 3. najmniej trójstopniowa frakcjonowana próżnia wstępna - 90 kPa, 4. automatyczne, próżniowe suszenie wysterylizowanych materiałów, 5. kilkuminutowy szybki program Flash, 6. programy testowe (test Bowie & Dick, test Helix, test próżni), 7. minimum trzy tace sterylizacyjne, 8. możliwość sterylizowania w pojemnikach i opakowaniach sterylizacyjnych, 9. przejrzysty wyświetlacz alfanumeryczny, 10. automatyczne wyłączenie procesu sterylizacji po jego zakończeniu, 11. czytelny, łatwy w obsłudze panel sterowania. Część 2 - Dostawa defibrylatora - Defibrylator musi spełniać następujące wymagania: 1. powinien posiadać małe gabaryty, małą masę (do 3,5 kg z baterią), 2. powinien posiadać baterię o żywotności co najmniej 5-letniej, 3. powinien być prosty i szybki w użyciu, 4. użytkownik powinien być prowadzony poleceniami słownymi w języku polskim oraz poleceniami wizualnymi, 5. z algorytmem postępowania zgodnym z wytycznymi Europejskiej Rady Resuscytacji 2005 (ERC), 6. z możliwością aktualizacji oprogramowania w przypadku zmiany wytycznych ERC, 7. powinien być wyposażony w elektrody samoprzylepne, łatwo dostępne na rynku medycznym przez kilka najbliższych lat, 8. z możliwością przechowywania defibrylatora z podłączonymi elektrodami, 9. obudowa powinna być odporna na uszkodzenia, ułatwiająca transport i przechowywanie, 10. powinien być wyposażony w możliwość przeprowadzania automatycznych cyklicznych testów obwodów elektrycznych, 11. powinien mieć możliwość rejestrowania danych: czas włączenia, wykrycie ruchu, zalecenie wykonania wstrząsu, wykonanie wstrząsu, 12. zarejestrowane dane powinny być rejestrowane w pamięci wewnętrznej lub na karcie pamięci z możliwością przenoszenia danych do analizy na komputerze PC, 13. powinien mieć tolerancję na wstrząsy i upadki: przynajmniej zgodnie z MIL-STD-810F 516.5 Procedura IV (1 metr, krawędź, narożnik lub powierzchnia, w trybie oczekiwanie na wstrząs), 14. możliwość pracy w zakresie wilgotności względnej co najmniej 15% - 85%, 15. powinien być odporny na wibracje, 16. pyłoszczelny, bryzgoszczelny.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9, 33.18.21.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Sieradzu, 98-200 Sieradz, ul. Orzechowa 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2011 godzina 09:30, miejsce: Zakład Karny w Sieradzu, 98-200 Sieradz, ul. Orzechowa 5 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa autoklawu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autoklaw szt. 1. Autoklaw musi spełniać następujące wymagania: 1. powinien spełniać europejską normę - typu B, 2. musi posiadać komorę ze stali nierdzewnej o pojemności minimum 20 litrów, 3. najmniej trójstopniowa frakcjonowana próżnia wstępna - 90 kPa, 4. automatyczne, próżniowe suszenie wysterylizowanych materiałów, 5. kilkuminutowy szybki program Flash, 6. programy testowe (test Bowie & Dick, test Helix, test próżni), 7. minimum trzy tace sterylizacyjne, 8. możliwość sterylizowania w pojemnikach i opakowaniach sterylizacyjnych, 9. przejrzysty wyświetlacz alfanumeryczny, 10. automatyczne wyłączenie procesu sterylizacji po jego zakończeniu, 11. czytelny, łatwy w obsłudze panel sterowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa defibrylatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator szt. 1. Defibrylator musi spełniać następujące wymagania: 1. powinien posiadać małe gabaryty, małą masę (do 3,5 kg z baterią), 2. powinien posiadać baterię o żywotności co najmniej 5-letniej, 3. powinien być prosty i szybki w użyciu, 4. użytkownik powinien być prowadzony poleceniami słownymi w języku polskim oraz poleceniami wizualnymi, 5. z algorytmem postępowania zgodnym z wytycznymi Europejskiej Rady Resuscytacji 2005 (ERC), 6. z możliwością aktualizacji oprogramowania w przypadku zmiany wytycznych ERC, 7. powinien być wyposażony w elektrody samoprzylepne, łatwo dostępne na rynku medycznym przez kilka najbliższych lat, 8. z możliwością przechowywania defibrylatora z podłączonymi elektrodami, 9. obudowa powinna być odporna na uszkodzenia, ułatwiająca transport i przechowywanie, 10. powinien być wyposażony w możliwość przeprowadzania automatycznych cyklicznych testów obwodów elektrycznych, 11. powinien mieć możliwość rejestrowania danych: czas włączenia, wykrycie ruchu, zalecenie wykonania wstrząsu, wykonanie wstrząsu, 12. zarejestrowane dane powinny być rejestrowane w pamięci wewnętrznej lub na karcie pamięci z możliwości przenoszenia danych do analizy na komputerze PC, 13. powinien mieć tolerancję na wstrząsy i upadki: przynajmniej zgodnie z MIL-STD-810F 516.5 Procedura IV (1 metr, krawędź, narożnik lub powierzchnia, w trybie oczekiwanie na wstrząs), 14. możliwość pracy w zakresie wilgotności względnej co najmniej 15% - 85%, 15. powinien być odporny na wibracje, 16. pyłoszczelny, bryzgoszczelny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.