Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-25
Wola Uhruska: Przewóz uczniów w roku szkolnym 2008/2009 do i ze szkół z terenu gminy Wola Uhruska na podstawie biletów miesięcznych CPV 60113000-3.
Numer ogłoszenia: 172074 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Woli Uhruskiej, ul. Parkowa 5, 22-230 Wola Uhruska, woj. lubelskie, tel. 082 5915058, fax 082 5915003.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów w roku szkolnym 2008/2009 do i ze szkół z terenu gminy Wola Uhruska na podstawie biletów miesięcznych CPV 60113000-3..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przewóz 169 (+5) uczniów do i ze szkół z terenu gminy Wola Uhruska z miejscowości : Przymiarki, Siedliszcze Uhrusk, Zbereże, Stulno, Stanisławów, Piaski, Potoki, Majdan, Kosyń, Mszanna, Mszanka, Józefów pojazdem przystosowanym do przewozu dzieci, zgodnie z wymogami MENiS, codziennie w dniach nauki szkolnej, 350 km dziennie do godz. 7.50 (odwóz wg ustaleń po wyborze). Dodatkowo zamawiający oczekuje wykonania następujących usług uzupełniających: Opieka i nadzór nad przewożonymi uczniami, a w szczególności zachowanie środków bezpieczeństwa przy wsiadaniu i wysiadaniu uczniów z pojazdu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.30.00 - Usługi transportowe dla ograniczonej grupy klientów1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki: posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym, oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej jedną pracę o podobnym charakterze.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony i podpisany formularz ofertowy, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku spółek cywilnych potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia spółki - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, oświadczenie oferenta, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oryginału podatkowego, oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w przetargu i nie wykluczeniu z udziału w postępowaniach o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. koncesję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego drogowego przewozu osób, uprawnienia zawodowe osób, które wykonywać będą dane zamówienie, stosownie do charakteru zamówienia (potwierdzone kserokopie dokumentów uprawniających do przewozu osób ) wykaz niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia pojazdów z ich opisem technicznym (Nr rejestracyjny, rok produkcji, marka, ilość miejsc siedzących), kserokopie aktualnych badań technicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolauhruska.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Woli Uhruskiej, ul. Parkowa 5, 22-230 Wola Uhruska (budynek Urzędu Gminy, pokój 22).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 08:00, miejsce: GminnyZespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Woli Uhruskiej, ul. Parkowa 5, 22-230 Wola Uhruska (budynek Urzędu Gminy, pokój 22).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Środa Wielkopolska do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług transportu sanitarnego przez o kres 36 miesięcy - powtórzenie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego wraz z opieką lekarską karetką typu "S" dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Niemce do SOSW w Bystrzycy w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 2 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką i z powrotem
- Dowóz dzieci do szkół podstawowych i odwóz na terenie gm. Debrzno w roku szkolnym 2024-2025 realiz. w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcz. oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.