eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › Pozyskanie i zrywka drewna oraz hodowla i ochrona lasu w lasach gminnych w roku 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-18

Muszyna: Pozyskanie i zrywka drewna oraz hodowla i ochrona lasu w lasach gminnych w roku 2012
Numer ogłoszenia: 17205 - 2012; data zamieszczenia: 18.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna , Rynek 31, 33-370 Muszyna, woj. małopolskie, tel. 18 4714009, faks 18 4777921.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pozyskanie i zrywka drewna oraz hodowla i ochrona lasu w lasach gminnych w roku 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) Pozyskania i zrywki drewna b) manipulacji drewna, łupania i składania drewna S2b i S4 w stosy (max grubość szczapy 24-28 cm). c) hodowli i ochrony lasu, w lasach stanowiących własność Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w roku 2012..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.00.00-5, 77.21.15.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1) wypełnionego druku oferty, 2) wypełnionego formularza cenowego (Zadanie Nr 1, Zadanie Nr 2, Zadanie Nr 3, Zadanie Nr 4, Zadanie Nr 5, Zadanie Nr 6, ) 3) pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika 4) pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Obowiązujące zasady! 1) Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 2) Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający zgodnie z treścią art. 144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień treści umowy, w następujących przypadkach: a. Zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych uniemożliwiające realizację zamówienia b. Innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością realizacji zamówienia lub wykonania innych czynności przewidzianych umową 2) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a. Zmiana w zakresie podwykonawcy i zakresu realizowanych przez niego usług jest możliwa za uprzednią zgodą Zamawiającego zgodnie z art. 647 KC. b. Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy c. Zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, d. Ustawowa zmiana stawki podatku Vat e. Zmiana miejsca usługi f. Zmiana ilości poszczególnych pakietów zamówienia 1. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania nie wpłynęła by na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np. : zmiana konta, siedziby firmy, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Zamawiający przewiduje katalog zmian na które może wyrazić zgodę powyższe nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muszyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna. Pok. Nr 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2012 godzina 11:50, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna. Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Las mienia gminnego Szczawnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Las mienia gminnego Szczawnik oddział 1c, odległość do 500 m - Termin wykonania do 30.11.2012 r. 1. W buk 600,00 2. S2b buk 250,00 3. S4 buk 50,00 Razem 900,00 Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 900,00 Las mienia gminnego Szczawnik oddział 1i, odległość do 500 m - Termin wykonania do 30.11.2012 r. 1. W buk 80,00 2. S2b buk 50,00 3. S4 buk 20,00 Razem 150,00 Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 150,00 Las mienia gminnego Szczawnik oddział 1o, odległość do 500 m - Termin wykonania do 30.11.2012 r. 1. W buk 100,00 2. S2b buk 50,00 3. S4 buk 20,00 Razem 170,00 Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 170,00 Las mienia gminnego Szczawnik oddział - PCL - użytki przygodne - Termin wykonania do 30.11.2012 r. 1. W buk, sosna,świerk 400,00 2. S2b buk, sosna,świerk 80,00 3. S4 buk, sosna,świerk 20,00 Razem 500,00 Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 500,00 Hodowla i ochrona lasu - las mienia gminnego Szczawnik oddz. 1d,1o -Termin wykonania do 30.11.2012 r. Hodowla i ochrona lasu - las mienia gminnego Szczawnik oddz. 1 d , 1o Pielęgnacja upraw jodły pow. 0,60 ha 1d Zabezpieczenie upraw jodły pow. 1,50 ha 1d,i Czyszczenia wczesne młodnika pow. 0,89 ha 1r Czyszczenia późne młodnika pow. 0,45 ha 1r Czyszczenia późne młodnika pow. 5,41 ha 1c W przypadku braku nabywcy na zakup drewna wielkowymiarowego Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia pozyskania i zrywki jego ilości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.00.00-5, 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Las mienia gminnego Złockie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Las mienia gminnego Złockie oddział 1b, odległość do 500 m - Termin wykonania do 30.11.2012 r. 1. W buk, sosna,świerk 150,00 2. S2b buk, sosna,świerk 30,00 3. S4 buk, sosna,świerk 20,00 Razem 200,00 Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 200,00 Las mienia gminnego Złockie oddział g, odległość do 500 m - Termin wykonania do 30.11.2012 r. 1. W buk, sosna,świerk 100,00 2. S2b buk, sosna,świerk 60,00 3. S4 buk, sosna,świerk 27,00 Razem 187,00 Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 187,00 Las mienia gminnego Złockie, Jastrzębik, Muszyna, Wojkowa, Powroźnik oddział - PCL - użytki przygodne - Termin wykonania do 30.11.2012 r. 1. W buk, sosna 250,00 2. S2b buk, sosna 180,00 3. S4 buk, sosna 20,00 Razem 450,00 Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 450,00 Hodowla i ochrona lasu - las mienia gminnego Muszyna oddz. 1 h - Termin wykonania do 30.11.2012 r. Hodowla i ochrona lasu - las mienia gminnego Muszyna, Złockie, Powroźnik Pielęgnacja upraw jodły i świerka pow. 0,60 ha 1h Zabezpieczenie upraw jodły i świerka pow. 0,60 ha 1h Czyszczenia późne młodnika pow. 0,53 ha 1a Czyszczenia późne młodnika pow. 1.46 ha 1o W przypadku braku nabywcy na zakup drewna wielkowymiarowego Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia pozyskania i zrywki jego ilości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.21.00.00-5, 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Las mienia gminnego Muszyna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Las mienia gminnego Muszyna - oddział 2a, odległość do 500 m - Termin wykonania do 30.11.2012 r. 1. W jw,sw,md 40,00 2. S2b jw,sw,md 20,00 3. S4 jw,sw,md 5,00 Razem 65,00 Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 65,00 Las mienia gminnego Muszyna - oddział 2b, odległość do 500 m - Termin wykonania do 30.11.2012 r. 1. W so,sw,jw,jd 15,00 2. S2b so,sw,jw,jd 13,00 3. S4 so,sw,jw,jd 2,00 Razem 30,00 Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 30,00 Las mienia gminnego Muszyna - oddział 2c, odległość do 500 m - Termin wykonania do 30.11.2012 r. 1. W so,sw,jw,jd 70,00 2. S2b so,sw,jw,jd 25,00 3. S4 so,sw,jw,jd 5,00 Razem 100,00 Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 100 Las mienia gminnego Muszyna - oddział 2d, odległość do 500 m - Termin wykonania do 30.11.2012 r. 1. W so,sw,jw,jd 80,00 2. S2b so,sw,jw,jd 15,00 3. S4 so,sw,jw,jd 5,00 Razem 100,00 Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 100 W przypadku braku nabywcy na zakup drewna wielkowymiarowego Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia pozyskania i zrywki jego ilości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.00.00-5, 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Las mienia gminnego Leluchów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Las mienia gminnego Leluchów oddział 2d odległość do 500 m - Termin wykonania do 30.11.2012 r. 1. W. buk 80,00 2. S2b. buk 30,00 3. S4 buk 10,00 Razem 120,00 Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 120,00 Las mienia gminnego Leluchów oddział 2j odległość do 500 m - Termin wykonania do 30.11.2012 r. 1. W so,sw,md 90,00 2. S2b so,sw,md 100,00 3. S4 so,sw,md 30,00 Razem 220,00 Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 220,00 Las mienia gminnego Leluchów oddział 1 m, odległość do 500 m - Termin wykonania do 30.11.2012 r. 1. S2b olsza 12,00 2. S4 olsza 3,00 Razem 15,00 Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 15,00 Las mienia gminnego Leluchów oddział - PCL - użytki przygodne - Termin wykonania do 30.11.2012 r. 1. W buk 60,00 2. S2b buk 35,00 3. S4 buk 5,00 Razem 100,00 Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 100,00 W przypadku braku nabywcy na zakup drewna wielkowymiarowego Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia pozyskania i zrywki jego ilości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.00.00-5, 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Las mienia gminnego Żegiestów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Las mienia gminnego Żegiestów oddział 2d odległość do 500 m - Termin wykonania do 30.11.2012 r. 1. W. buk 50,00 2. S2b. buk 20,00 3. S4 buk 10,00 Razem 80,00 Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 80,00 Las mienia gminnego Żegiestów oddział 2i odległość do 500 m - Termin wykonania do 30.11.2012 r. 1. W. buk 50,00 2. S2b. buk 20,00 3. S4 buk 10,00 Razem 80,00 Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 80,00 Las mienia gminnego Żegiestów oddział - PCL - użytki przygodne - Termin wykonania do 30.11.2012 r. 1. W buk 150,00 2. S2b buk 80,00 3. S4 buk 20,00 Razem 250,00 Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 250,00 Hodowla i ochrona lasu - las mienia gminnego Żegiestów oddz. 2 d - Termin wykonania do 30.11.2012 r. Hodowla i ochrona lasu - las mienia gminnego Żegiestów Czyszczenia późne młodnika pow. 4,00 ha 2d W przypadku braku nabywcy na zakup drewna wielkowymiarowego Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia pozyskania i zrywki jego ilości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.00.00-5, 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Las mienia gminnego Milik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Las mienia gminnego Milik oddział 1 b, c odległość do 500 m - Termin wykonania do 30.11.2012 r. 1. W. buk 100,00 2. S2b. buk 40,00 3. S4 buk 10,00 Razem 150,00 Składanie gałęzi w stosy po ścięciu drzew 150,00 W przypadku braku nabywcy na zakup drewna wielkowymiarowego Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia pozyskania i zrywki jego ilości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.00.00-5, 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.