eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Spytkowice › Budowa II etapu kanalizacji burzowej i chodnika wzdłuż drogi powiatowej Nr 1769K (04-203) ul.Ks.Gołby w Bachowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Spytkowice: Budowa II etapu kanalizacji burzowej i chodnika wzdłuż drogi powiatowej Nr 1769K (04-203) ul.Ks.Gołby w Bachowicach
Numer ogłoszenia: 172043 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 033 8791820, fax 033 8791560.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa II etapu kanalizacji burzowej i chodnika wzdłuż drogi powiatowej Nr 1769K (04-203) ul.Ks.Gołby w Bachowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa II etapu kanalizacji burzowej i chodnika wzdłuż drogi powiatowej Nr 1769 K (04-203) ul. Ks. Gołby w Bachowicach polegające na wykonaniu: - robót przygotowawczych, montaż i demontaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekomunikacyjnych o rozpiętość 4 m kpl. 3 rozbieranie ogrodzenia drewniane z przęseł przenośnych - rozebranie m 44,000, rozebranie ogrodzenia -21 m, demontaż słupków ogrodzeniowych szt 11 rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 40 cm m 12. - wjazdów i chodników, wjazdy z kostki brukowej betonowej czerwonej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem m2-137,060 chodniki z kostki brukowej betonowej szarej grubości 6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem m2 - 407,290 ława pod krawężniki betonowa z oporem m3 -19,205 krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm na podsypce cem.piaskowej m 334,000,ława betonowa pod obrzeża z betonu B-15 w ilości m3 - 3,581, obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cem.piaskowej z wyp.spoin zaprawą cem. m 231,000 -poszerzeniu jezdni,wykonanie nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa wiążąca) m - 137,500 wykonanie nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grub.po zagęszcz 5 cm m2- 275,000 -kanalizacji burzowej, wykonanie kanalizacji z rur PVC-U typ S (SDR 34) łączonych na wcisk o śr. zewn 500x14,6 mm- 222 m studnie rewizyjne z kręgów betonowych- podstawa studni rewizyjnych grubości 3415 cm, oraz pod studzienki ściekowe grubości 13 cm. - z betonu klasy B-20 - 1,966 m3 ,studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o głębok. 3m -stud. 7 studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu szt. 7 -robót uzupełniających -umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi typu JUMBO m2 6,000 ogrodzenie z siatki wys. 1.5 m na słupkach stal.z rur o śr. 76/3.5 mm o rozst.2.4 m obsadz.w cokole -m 43 wrota z furtkami wys.1,5 m szer.wrót 3.6 m z siatki w ramach stal.na got.słupkach z pasem dol.z blachy o wys.25 cm - wrota i furtka z demontażu kpl. 1humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm 215,77 m2 zgodnie z przedmiarem robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 29.81.43.30 - Chodniki Kod CPV wg słownika 2008: 34.95.33.00 - Chodniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz zapewnią gwarancje na wykonanie robót minimum 36 miesięcy. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Złożą ofertę odpowiadającą treści SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, 2) kosztorys ofertowy (uproszczony) wykonany zgodnie z przedmiarem robót - 3) oświadczenie wykonawcy o spełnienie warunków określonych przepisami art.22 ust 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5 ) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7) aktualną polisę, a w przypadku braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8) kwalifikacje osób proponowanych do udziału w zamówieniu z informacją na temat ich kwalifikacji oraz aktualne zaświadczenie z odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Zamawiający żąda, aby przy realizacji zamówienia wykonawca przedstawił osobę, która będzie wykonywać zamówienie z uprawnieniami zawodowymi do pełnienia funkcji do kierowania robotami drogowymi. 9) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie. 10) zaakceptowany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spytkowice.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Spytkowice pok.nr 21 w godzinach pracy Urzędu..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Spytkowicach pok.nr 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.