eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotlin › zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Wyszki gm. Kotlin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-16

POZYCJA 17203

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kotlin: zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Wyszki gm. Kotlin Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Kotlin, do kontaktów: Wójt Gminy - Walenty Kwasniewski inspektor d/s zamówień publicznych - Zdzisława Kasprzak, ul. Powstańców Wielkopolskich 1, 63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7405481, fax 062 7405481, e-mail: inwestycje@kotlin.com. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kotlin.com Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Wyszki gm. Kotlin. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wyszki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowlanego i projektów wykonawczych w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ, uzyskanie dla Zamawiającego pozwolenia na budowę oraz wykonania rozbudowy istniejacej oczyszczalni ścieków w miejscowości Wyszki gm. Kotlin zgodnie z zapisami SIWZ, programem funkcjonalno - użytkowym, a także dokumentacją budowlaną istniejacej oczyszczalni. Przedmiot zamówienia obejmuje zatem wszystkie czynności procesu budowlanego dotyczącego wykonania w/w obiektu począwszy od przygotowania dokumentacji projektowej wszystkich branż do uzyskania pozwolenia na budowę, poprzez realizację robót budolwanych, wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej i przygotowanie dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY , którego wzór przedstawiono w SIWZ, 2. Dowód wiesienia wadium; 3. Oswiadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jezeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystwaione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społeczynch lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 4-8 ustawy pzp, oraz w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy pzp ; 8. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamwienie porównywalne swoim rodzajem z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia ( budowa, przebudowa lub modernizacja ) oczyszczalni ścieków obejmująca wykonastwo wraz z projektowaniem i wartości minimalnej 2.000.000 zł; 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia. Wykonawca musi dysponować osobami (lub mieć zapewniony dostęp ) z niezbędnymi uprawnieniami budowlanymi ( spełniającymi warunki art. 12 Prawa budowlanego ) w następujących branżach oraz innymi osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia : - kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z minimum 5 letnim doświadczeniem kierowniczym przy robotach budowlanych, - kierownik robót sanitarnych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, wentylacyjnych, cieplnych i gazowych lub posiadający odpowiednie uprawnienia budowlane z minimum 5 letnim doświadczeniem kierowniczym przy robotach instalacyjnych, - kieronik robót elektrycznych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych z minimum 5 letnim doświadczeniem kierowniczym przy robotach elektrycznych; - projektant z uprawnieniami projektowymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracach projektowych; - projektant z uprawnieniami projektowymi w specjalności instalacyjnej z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracach projektowych, - projektant z uprawnieniami projektowymi w specjalności elektrycznej z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracach projektowych. Do wykazu należy załączyć odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia wykonawcze w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz projektowe w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej i aktualne zaświadczenia o przynalezności do Izby Samorządu Zawodowego; 10. Informacja Banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy ( minimum 1.000.000 zł ) - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Wykaz podwykonawców ze wskazaniem części zamówienia, które Wykonawca zamierza im powierzyć; 12. Zaakceptowany ( podpisany przez osoby uprawnione - nawszystkich stronach ) wzór umowy w/g załączonej do specyfikacji treści ; 13. Upoważnienie do podpisania oferty( jezeli przedsieborcy składają ofertę w imieniu spółki cywilnej lub konsorcjum ); 14. wypełnioną kalkulację ofertową zgodnie z wzorem załączonym do SIWZ; 15. Oświadczenie wykonawcy o warunkach gwarancji ( zgodnie z § 8 wzoru umowy ) stanowiacym załącznik do SIWZ 16. Oświadczenie z art. 230 Kodeksu spółek handlowych ( dot. tylko wykonawców występujacych jako spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.21.00 - Zakłady oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zaprojektoanie i wykonanie rozbudowy istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Wyszki gm. Kotlin. Wartość zamówienia przekracza równowartość 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 200

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; 2. nie podlegaja wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie porównywalne swoim rodzajem z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia ( budowa, przebudowa lub modernizacja ) oczyszczalni ścieków obejmująca wykonastwo wraz z projektowaniem i wartości minimalnej 2.000.000 zł; b) dysponują osobami ( lub mają zapewniony dostęp ) z niezbędnymi uprawnieniami budowlanymi ( spełniającymi warunki art. 12 Prawa budowlanego ) w następujących branżach oraz innymi osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia : - kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej minimum 5 letnim doświadczeniem kierowniczym przy robotach budowlanych; - kierownik robót sanitarnych z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, wentylacyjnych, cieplnych i gazowych lub posiadający odpowiednie uprawnienia budowlane z minimum 5 letnim doswiadczeniem kierowniczym przy robotach instalacyjnych, - kierownik robót elektrycznych z uprawnieniami w specjalnosci instalacyjnej w zakresie instalacji elektycznych z minimum 5 letnim doświadczeniem kierowniczym przy robotach elektrycznych; - projektant z uprawnieniami projektowymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracach projektowych; - projektant z uprawnieniami projektowymi w specjalnosci instalacyjnej z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracach projektowych; - projektant z uprawnieniami projektowymi w specjalności elektrycznej z minimum 3 letnim doswiadczeniem w pracach projektowych. 4. Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 1.000.000 zł. 5. Wnieśli wadium w wysokości 20.000 zł. 6. Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następująym kryterium CENA - 100 % Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzór przedstawiono w SIWZ; 2. Dowód wniesienia wadium; 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp; 4. Aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległyc płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciwego organu wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skladania ofert; 7. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt.4-8 ustawy pzp oraz w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy pzp; 8. Wykaz wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych ( budowa, przebudowa lub remont ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jezeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia ( oczyszczalnia ścieków ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 9. Wykaz osób i podmiotów , które bedą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenianiezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz załączenia do wykazu dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia ( wykonawcze w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz projektowe w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej ) i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego; 10. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszcędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy ( minimum 1.000.000 zł ) - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11. Wykaz podwykonawców ze wskazaniem części zamówienia, które wykonawca zamierza im powierzyć; 12. Zaakceptowany ( podpisany przez osoby uprawnione na wszystkich stronach ) wzór umowy w/g załączonej do specyfikacji treści; 13. Upoważnienie do podpisania oferty ( jeżeli przedsiębiorcy składają oferty w imieniu spółki cywilnej lub konsorcjum ); 14. Wypełnioną kalkulację ofertową w/g wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji istonych warunków zamówienia; 15. Oświadczenie z art. 230 Kodesku spółek handlowych ( dotyczy wykonawców występujących jako spółki z ograniczoną odpowiedzialnością ); 16. Oświadczenie wykonawcy zgodne z § 8 wzoru umowy .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotlin.com. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Urzędu Gminy w Kotlinie lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.04.2007, godzina 10:15, Urząd Gminy w Kotlinie,ulica Powstańców Wielkopolskich 1, pokój nr 2 - sala posiedzeń.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.