eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin-Zdunowo › Dostawę i instalację1. aparatu do znieczulania dla pacjentów zagrożonych kardiologicznie - zestaw 2. łóżek wysokospecjalistycznych z wagą - 5 stanowisk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-17

Szczecin-Zdunowo: Dostawę i instalację: 1. aparatu do znieczulania dla pacjentów zagrożonych kardiologicznie - zestaw 2. łóżek wysokospecjalistycznych z wagą - 5 stanowisk
Numer ogłoszenia: 172030 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego , ul. A. Sokołowskiego 11, 70-891 Szczecin-Zdunowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4427208, faks 091 4620494.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdunowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę i instalację: 1. aparatu do znieczulania dla pacjentów zagrożonych kardiologicznie - zestaw 2. łóżek wysokospecjalistycznych z wagą - 5 stanowisk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja fabrycznie nowych wyrobów medycznych opisanych poniżej. I) Zestaw do znieczulania dla pacjentów zagrożonych kardiologicznie, w skład którego wchodzą: 1) aparat do znieczulania ogólnego - szt. 1 2) monitor do mierzenia parametrów hemodynamicznych rzutu serca - szt. 1 3) kardiomonitor - szt. 1 oraz II) Łóżka wysokospecjalistyczne z wagą - 5 stanowisk Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dotyczących poszczególnych pakietów. ROK PRODUKCJI W/W SPRZĘTU NIE STARSZY NIŻ 2010..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dostawę i instalację: 1. aparatu do znieczulania dla pacjentów zagrożonych kardiologicznie - zestaw 2. łóżek wysokospecjalistycznych z wagą - 5 stanowisk

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.17.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: WADIUM NIE WYMAGANE.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz. 177) w art. 22 u. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2) wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla szpitala lub szpitali dostawę co najmniej jednego wyrobu medycznego podobnego rodzajowo do przedmiotu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Opis oferowanych wyrobów medycznych wg określonego w SIWZ - załączniki nr 3, 4, 5 i 6 - potwierdzający, iż oferowane wyroby medyczne odpowiadają parametrom określonym przez Zamawiającego. 2) Opis wyrobów sporządzono przez Wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela określający w szczególności jego przeznaczenie oraz parametry funkcjonalno - użytkowe w tym odpowiednio odpowiednio: w postaci kart katalogowych i prospektów. 3) Opis wymaganych przez wytwórcę wyrobów medycznych przeglądów technicznych, przeglądów konserwacyjnych, wzorcowania i testów sporządzony w postaci harmonogramu rzeczowego na okres gwarancji jakości. 4) Właściwe zgodne z aktualnym stanem prawnym dokumenty potwierdzające, iż oferowane wyroby medyczne posiadają znakowanie CE (deklaracją zgodności) i zostały dopuszczone do obrotu lub do używania na terytorium Rzeczypospolitej (zgłoszenie do rejestru).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdunowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat ds. Zamówień Publicznych Specjalistycznego Szpitala im. prof. Alfreda Sokołowskiego, ul. A. Sokołowskiego11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 24.07.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - Dostawa i instalacja aparatu do znieczulania ogólnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 1 - Dostawa i instalacja aparatu do znieczulania ogólnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.17.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - Dostawa i instalacja monitora do mierzenia parametrów hemodynamicznych rzutu serca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 2 - Dostawa i instalacja monitora do mierzenia parametrów hemodynamicznych rzutu serca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.17.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - Dostawa i instalacja kardiomonitora..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 3 - Dostawa i instalacja kardiomonitora..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.17.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 - Dostawa i instalacja łóżek wysokospecjalistycznych z wagą..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 4 - Dostawa i instalacja łóżek wysokospecjalistycznych z wagą..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.17.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.