eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont 21 pomieszczeń biurowych w siedzibie Zamawiającego - w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, wpisanym do rejestru zabytków.



Ogłoszenie z dnia 2007-09-20

Warszawa: Remont 21 pomieszczeń biurowych w siedzibie Zamawiającego - w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, wpisanym do rejestru zabytków.
Numer ogłoszenia: 172003 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Polskiej Akademii Nauk, pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 656-66-70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 21 pomieszczeń biurowych w siedzibie Zamawiającego - w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, wpisanym do rejestru zabytków..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu 21 pomieszczeń biurowych, o łącznej powierzchni ok. 700 m2, zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z załącznikami, SIWZ oraz wzorze umowy. Zakres prac remontowych w szczególności obejmuje: 1. prace przygotowawcze: - wyniesienie mebli biurowych, zabezpieczenie folią malarską dróg komunikacyjnych, w szczególności: stolarki fornirowanej, wykładzin podłogowych na korytarzach, demontażu korytek z PCV po instalacji p.poż. 2. prace malarskie: - przygotowanie do malowania i dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową, - przygotowanie stolarki okiennej, drzwiowej i cokołów przypodłogowych, polegające na ręcznym usunięciu starego lakieru, - wypełnienie masą akrylową szczelin pomiędzy powierzchnią ścian i elementów drewnianych oraz instalacji p.poż w listwach z PCV, - dwukrotne bejcowanie i lakierowanie stolarki okiennej, drzwiowej i cokołów przypodłogowych, 3. roboty posadzkarskie: - mechaniczne bezpyłowe cykilnowanie parkietu oraz trzykrotne lakierowanie parkietu lakierem dwuskładnikowym, półmatowym, 4. roboty porządkowe: - odkurzanie, mycie lamp oświetleniowych, okien, wniesienie mebli do pomieszczeń po wykonanym remoncie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych specyfikacją.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust. 1 ustawy, na druku formularza załączonego do SIWZ (załącznik nr 2); 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż oferowana cena. Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o tym, że dokona jej odnowienia na okres realizacji zamówienia i do dnia podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu ważną polisę; 4.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia - minimum trzech, w tym co najmniej jednej, o wartości nie mniejszej niż oferowana cena ryczałtowa - załącznik Nr 4. Jeżeli okres działalności jest krótszy - należy wykazać roboty wykonane w tym okresie; 5. dokumenty (co najmniej jeden) potwierdzające, że Wykonawca wykonał z należytą starannością roboty budowlane ujęte w wykazie, o którym mowa w pkt 4. Przedkładane dokumenty /referencje/ muszą zawierać co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie którego dokumenty dotyczą; - wskazanie podmiotu na rzecz którego realizowane było zamówienie; - opinię podmiotu wskazanego stwierdzającego, że zamówienie zostało wykonane należycie. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich doświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5, a w przypadku osoby, która będzie kierowała robotami: - dokument potwierdzający przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, o specjalności ogólno-budowlanej, - zaświadczenie potwierdzające co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach ruchomych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150, poz. 1579), - zaświadczenie (z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dna 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub oryginalnym tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 9. W przypadku, gdy Wykonawcy składają ofertę wspólną, podmioty te powinny wskazać pełnomocnika zgodnie z art. 23 ustawy i załączyć do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2 podpisane przez każdego z Wykonawców z osobna. 10. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 9 zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożą Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia przez Wykonawcę, podwykonawcy części robót polegających na cyklinowaniu i lakierowaniu podłóg, o ile Wykonawca w ofercie wskaże podmiot, któremu zamierza powierzyć realizację tej części zamówienia. Pozostały zakres robót Wykonawca wykona osobiście.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Gospodarczo-Finansowe Kancelarii Polskiej Akademii Nauk, 00-901 Warszawa, Pl. Defilad 1, pok. 2512 (25 piętro PKiN) lub w pok. 2409 (24 piętro PKiN).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Biuro Gospodarczo-Finansowe Kancelarii Polskiej Akademii Nauk, 00-901 Warszawa, Pl. Defilad 1, pok. 2512 ( 25 piętro PKiN).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.