eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Czarnowo › REMONT PRZEDSZKOLA W KOŁBACZU w ramach realizacji projektu nr INT -09-0010, pn utworzenie niemieckiego przedszkola w Locknitz oraz remont przedszkola w Starym Czarnowie (Kołbacz) Programu Operacyjnego Celu 3 Europejska Współpraca Terytorialna - Współpraca Transgraniczna (Krajów Meklemburgia Pomorze Przednie)Brandenburgia - Rzeczpospolita Polska (Województwo Zachodniopomorskie ) 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-17

Stare Czarnowo: REMONT PRZEDSZKOLA W KOŁBACZU w ramach realizacji projektu nr INT -09-0010, pn utworzenie niemieckiego przedszkola w Locknitz oraz remont przedszkola w Starym Czarnowie (Kołbacz) Programu Operacyjnego Celu 3 Europejska Współpraca Terytorialna - Współpraca Transgraniczna (Krajów Meklemburgia Pomorze Przednie)Brandenburgia - Rzeczpospolita Polska (Województwo Zachodniopomorskie ) 2007-2013
Numer ogłoszenia: 171972 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Stare Czarnowo , ul. Św. Floriana 10, 74-106 Stare Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3124131, faks 091 3124131.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT PRZEDSZKOLA W KOŁBACZU w ramach realizacji projektu nr INT -09-0010, pn utworzenie niemieckiego przedszkola w Locknitz oraz remont przedszkola w Starym Czarnowie (Kołbacz) Programu Operacyjnego Celu 3 Europejska Współpraca Terytorialna - Współpraca Transgraniczna (Krajów Meklemburgia Pomorze Przednie)Brandenburgia - Rzeczpospolita Polska (Województwo Zachodniopomorskie ) 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Lokalizacja obiektu: ulica Cystersów 9, 74-106 Kołbacz, 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej, polegającej na remoncie wewnętrznym budynku przedszkola. 3. Rodzaj i zakres planowanych prac określa dokumentacja projektowa oraz załączony kosztorys nakładczy. a) Branża sanitarna : - roboty rozbiórkowe instalacji wod-kan i wykonanie nowych instalacji. Wykonać należy instalację wody zimnej, wody ciepłej, instalację p.poż wraz z hydrantami, instalację kanalizacyjną wraz z przyłączem. Po wykonaniu instalacji przeprowadzić próby szczelności. W zakres wykonania nowych instalacji wchodzi również montaż urządzeń: umywalki, baterie, brodziki, sedesy. W pomieszczeniach sanitarnych przeznaczonych dla dzieci przedszkolnych zastosować urządzenia odpowiednie wielkością do wieku dzieci. b) Branża elektryczna : - roboty rozbiórkowe w pomieszczeniach jak przy robotach sanitarnych. Wykonanie nowych instalacji elektrycznych w zakresie przedmiotowych pomieszczeń. Instalacje należy wykonać z gniazdami i łącznikami, oprawami świetlnymi oraz z tablicą bezpieczników. W pomieszczeniach mokrych założyć gniazda hermetyczne. Po wykonaniu instalacji przeprowadzić pomiary elektryczne. c) Roboty budowlane : - roboty rozbiórkowe ścian - obsadzenie nowych drzwi i okien wraz z nadprożami - wykonanie i montaż drzwi wahadłowych do kabin toalet dla dzieci - zarobienie bruzd po wykonaniu instalacji wod-kan i elektrycznych - ułożenie płytek ceramicznych na ścianach i podłogach w pomieszczeniach kuchni i łazienek - wykonanie gładzi gipsowych ścian wraz z malowaniem we wszystkich pomieszczeniach objętych remontem - wymiana drzwi do pomieszczeń.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000 zł Wadium musi być wniesione najpóźniej przed terminem składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy BS Chojna O/Stare Czarnowo nr 4793701059 0500 0390 2005 0005 z zaznaczeniem tytułu wpłaty Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy, a potwierdzenie jego wniesienia należy dołączyć do oferty. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: upłynął termin związania ofertą, zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, postępowanie zostało unieważnione i upłynął termin do wnoszenia protestów. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 3. Warunek wyszczególniony w pkt. 2b) zostanie uznany za spełniony, kiedy Wykonawca udokumentuje nabyte doświadczenie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na wykonanych 3 robotach budowlanych (remont, budowa, przebudowa) podobnych jak przedmiot zamówienia w obiektach użyteczności publicznej o wartości netto minimum 1 mln zł każda. W tym celu należy złożyć: - wykaz wykonanych robót wg zał nr 2 do SIWZ z podaniem wszystkich wymaganych w nim danych i potwierdzony referencjami. 4. Pozostałe warunki wyszczególnione w pkt 2. zostaną uznane za spełnione na podstawie złożonych prawidłowych oświadczeń lub dokumentów, tj : - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1, pkt 2 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. - oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 3 do SIWZ, - opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min.1 mln zł. 5. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów lub oświadczeń stosując formułę (spełnia - nie spełnia). 6. Dodatkowe dokumenty wymagane od Wykonawców : - wypełniony formularz (Oferta) wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ, - dołączony do oferty parafowany na każdej stronie projekt umowy - zał. nr 4 do SIWZ, - wypełniony formularz z propozycją zlecenia robót podwykonawcom - zał. nr 5 do SIWZ 7. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie (np. Konsorcjum): warunek wskazany w pkt. IV pkt. 2 b) musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie, natomiast pozostałe warunki wskazane w pkt. IV - musi spełniać każdy z nich indywidualnie. Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku podpisania umowy z konsorcjum, Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę członków/wspólników. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. IV składa dokument lub dokumenty wg postanowień §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 30.XII. 2009 w sprawie rodzaju dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawców(D.U. Nr 226 , poz. 1817).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3. Warunek wyszczególniony w pkt. 2b) zostanie uznany za spełniony, kiedy Wykonawca udokumentuje nabyte doświadczenie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na wykonanych 3 robotach budowlanych (remont, budowa, przebudowa) podobnych jak przedmiot zamówienia w obiektach użyteczności publicznej o wartości netto minimum 1 mln zł każda. W tym celu należy złożyć: - wykaz wykonanych robót wg zał nr 2 do SIWZ z podaniem wszystkich wymaganych w nim danych i potwierdzony referencjami. 4. Pozostałe warunki wyszczególnione w pkt 2. zostaną uznane za spełnione na podstawie złożonych prawidłowych oświadczeń lub dokumentów, tj : - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1, pkt 2 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. - oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 3 do SIWZ, - opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min.1 mln zł. 5. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów lub oświadczeń stosując formułę (spełnia - nie spełnia). 6. Dodatkowe dokumenty wymagane od Wykonawców : - wypełniony formularz (Oferta) wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ, - dołączony do oferty parafowany na każdej stronie projekt umowy - zał. nr 4 do SIWZ, - wypełniony formularz z propozycją zlecenia robót podwykonawcom - zał. nr 5 do SIWZ 7. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie (np. Konsorcjum): warunek wskazany w pkt. IV pkt. 2 b) musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie, natomiast pozostałe warunki wskazane w pkt. IV - musi spełniać każdy z nich indywidualnie. Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku podpisania umowy z konsorcjum, Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę członków-wspólników. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. IV składa dokument lub dokumenty wg postanowień §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 30.XII. 2009 w sprawie rodzaju dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawców.(D.U. Nr 226 , poz. 1817)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - oświadczenie załącznik nr 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • c) dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oświadczenie zał. nr 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 4. Pozostałe warunki wyszczególnione w pkt 2. zostaną uznane za spełnione na podstawie złożonych prawidłowych oświadczeń lub dokumentów, tj : - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1, pkt 2 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. -oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 3 do SIWZ, -opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min.1 mln zł. 5. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów lub oświadczeń stosując formułę (spełnia - nie spełnia). 6. Dodatkowe dokumenty wymagane od Wykonawców : - wypełniony formularz (Oferta) wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ, - dołączony do oferty parafowany na każdej stronie projekt umowy - zał. nr 4 do SIWZ, - wypełniony formularz z propozycją zlecenia robót podwykonawcom - zał. nr 5 do SIWZ 7. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie (np. Konsorcjum): warunek wskazany w pkt. IV pkt. 2 b) musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie, natomiast pozostałe warunki wskazane w pkt. IV - musi spełniać każdy z nich indywidualnie. Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku podpisania umowy z konsorcjum, Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę członków -wspólników. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. IV składa dokument lub dokumenty wg postanowień §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 30.XII. 2009 w sprawie rodzaju dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawców (D.U. Nr 226 , poz. 1817).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. IV składa dokument lub dokumenty wg postanowień §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 30.XII. 2009 w sprawie rodzaju dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawców(D.U. Nr 226 , poz. 1817).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne warunki umowy zawiera wzór umowy w sprawie zamówienia - załącznik do niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiający przewiduje zmiany pozostałych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: a) W przypadku konieczności zmiany lokalizacji urządzenia lub instalacji dla której konieczne jest sporządzenie projektu zamiennego, wynikającej z przyczyn które wynikły w trakcie wykonywania robót i nie można było tego wcześniej przewidzieć. b) W przypadku zmiany prawodawstwa polskiego lub UE, skutkującej wymiernie i wprost na realizację zadania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stareczarnowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.stareczarnowo.pl lub porzesłaniu na adres Urząd Gminy Stare Czarnowo 74 -106 Stare Czarnowo ul. Św. Floriana 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 74 - 106 Stare Czarnowo ul. Św. Floriana 10 sekretariat pok nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Remont Przedszkola w Kołbaczu w ramach realizacji projektu nr INT -09-0010, ( pn utworzenie niemieckiego przedszkola w Locknitz oraz remont przedszkola w Starym Czarnowie (Kołbacz) (Programu Operacyjnego Celu 3 )Europejska Współpraca Terytorialna - Współpraca Transgraniczna( Krajów Meklemburgia Pomorze Przednie)Brandenburgia - Rzeczpospolita Polska (Województwo Zachodniopomorskie ) 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.