eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromnik › Budowa kanalizacji sanitarnej w Gromniku i Golance.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-28

Gromnik: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gromniku i Golance.
Numer ogłoszenia: 171944 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Witosa 2, 33-180 Gromnik, woj. małopolskie, tel. 014 6514202, 6514238, faks 014 6514095.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gromniku i Golance..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w Gromniku i Golance. Projekt zlokalizowany jest w północnej części gminy Gromnik w miejscowościach Gromnik i Golanka. W wyniku realizacji inwestycji będzie wybudowanie: 17 340 mb kanalizacji sanitarnej, 6 przepompowni ścieków w tym jednej przydomowej. Inwestycja realizowana będzie w miejscowości Gromnik przy ulicach: Pogórze, Sikorskiego, Strzeleckiego, Witosa, oraz w miejscowości Golanka. W wyniku inwestycji 138 budynków mieszkalnych zostanie podłączonych do sieci kanalizacyjnej, co oznacza, że 560 mieszkańców uzyska dostęp do kanalizacji. W skład robót budowlanych wchodzą: KANALIZACJA GROMNIK Kolektor PVC 200mm. mb. 5860,0 Kol.200 Przewiert pod DROGAMI szt.3 mb. 37,0 Kol.200 Przekroczenia DRÓG rozkopem szt.8 mb. 49,0 Kol.200 Przekroczenia CIEKU rozkopem szt.2 mb. 65,9 Kol.200 Zabezp. GAZOCIĄGÓW śr. pr. szt.18 mb. 86,0 RAZEM PVC 200 mm. 6097,9 Kolektor SIĘGACZ PVC 160mm. mb. 1300,0 Kol.160 Przewiert pod DROGAMI szt.2 mb. 24,7 Kol.160 Przekroczenia DRÓG rozkopem szt.1 mb. 7,0 Kol.160 Zabezp. GAZOCIĄGÓW śr.pr. szt.15 mb. 80,0 RAZEM Kolektory Sięgacze PVC160mm. mb. 1411,7 RAZEM przykanaliki PVC160mm. mb. 1970,0 szt. 80 PE 90mm. Rurociąg tłoczny mb. 650,0 PE 90mm. Przekroczenie cieków szt.1 mb. 32,0 PE 90mm. Przekroczenie dróg rozkopem szt.2 mb. 16,0 RAZEM Ruroc. tłoczne PE 110,90,63 mm. mb. 698,0 Skrzyżow. KABLI energetycznych z Kol.PVC 200,160 szt. 12 NAPRAWA dróg żwirowych m2 1800,0 NAPRAWA dróg bitumicznych m2 550,0 NAPRAWA ogrodzeń mb. 42,0 RAZEM inwestycje LINIOWE bez przykanalików mb. 8207,6 Przepompownie P1, P2, P3, Technologia kpl. 3 P1, P2, P3 Ogrodzenie, Chodnik, Zieleń szt. 3 P1, P2, P3 DROGA dojazdowa kpl. 3 P1, P2, P3 Zasilanie ELEKTR. Z.E. kpl. 3 P1, P2, P3 Instal. ELEKTR. zalicznikowa kpl. 3 RAZEM PRZEPOMPOWNIE P1, P2, P3 3 KANALIZACJA GOLANKA Kolektor PVC 315mm. mb. 1309,0 Kol.315 Przewiert pod DROGAMI szt.2 mb. 27,5 Kol.315 Przekroczenia DRÓG rozkopem szt.4 mb. 21,0 Kol.315 Przekroczenia CIEKU rozkopem szt.4 mb. 35,2 Kol.315 Zabezp. GAZOCIĄGÓW śr.pr. szt.10 mb. 50,0 RAZEM PVC 315 mm. 1442,7 Kolektor PVC 200mm. mb. 2561,0 Kol.200 Przewiert pod DROGAMI szt.3 mb. 14,3 Kol.200 Przekroczenia DRÓG rozkopem szt.8 mb. 49,0 Kol.200 Przekroczenia CIEKU rozkopem szt.5 mb. 60,9 Kol.200 Zabezp. GAZOCIĄGÓW śr.pr. szt.16 mb. 80,0 RAZEM PVC 200 mm. 2765,2 Kolektor SIĘGACZ PVC 160mm. mb. 1000,0 Kol.160 Przewiert pod DROGAMI szt.3 mb. 24,7 Kol.160 Przekroczenia DRÓG rozkopem szt.1 mb. 7,0 Kol.160 Przekroczenia CIEKU rozkopem szt.2 mb. 21,9 Kol.160 Zabezp. GAZOCIĄGÓW śr.pr. szt.18 mb. 90,0 RAZEM Kolektory Sięgacze PVC160mm. mb. 1143,6 RAZEM przykanaliki PVC160mm. mb. 782,0 szt. 58 PE 110mm. Rurociąg tłoczny mb. 801,0 PE 110, 200mm. przekrocz. rz. Biała metodą przecisku sterowanego mb.37,0 PE 110, 200mm. przekrocz. cieków szt.5 mb. 30,4 PE 110, 200mm. Przewiert pod drogami szt.1 mb. 17,0 PE 90mm. Rurociąg tłoczny mb. 47,0 PE 90mm. Przekroczenie cieków szt.1 mb. 32,0 PE 90mm. Przekroczenie dróg rozkopem szt.2 mb. 16,0 PE 63mm. Rurociąg tłoczny mb. 39,0 PE 63mm. Przekroczenie cieków szt.1 mb. 9,5 RAZEM Ruroc. tłoczne PE 110, 90, 63 mm. mb. 1028,9 Skrzyżow. KABLI energetycznych z Kol.PVC 200, 160 szt. 12 NAPRAWA dróg żwirowych m2 1950,0 NAPRAWA dróg bitumicznych m2 750,0 NAPRAWA ogrodzeń mb. 42,0 RAZEM inwestycje LINIOWE bez przepompowni mb. 7162,4 Przepompownie P1, P2, Technologia oraz monitoring kpl. 2 P1, P2 Ogrodzenie, Chodnik, Zieleń szt. 2 P1, P2 DROGA dojazdowa kpl. 2 P1, P2 Zasilanie ELEKTR. Z.E. kpl. 2 P1, P2 Instal. ELEKTR. zalicznikowa kpl. 2 RAZEM PRZEPOMPOWNIE P1, P2 2 P1p Przydomowa PRZEPOMPOWNIA kpl. 1 P1p Przydom.PRZEPOMP. Zasilanie elektr. kpl. 1 RAZEM PRZEPOMPOWNIA P1p kpl. 1 Będąca przedmiotem zamówienia kanalizacja będzie włączona do istniejącego kolektora sanitarnego w Gromniku. Odbiornikiem ścieków sanitarnych jest istniejąca oczyszczalnia ścieków w Gromniku. Ukształtowanie terenu uniemożliwia grawitacyjne odprowadzenie ścieków do istniejącego kolektora sanitarnego, tak więc zachodzi konieczność przepompowywania ścieków. Roboty ziemne i montażowe będą prowadzone na pasie budowlano-montażowym o średniej szerokości 8,0 m. Wybór technologii uwarunkowany został założeniami KPOŚK dot. budowy kanalizacji w aglomeracjach, zasadami udzielania dofinansowania w ramach MRPO, ukształtowaniem terenu, uwarunkowaniami ochrony środowiska na obszarach podlegających ochronie, trwałością i bezawaryjnością użytych materiałów i urządzeń, znajomością technologii na rynku lokalnym co ma wpływ zarówno na budowę jak i na eksploatację systemu, warunkami hydrologicznymi i geologicznymi terenu. Przyjęta technologia jest zgodna z obowiązującymi standardami prawa budowlanego i prawa wodnego. Cały projekt realizowany będzie na obszarze chronionym. Oba odcinki będące przedmiotem niniejszej inwestycji są zlokalizowane częściowo na terenie Parków Krajobrazowych Pasma Brzanki, Golanka i Ciężkowicko Rożnowskiego,Gromnik. Pozostała część realizowana jest w Obszarze Chronionego Krajobrazu Pogórza Ciężkowickiego, w którego skład wchodzą tereny nie objęte granicami parków krajobrazowych oraz w Obszarze Natura 2000. Podstawą wykonania robót jest dokumentacja projektowo, kosztorysowa p.n. Kanalizacja sanitarna dla miejscowości Gromnik i Golanka, która zawiera. Tom. I. Opis techniczny, Plany syt.wys. Tom. I. Rysunki szczegółowe Profile Przekroczenia dróg, potoków, gazociągów Przedmiary robót Specyfikację Techniczną wykonania i odbioru robot. Wykonawca zobowiązany jest również do dokonania niezbędnych uzgodnień z Zarządcą dróg wojewódzkich i powiatowych przy przekroczeniach siecią kanalizacyjną ww. dróg, jak również przy prowadzeniu prac w pasach drogowych oraz zobowiązany jest do opracowania Projektu Organizacji Ruchu przy prowadzonych pracach. Po zakończeniu prac Wykonawca przedłoży Zamawiającemu Geodezyjną Inwentaryzację Powykonawczą w formie papierowej i cyfrowej. Przyjęte rozwiązania techniczne i obowiązki wykonawcy Kanalizacja sanitarna: Rury kanalizacji zewnętrznej - główne ciągi , kielichowe, o gładkich ściankach i sztywności obwodowej klasy T SN 8 kN m2, z fabrycznie zamontowanymi niezawodnymi połączeniami na uszczelkę. Uszczelka składa się. Z pierścienia uszczelniającego wykonanego z modyfikowanego kauczuku TPE o twardości 55, 3 IRHD. Z pierścienia mocującego, wykonanego z polipropylenu PP wzmocnionego włóknem szklanym. Opracowanie projektowe przewiduje zastosowanie następujących średnic rur kanalizacyjnych. PVC 315 9,2 mm. Dw. 296,6 mm. PVC 200 5,9 mm. Dw. 188,2 mm. PVC 160 4,7 mm. Dw. 150,6 mm. Rury kanalizacji zewnętrznej, przyłącza kanalizacyjne z rur kielichowych, o gładkich ściankach i sztywności obwodowej klasy T SN 4 kN m2, z fabrycznie zamontowanymi niezawodnymi połączeniami na uszczelkę. Uszczelka składa się: Z pierścienia uszczelniającego wykonanego z modyfikowanego kauczuku TPE o twardości 55, 3 IRHD. Z pierścienia mocującego, wykonanego z polipropylenu PP wzmocnionego włóknem szklanym. Opracowanie projektowe przewiduje zastosowanie następujących średnic rur kanalizacyjnych. PVC 160 4,0 mm. Dw. 152,0 mm. Kształtki kanalizacji zewnętrznej Łuki kielichowe, o gładkich ściankach, z fabrycznie zamontowanymi niezawodnymi połączeniami na uszczelkę. Łuki 110, 150, 220, 300, 450 Kształtki kanalizacji zewnętrznej Trójniki kielichowe, o gładkich ściankach, z fabrycznie zamontowanymi niezawodnymi połączeniami na uszczelkę. Trójniki 450 fi 315 200 mm. fi 200 200 mm. , fi 200 160 mm. Trójniki 900 fi 315 200 mm. fi 200 200 mm. , fi 200 160 mm. Nasuwki i złączki dwukielichowe fi 315 mm fi 200 mm. , fi 160 mm. Kształtki kanalizacji zewnętrznej - Przejście PVC przez ścianę, z wewnętrzną pierścieniową uszczelką gumową zamontowaną fabrycznie, zwężone w środku fi 160 mm. L 180 mm. przy przejście przez ścianę budynków mieszkalnych. Studzienki NIEPRZEŁAZOWE, kompletne wykonane z następujących elementów Kinety do gładkich rur trzonowych fi 400mm., wykonanej z PP b, formowanej wtryskowo. Rury trzonowej gładkiej z PVC, PP fi 400mm. Teleskopu zakończonego włazem żeliwnym typ T40 okrągłym z pokrywą pełną, klasy D 400 kN. wyposażony w specjalny profilowany pierścień uszczelniający umożliwiający elastyczne połączenie teleskopu z rurą trzonową. STUDZIENKI KANALIZACYJNE przyłącza. Studzienki inspekcyjne NIEPRZEŁAZOWE, wykonane z następujących elementów. Kinety połączeniowej do karbowanych rur trzonowych fi 600mm., wykonanej z PP b, formowanej wtryskowo. przygotowanej do łączenia z wznośną rurą karbowaną na pierścieniową uszczelkę gumową fi 600mm. odpornej na działanie ścieków sanitarnych. przygotowanej do połączenia z przewodami kanalizacyjnymi PVC fi 160mm. na uszczelki gumowe, odporną na działanie ścieków sanitarnych. Rury trzonowej karbowanej z PP fi 600mm. o długości dostosowanej do głębokości kanału. Teleskopowego adaptera z PP, do włazów żeliwnych fi 600mm. Pierścienia odciążającego prefabrykowanego z betonu kl. B25 fi 1000mm i gr. 600mm. Właz kanałowy fi 600mm. żeliwny klasa B 125, 125 kN. z wentylacją i z wkładką gumową. Studzienki ROZPRĘŻNE miejsca włączenia rurociągu tłocznego. Na przejściu rurociągu tłocznego na sieć grawitacyjną należy stosować studzienki rozprężne PE fi1000mm. Studzienki posiadają wloty z rury pełnościennej PE, o średnicy dostosowanej do średnicy rurociągu tłocznego fi 110mm. zakończony w studzience kolanem z wylotem skierowanym w kierunku dna. Dno studzienki ma wyprofilowaną kinetę o średnicy dostosowanej do średnicy odpływu kanalizacji grawitacyjnej. Króciec wlotowy montować fabrycznie. na wysokości 0,50 m powyżej wylotu kanalizacji grawitacyjnej. na wysokości 1,40 m poniżej projektowanego terenu. Studzienka przedzielona jest przegrodą z płyty PE, zapewniająca skierowanie ścieków i ochronę komory przed rozbryzgiwaniem i wyhamowaniem prędkości napływających ścieków. Studzienki należy wyposażyć w wentylację wywiewną i nawiewna fi 110mm. Zbiorniki przepompowni ścieków, należy wykonać, z betonowych elementów prefabrykowanych o przekroju okrągłym fi 1500 mm, wysokości wg PB i gr. ścianki 120mm. łączonych przy użyciu gumowych samosmarujących uszczelek SDV, składające się z. Podstawa zbiornika fi 1500mm. i wysokości 870mm. z dnem monolitycznym, wykonanym podczas produkcji całego elementu. Kręgi fi 1500mm. i wysokości 1000, 750, 500mm. Płyta pokrywowa fi 1740mm. gr. 250mm, z otworem mimośrodowym fi 800mm. Przy realizacji inwestycji należy zachować poniższą KOLEJNOŚĆ prowadzenia robót. Przejęcie placu budowy i kompletnej dokumentacji projektowej przez Wykonawcę. Geodezyjne wytyczenie tras projektowanej inwestycji i lokalizacji podziemnych inwestycji sieciowych. Ogrodzenie i oznakowanie placu budowy. Przygotowanie zaplecza Wykonawcy. Równoległe prowadzenie prac ziemnych, budowlanych i instalacyjnych na trasie rurociągów sieciowych. Prace należy prowadzić odcinkami w oszalowanych wykopach. W czasie prowadzenia prac ziemnych należy zabezpieczyć dostęp osób postronnych i zwierząt. Ewentualną wodę z wykopów należy odprowadzać do istniejących rowów, po uzgodnieniu z ich administratorami. Kolejne odcinki wykonanych tras należy na bieżąco odbierać, nanosić na dokumentację powykonawczą i zasypywać zgodnie z dokumentacją projektową, z przywróceniem terenu do stanu używalności. Rozruch będzie możliwy po zrealizowaniu i przekazaniu do eksploatacji wydzielonego etapu robót. W a r u n k i w y k o n a w s t w a : Roboty budowlano, montażowe wykonywać zgodnie z obowiązującymi Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano, montażowych wydanymi przez MGPiB ITB Warszawa. Prace prowadzić zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlano, ogólnie obowiązującymi przepisami BHP, Planem BIOZ zasadami sztuki budowlanej i pod nadzorem uprawnionych osób. Wszystkie materiały wykorzystywane do realizacji powinny posiadać odpowiednie atesty i świadectwa dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie Polski. Produkty poszczególnych firm z branży chemii budowlanej powinny być stosowane zgodnie z ich przeznaczeniem, w ramach jednego systemu, ściśle wg instrukcji i zaleceń producenta..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 44.16.22.00 - Rurociągi przesyłowe 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. w wysokości 130.000,00 zł, (słownie: sto trzydzieści tysięcy zł). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w BSRz w Krakowie O, Gromnik Nr 388558900060210000011820005. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Z zastrzeżeniem art. 46, ust. 4a, ustawy PZP, zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przy-czyn leżących po stronie wykonawcy. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt. 11.3 ppkt. 2-5 należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Gromnik. W przypadku złożenia oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy, do oferty należy załączyć kopię dowodu wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty te obejmują: - uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi - aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Powyższe dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenie (zawierające również oświadczenie dot. spełniania warunków zawartych w art. 22 ustawy pzp) - wzór oświadczenia jest dostępny na stronie internetowej: www.gromnik.pl (oświadczenie będzie stanowić załącznik nr 1 do wniosku) a także przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wraz z wnioskiem muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich: a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy Pzp c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt VI.1.1)a) oraz VI.1.2)a)b)c) SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt VI.2.1)a)b)c), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty, o których mowa powyżej, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawca(cy) winni złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten może być złożony przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną (jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), tzn: a) posiadać w ostatnich 3 latach obrotowych prowadzonej działalności, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy, to w tym okresie, średniorocznie przychody netto w kwocie minimum 5 mln PLN ( rok obrotowy - rozumie się przez to rok kalendarzowy lub inny okres trwający 12 kolejnych miesięcy kalendarzowych). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi załączyć do oferty oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię polisy lub inny/-e dokument/-y, potwierdzający/-e, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zdolność techniczna Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) zatrudnia kierownika budowy (lub kierownika budowy i kierowników robót) posiadającego (posiadających) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, które pozwalają na kierowanie robotami budowlanymi w specjalności, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). W przypadku uprawnień budowlanych wydanych wcześniej, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi muszą odpowiadać zakresem powyższemu. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wraz z wnioskiem informację na temat liczby zatrudnionych kierowników robót/budowy (rozumiemy przez to także §1 ust. 2 pkt 5 i 5a rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; wzór informacji jest dostępny na stronie internetowej: www.gromnik.pl (informacja będzie stanowić załącznik nr 2 do wniosku) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy do informacji dołączyć kopie zaświadczeń o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego, kserokopie wymaganych uprawnień zawodowych dla wszystkich kierowników robót/budowy. Zaświadczenia i uprawnienia mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wymagane jest, aby Wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonywał roboty budowlane odpowiadające specyfiką przedmiotowi zamówienia (roboty budowlane związane z budową, przebudową, rozbudową, odbudową sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości nie mniejszej niż 15m i wartości łącznej nie mniejszej niż 3,0 mln. zł.). W tym wymaga się aby w zakresie wykonanych prac wyszczególnione było wykonanie przewiertu sterowanego o długości minimum 30mb. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wraz z wnioskiem wykaz wykonanych robót budowlanych: nie mniej niż 3 wykonane roboty; wzór wykazu prac jest dostępny na stronie internetowej: www.gromnik.pl (wykaz będzie stanowić załącznik nr 3 do wniosku), a w tym : - 1 odpowiadająca specyfiką przedmiotowi zamówienia obejmująca budowę, przebudowę, rozbudowę lub odbudowę kanalizacji sanitarnej o długości min. 15m. Należy przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych (nie mniej niż 3) z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego), Wykonawca winien przedłożyć informacje na temat sprzętu, urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował w celu realizacji zamówienia. wzór wykazu sprzętu jest dostępny na stronie internetowej: www.gromnik.pl (wykaz sprzętu będzie stanowić załącznik nr 4 do wniosku). Zamawiający wymaga, aby składający wniosek wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem , co należy potwierdzić przedłożeniem pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował: Koparka gąsienicowa duża - 1 szt, Koparka kołowa duża - 1 szt, Koparka mała na gąsienicach gumowych - 1 szt, Samochody do 5 ton - 2 szt. Spycharka gąsienicowa - 1 szt., Zestaw do odwadniania wykopów (igłofiltry), Urządzenie do przewiertów sterowanych - 1 szt. , Zestaw szalunkowy do zabezpieczenia wykopów, Agregat prądotwórczy - 1 szt. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia. Ocena stopnia spełniania warunków. 1. Za wykazanie minimalnego zakresu robót budowlanych 3 roboty: odpowiadających specyfikacji przedmiotu zamówienia obejmująca budowę, przebudowę, rozbudowę lub odbudowę kanalizacji sanitarnej o długości min. 15 km oraz wartość tych robót łącznie nie może być mniejsza niż 3,0 mln zł.) - Zamawiający przyzna 20 pkt. 2. Za każdą robotę, ponad minimalny zakres, obejmującą budowę, przebudowę, rozbudowę lub odbudowę kanalizacji sanitarnej o długości min. 15 km (lecz nie więcej niż 3 roboty) lecz wykonaną na obszarze chronionego krajobrazu (np. Park Krajobrazowy, rezerwat przyrody) - 20 pkt za każdą wykazaną robotę (maksymalna liczba punktów - 60) - W wykazie należy wskazać, która inwestycja zrealizowana była na obszarze chronionego krajobrazu (np. Park Krajobrazowy, rezerwat przyrody). 3. Za każdą następną robotę, ponad minimalny zakres, obejmującą budowę, przebudowę, rozbudowę lub odbudowę kanalizacji sanitarnej o długości min. 15 km (lecz nie więcej niż 2 roboty) lecz obejmującą wykonanie przewiertu sterowanego o długości minimum 30mb oraz montażu przepompowni ścieków minimum 3 kpl. - 10 pkt za każdą wykazaną robotę (maksymalna liczba punktów - 20). W sumie, maksymalnie uzyskać można 100 pkt. Ocena stopnia spełniania warunków polegać będzie na określeniu łącznej ilości punktów (zawierającej się w przedziale 20 - 100 pkt) uzyskanych za ww. roboty i będzie równa sumie łącznej ilości punktów za powyższe. Najwyższą ocenę otrzyma wniosek z maksymalną ilością punktów, kolejne wnioski otrzymają oceny równe ilości uzyskanych punktów. Do udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów, obliczoną zgodnie z powyższym. W przypadku, gdyby ilość wniosków z tą samą maksymalną punktacją była większa niż 5, wszyscy wykonawcy, którzy złożyli ww wnioski zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu. W przypadku gdyby wnioski znajdujące się na liście rankingowej utworzonej malejąco na podstawie otrzymanych punktów, miały tą samą ilość punktów, miejsca na liście określone będą dla ww wniosków alfabetycznie. Do udziału w postępowaniu (do złożenia ofert) zaproszeni zostaną również Ci wykonawcy, których wnioski otrzymały taką samą liczbę punktów, jak wniosek będący na miejscu 1-5 na liście rankingowej, a którzy ze względu na kolejność alfabetyczną zajęli miejsca 6 i niższe. Oświadczenia i dokumenty mogą być złożone w oryginałów lub w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gromnik. pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gromnik, 33-180 Gromnik, ul. Witosa 2, pok nr 10 w godzinach pracy Urzędu Gminy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gromnik, ul. Witosa 2, 33-180 gromnik, pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest realizowany ze środków Unii Europejskiej. Działanie 7.1 w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.