eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi konserwacji, napraw i legalizacji urządzeń kontrolno-pomiarowych do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu, oraz do pomiaru prędkości stanowiących wyposażenie jednostek Policji woj. małopolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-20

Kraków: Usługi konserwacji, napraw i legalizacji urządzeń kontrolno-pomiarowych do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu, oraz do pomiaru prędkości stanowiących wyposażenie jednostek Policji woj. małopolskiego
Numer ogłoszenia: 171917 - 2007; data zamieszczenia: 20.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, fax 012 6154887; 6154219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacji, napraw i legalizacji urządzeń kontrolno-pomiarowych do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu, oraz do pomiaru prędkości stanowiących wyposażenie jednostek Policji woj. małopolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na kalibracji i naprawie urządzeń kontrolno-pomiarowych oraz na zlecaniu w imieniu zamawiającego legalizacji tych urządzeń w wybranych przez Wykonawcę urzędach miar. 2.Wykonawca zagwarantuje okres gwarancji na bezawaryjną pracę urządzenia po uzyskaniu legalizacji: 1) w przypadku urządzeń do badania poziomu alkoholu - min. 6 miesięcy 2) w przypadku urządzeń do badania prędkości pojazdów - 12 miesięcy. 2.Przed wykonaniem naprawy urządzenia Wykonawca zobowiązany jest przesłać wstępną kalkulację cenową Zamawiającemu w celu jej zatwierdzenia. 3.Zamawiający dopuszcza wymianę części przy naprawie tylko na fabrycznie nowe 4.Wszystkie części wymienione/zużyte przy naprawie Wykonawca zwraca Zamawiającemu. 5.Zamawiający będzie zlecał usługi będące przedmiotem umowy sukcesywnie, w zależności od zaistniałych potrzeb. 6.Zamawiający dostarczy urządzenia wymagające obsługi serwisowej i legalizacji do wskazanego przez Wykonawcę punktu serwisowego na koszt Wykonawcy. 7.Zamawiający gwarantuje, iż usługami kalibracji i legalizacji będzie objęte co najmniej 80% urządzeń z każdego zadania wskazanych w tabeli w punkcie IV.2 SIWZ, natomiast konkretna ilość usług naprawy wykonywanych na poszczególnych urządzeniach będzie zależeć od bieżących potrzeb Zamawiającego. 8.Zamawiający wymaga aby czas realizacji usługi od momentu dostarczenia urządzenia do punktu serwisowego wskazanego przez Wykonawcę do momentu dostarczenia urządzeń z powrotem do Zamawiającego nie przekroczył terminu: a.10 dni roboczych w przypadku jednoczesnego realizowania usługi naprawy, kalibracji i legalizacji dla zadań od 1 do 5 oraz usługi naprawy i legalizacji dla zadań 6-7. b.10 dni roboczych w przypadku jednoczesnego realizowania usługi kalibracji i legalizacji dla zadań od 1 do 5 oraz usługi legalizacji dla zadań 6-7. c.5 dni roboczych w przypadku realizowania usługi naprawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej Kod CPV wg słownika 2008: 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie będzie żadał wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w druku formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie druku formularz ofertowy przez uprawomocnionego przedstawiciela wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.malopolska.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Zespół ds. Zamówień Publicznych (pok. 101B) ul. Mogilska 109 31-571 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Zespół ds. Zamówień Publicznych (pok. 101B) ul. Mogilska 109 31-571 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa, legalizacja i kalibracja urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu Alkometr A2.0.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa, legalizacja i kalibracja urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu Alkometr A2.0. Liczna urzadzeń objętych usługą: 55 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa, legalizacja i kalibracja urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu Siemens.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa, legalizacja i kalibracja urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu Siemens. Liczba urzadzeń objętych usługą: 15 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa, legalizacja i kalibracja urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu AlcoQuant.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa, legalizacja i kalibracja urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu AlcoQuant. Liczba urzadzeń objetych usługą: 11 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa, legalizacja i kalibracja urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu Alcotest Dragera..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa, legalizacja i kalibracja urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu Alcotest Dragera. Liczba urzadzeń objetych usługą: 96 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Naprawa, legalizacja i kalibracja urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu AlcoSensor IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa, legalizacja i kalibracja urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu AlcoSensor IV. Liczba urzadzeń objetych usługą: 270 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Obsługa serwisowa, naprawa i legalizacja radarowych mierników prędkości typu RAPID 1A,2Ka,2K.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa serwisowa, naprawa i legalizacja radarowych mierników prędkości typu RAPID 1A,2Ka,2K. Liczba urzadzeń objętych usługą: 32 sztuki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Obsługa serwisowa, naprawa i legalizacja urządzeń GATSO oraz videoradarów typu JaiProVida 2000,cyfrowy zestaw fotoradarów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa serwisowa, naprawa i legalizacja urządzeń GATSO oraz videoradarów typu JaiProVida 2000,cyfrowy zestaw fotoradarów. Liczba urzadzeń objetych usługą: 6 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.