eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przebudowa parteru i I piętra istniejącego budynku biurowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie - roboty budowlane uzupełniające do podstawowego zamówienia publicznego



Ogłoszenie z dnia 2012-05-24

Rzeszów: Przebudowa parteru i I piętra istniejącego budynku biurowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie - roboty budowlane uzupełniające do podstawowego zamówienia publicznego
Numer ogłoszenia: 171882 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie, Al. Wyzwolenia 4, 35-501 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8605600, faks 017 8527194.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa parteru i I piętra istniejącego budynku biurowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie - roboty budowlane uzupełniające do podstawowego zamówienia publicznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Zamiana opraw oświetleniowych B4,B5 o wysokości 18 cm na oprawy równoważne o podobnych parametrach technicznych na korytarzu parteru. 2) Wykonanie zabudowy osłaniającej kable elektryczne, z płyt G/K na korytarzu parteru. 3) Wykonanie sufitu podwieszanego z płyty G/K w pomieszczeniu nr 1.07. 4) Zamiana drzwi drewnianych D1 na I piętrze w sali szkoleniowej na drzwi aluminiowe przeszklone szkłem bezpiecznym mlecznym, 5) Demontaż dwóch grzejników żeliwnych oraz montaż nowego podejścia z montażem grzejnika z kompletem zaworów na korytarzu obok sali losowań. 6) Przesunięcie instalacji wodnej w związku z koniecznością wykonania nadproża nad drzwiami aluminiowymi na parterze w pokoju nr 3 7) Wykonanie instalacji komputerowej na parterze w sali komputerowej egzaminów teoretycznych. 8) Wykonanie instalacji oświetleniowej w pomieszczeniach w-c na parterze z montażem 2 lamp i kinkietu. 9) Wykonanie zabudowy z płyt G/K nad szafami w sali szkoleniowej nr 107 oraz zabudowy płytą G/K rur klimatyzacyjnych. 10) Ułożenie wykładziny dywanowej FLOTEX w pomieszczeniach Działu Obsługi Klienta. 11) Wykonanie sufitu podwieszanego w hollu Działu Obsługi Klienta z zabudową kabli sieci logicznej. 12) Wykonanie ścianki systemowej z płyt G/K w pokoju nr 1.18 wraz z montażem kratek wentylacyjnych nawiewno-wywiewnych w pokoju 02 w DOK, 13) Zamurowanie drzwi wraz z wykonaniem tynków w pomieszczeniu nr 1.13. 14) Wymiana cokołów z płytek gress na korytarzu parteru, oraz w pomieszczeniach nr 1.04, 1.14, a także montaż i demontaż ościeżnic aluminiowych oraz zniwelowanie nierówności ścian w pomieszczeniach 1.04 i 1.14. 15) Opalanie starej farby oraz 2-krotne malowanie futryn 5 szt. drzwi w pomieszczeniach 1.21, 1.19, 1.18, 1.20 1.13. oraz toalet. 16) Czyszczenie i malowanie 2 -krotne grzejników żeliwnych i rur c.o w remontowanych pomieszczeniach. 17) Wymiana drzwi w łazienkach, w pomieszczeniach 1.15, 1.14 oraz 1.11 wraz z poszerzeniem otworów, wykonaniem nadproży a także wymiana płytek w łazienkach. 18) Remont zewnętrznych schodów ewakuacyjnych w tym uszczelnienie mocowań schodów oraz uzupełnienie ubytków w płytkach oraz konstrukcji stalowej. 19) Montaż dwóch paneli krosowych w szafie serwera. 20) Montaż dwóch lamp 4x40W, montaż wyłączników oraz doprowadzenie przewodów i instalacji gniazd wtyczkowych w remontowanych pokojach DOK. 21) Wykonanie obudowy grzejników na sali szkoleniowej i na hollu I piętra. 22) Wymiana uszkodzonych laminowanych drzwiczek w wbudowanych szafach sali szkoleniowej na I piętrze. 23) Wykonanie ścianki o wym. 2x2,80 m konstrukcją płyt G/K z wypełnieniem luxferami na poczekalni przed salą egzaminacyjną. 24) Demontaż istniejącej ścianki działowej o konstrukcji drewnianej i wybudowanie nowej ścianki o wzmocnionej konstrukcji między hollem a nowym pokojem egzaminatorów. 25) Wymiana posadzki na płytki gress w korytarzu z wyjściem na zewnątrz, na parterze przy sali losowań. 26) Wykonanie i montaż desek odbojowych o szer. 20 cm w kolorze dąb Milano w holu głównym i na poczekalni. 27) Malowanie ścian klatki schodowej wynikłej z powiększenia otworów drzwiowych. 28) Wykonanie szpaletu z blachy powlekanej przy drzwiach zewnętrznych przy wyjściu z pomieszczenia 1.14 oraz przy drzwiach ewakuacyjnych z sali szkoleniowej na I piętrze. 29) Wykonanie obwodów zasilających gniazda ogólne oraz obwody oświetleniowe w pom. 1.03, 1.21,1.18, 1.19. 30) Wykonanie obwodu gniazd dedykowanych DATA w pomieszczeniu kasy. 31) Wykonanie okablowania sieci strukturalnej w pomieszczeniu 1.19. 32) Wykonanie dwóch obwodów gniazd ogólnych do zasilania urządzeń zaplecza socjalnego przy nowej sali szkoleń. 33) Wykonanie instalacji zaplecza socjalnego (2 szt. kinkietów) 34) Wykonanie ścianki aluminiowej z drzwiami przesuwnymi wydzielającej z sali szkoleniowej zaplecze socjalne, ścianka o wym. 4,30x2,10 m. 35) Ułożenie płytek ściennych z granitu polerowanego CHAMPAGNE o wym. 30x60 cm wzdłuż szafek kuchennych. (3.0x0,60 cm) plus ułożenie płytek 1,4x1,3 co stanowi łącznie 3.62 m2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.62.00 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo -Usługowa STANEX - BUD Arkadiusz Stankiewicz, ul. Pełkińska 156, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98643,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77732,41

  • Oferta z najniższą ceną: 77732,41 / Oferta z najwyższą ceną: 77732,41

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W trakcie wykonywania prac remontowych na zadaniu Wykonawca oraz inspektor nadzoru zgłosili wykonanie prac budowlanych, które nie zostały pierwotnie uwzględnione w projekcie oraz kosztorysie inwestorskim a ze względów techniczncych i funkcjonalnych powinny być wykonane w celu zachowania estetyki i funkcjonalności obiektu oraz spełnienie wymogów wynikających z nowych zasad egzaminowania. Prace te dotyczą m.in. wykonania poszerzonej sieci teletechnicznej, elektrycznej oraz prac malarskich i posadzkarskich. Zastosowano tryb zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp jako zamówienie uzupełniajace do zamówienia podstawowego w trybie przetargu nieograniczonego w zakresie tego samego rodzaju i zakresu przedmiotu zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.