eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › UTWARDZENIE NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ DROGI POWIATOWEJ NR 1957 N DR. WOJ. NR 537 - JAGODZINY - LEWAŁD WIELKI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-08

Ostróda: UTWARDZENIE NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ DROGI POWIATOWEJ NR 1957 N DR. WOJ. NR 537 - JAGODZINY - LEWAŁD WIELKI
Numer ogłoszenia: 171863 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143909 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Grunwaldzka 62 A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6462414, faks 089 6421762.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTWARDZENIE NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ DROGI POWIATOWEJ NR 1957 N DR. WOJ. NR 537 - JAGODZINY - LEWAŁD WIELKI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Droga powiatowa Nr 1957 N dr. woj. nr 537 - Jagodziny - Lewałd Wielki jest drogą powiatową klasy L. Zadanie obejmuje utwardzenie nawierzchni gruntowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1957 N dr. woj. nr 537 - Jagodziny - Lewałd Wielki w km 6+710 - 7+710. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: Wykonanie rowów przydrożnych z wywiezieniem urobku na odl do 2 km w ilości 108,00 m3, Ścinka pobocza gr. 30 cm z wywozem urobku na odl do 2 km w ilości 1 000,00 m2, Wertykulacja gruntu na gł. 15 cm w ilości 4 000,00 m2, Rozsypanie cementu w ilości 2% na 1 m3 tj 6-7 kg / m2 w ilości 4 000,00 m2, Wertykulacja gruntu z cementem na gł. 15cm w ilości 4 000,00 m2, Spryskanie płynnym polimerem Proroad Waterproof (odbiór materiału od Zamawiającego)- stabilizacja w ilości 4 000,00 m2, Wertykulacja gruntu z cementem i polimerem w ilości 4 000,00 m2, Wstępne zagęszczenie nawierzchni walcem w ilości 4 000,00 m2, Nadanie profilu drogi równiarką drogową w ilości 4 000,00 m2, Zagęszczenie nawierzchni walcem w ilości 4 000,00 m2, Spryskanie płynnym polimerem Proroad (odbiór materiału od Zamawiającego)- hydroizolacja w ilości 4 000,00 m2, Zagęszczenie nawierzchni walcem w ilości 4 000,00 m2, Spryskanie płynnym polimerem Proroad (odbiór materiału od Zamawiającego)- hydroizolacja w ilości 4 000,00 m2. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną oraz kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru z placu Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie przy ulicy Grunwaldzkiej 62A i dostarczenia w miejsce prowadzenia robót preparatów polimerowych w ilości 3 600,00 litrów. Pozostałe materiały Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie. Po zakończeniu robót utwardzony odcinek drogi należy wyłączyć z ruchu na okres 3-4 dni. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odcinek przed wjazdem pojazdów niepożądanych, na którym przeprowadzono roboty. Wykonawca robót przekaże Inspektorowi Nadzoru sposób zabezpieczenia odcinka i sposób nadzoru tego zabezpieczenia na czas wyłączenia odcinka z ruchu. Czwartego dnia po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest w obecności Inspektora Nadzoru pobrać próbkę poprzez odwiert. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Olsztyńskie Przedsiębiorstwo Budownictwa Mieszkaniowego Spółka z o.o., ul. Partyzantów 31/10, 10-526 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 195121,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92299,20

  • Oferta z najniższą ceną: 66734,88 / Oferta z najwyższą ceną: 147702,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.