eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › 1). Usługi drukowania i dostawyulotek, zakładek, plakatów i plakatów bilbordowych - Część nr 1, 2). Zakup materiałów reklamowych z nadrukiem - Część nr 2, promujących programy profilaktyki raka piersi i raka szyjki macicy dla Wojewódzkiego Szpitala Specja

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Rzeszów: 1). Usługi drukowania i dostawy: ulotek, zakładek, plakatów i plakatów bilbordowych - Część nr 1, 2). Zakup materiałów reklamowych z nadrukiem - Część nr 2, promujących programy profilaktyki raka piersi i raka szyjki macicy dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie.
Numer ogłoszenia: 171816 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Chopina 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, fax 017 8666 097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1). Usługi drukowania i dostawy: ulotek, zakładek, plakatów i plakatów bilbordowych - Część nr 1, 2). Zakup materiałów reklamowych z nadrukiem - Część nr 2, promujących programy profilaktyki raka piersi i raka szyjki macicy dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - usługi drukowania i dostawy ulotek, zakładek, plakatów i plakatów bilbordowych, w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym - Części nr 1, - zakup materiałów reklamowych z nadrukiem, w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym - Części nr 2. Kod CPC: 88442, Kat. 15. Szczegółową ilość, opis, wymagania, co do przedmiotu zamówienia przedstawiają Formularze cenowe - Części nr 1 - 2, będące integralną częścią SIWZ. Wzory przedmiotów zamówienia w formie elektronicznej na usługi drukowania w załączeniu do SIWZ. Wzory te udostępnia także wszystkim Wykonawcom Kierownik Działu Zaopatrzenia, tel. kontaktowy nr: 017 8666 060. Informuje się Wykonawców, że przedmioty zamówienia stanowią tylko wzory do wykonania. Zamawiający nie posiada żadnych matryc, ani innych materiałów, które byłyby pomocne do ich wykonania. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wzorów przedmiotów zamówienia wymienionych w Części nr 1 i 2 , w trakcie realizacji umowy, z uwagi na obowiązujące go przepisy Ministerstwa Zdrowia i innych nadrzędnych organów. W przypadku stwierdzenia wad ilościowych, omyłek w pisowni, złej jakości druku ulotek , zakładek, plakatów i plakatów bilbordowych oraz złej jakości zakupionych materiałów reklamowych i wykonanych na nich nadruków, Zamawiający zobowiązuje się niezwłocznie poinformować o powyższym Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do załatwienia reklamacji w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji, zastępując reklamowany towar innym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.19.00.00 - Usługi w zakresie drukowania plakatów Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.11.41.00 - Usługi w zakresie drukowania broszur Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 22.40.00.00 - Znaczki, formularze czeków, świadectwa udziałowe, handlowe materiały reklamowe, katalogi i podręczniki Kod CPV wg słownika 2008: 22.40.00.00 - Znaczki, formularze czeków, świadectwa udziałowe, handlowe materiały reklamowe, katalogi i podręczniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium całkowitego wynosi 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), a w poszczególnych Częściach wynosi: - Część nr 1 - 900 zł, - Część nr 2 - 100 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, niżej opisany, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp).Przedstawić niżej wymienione dokumenty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi/dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (wzór w załączeniu do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 6. Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia dowodu wpłaty w gotówce lub inny oryginalny dokument wpięty do oferty w kolejności. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane przedmioty zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego: 1. Zamawiający wymaga by oferowane przedmioty zamówienia - Część nr 1-2 wykonane były zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Formularzach cenowych - Części nr 1 i 2 oraz zgodnie z wzorami załączonymi do SIWZ. W celu potwierdzenia powyższego wymagania proszę do oferty załączyć oświadczenie, że oferowane przedmioty zamówienia wykonane będą zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Formularzach cenowych - Części nr 1 i 2 oraz zgodnie z wzorami załączonymi do SIWZ, wg wzoru załączonego do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. F. Chopina, ul. Szopena 2, 35 - 055 Rzeszów, budynek J Zamawiającego, pokój nr 9..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, budynek C w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W Sekcji IV.2.1) Krtyteria oceny ofert ze względu na Program winno być: Cena brutto oferty - 100 % Ponadto do oferty winny być dołączone następujące dokumenty: 1. Wypełnione w całości i podpisane Formularze cenowe, wg wzoru załączonego do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień: Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej ze zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj. przez osoby wskazane jako uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Sygnatura sprawy: WSS.XII.255/WOKPPRSM/8/08, WSS.XII.255/WOKPPWWRP/10/08, Post. nr 2 Planowany termin otwarcia ofert: 04/08/2008r. o godz. 13:00 w siedzibie Zamawiajacego, budynek J, pokój nr 9.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi drukowania i dostawy: ulotek, zakładek, plakatów,banerów i plakatów bilbordowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi drukowania i dostawy ulotek, zakładek, plakatów,banerów i plakatów bilbordowych, w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym - Części nr 1. Szczegółową ilość, opis, wymagania, co do przedmiotu zamówienia przedstawia Formularz cenowy - Części nr 1, będący integralną częścią SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.19.00.00-5, 78.11.41.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup materiałów reklamowych z nadrukiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup materiałów reklamowych z nadrukiem, w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym - Części nr 2. Szczegółową ilość, opis, wymagania, co do przedmiotu zamówienia przedstawia Formularz cenowy - Części nr 2, będący integralną częścią SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.19.00.00-5, 22.40.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.