eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Modernizacja kompleksowa ewidencji gruntów i budynków, obręb ewidencyjny Półsieraków wchodzący w skład jednostki ewidencyjnej Harasiuki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Nisko: Modernizacja kompleksowa ewidencji gruntów i budynków, obręb ewidencyjny Półsieraków wchodzący w skład jednostki ewidencyjnej Harasiuki.
Numer ogłoszenia: 171769 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Niżański, Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, fax 015 8412700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kompleksowa ewidencji gruntów i budynków, obręb ewidencyjny Półsieraków wchodzący w skład jednostki ewidencyjnej Harasiuki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja kompleksowa ewidencji gruntów i budynków, obręb ewidencyjny Półsieraków wchodzący w skład jednostki ewidencyjnej Harasiuki. Opis przedmiotu zamówienia zawierają: - warunki techniczne modernizacji geodezyjnej osnowy poziomej szczegółowej, obręb ewidencyjny Półsieraków wchodzący w skład jednostki ewidencyjnej Harasiuki, - warunki techniczne modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków, obręb ewidencyjny Półsieraków wchodzący w skład jednostki ewidencyjnej Harasiuki, Warunki techniczne stanowią integralną część wzoru umowy i wchodzą w skład załącznika do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki dodatkowe: 1)posiadają uprawnienia zawodowe bądź też dysponują pracownikami, którzy posiadają uprawnienia zawodowe zgodnie z art. 11, art. 42-45 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne w dwóch zakresach: a) geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, b) rozgraniczenie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych (ponieważ ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień). Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie właściwych uprawnień i stosowanych aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (wydanego przez izbę). 2)Wykonawcy muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie - charakteryzujące się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest on krótszy niż ostatnie trzy lata) co najmniej 1 roboty odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tys. zł.) oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. 3)załączą do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Załączą do oferty wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, jakimi dysponuje Wykonawca: a) które mają ważne świadectwa komparacji, jeśli narzędzia te takich świadectw wymagają (dalmierze, przymiary wstęgowe), b) których warunki geometryczne zostały sprawdzone i w razie potrzeby doprowadzone do zgodności z założeniami konstrukcyjnymi (zrektyfikowane) z odpowiednią do precyzji narzędzia dokładnością, o ile narzędzia te takich czynności wymagają, c) oprogramowanie komputerowe umożliwiające uzyskanie odpowiednich parametrów. 5)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6)Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania zamówienia z udziałem podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów określonych w SIWZ złożonych przez Wykonawców na potwierdzenie spełnienia warunków wg zasady (spełnia-nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)-wypełniony formularz ofertowy na druku przekazanym w materiałach przetargowych -załącznik nr 1. 2)-oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 w/w ustawy-załącznik nr 2. 3)-aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz dotyczących spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie każdego ze wspólników do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, stwierdzających, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia zawodowe w rozumieniu art. 42-45 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne w dwóch zakresach: a) geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, b) rozgraniczenie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych (ponieważ ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień) 5) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest on krótszy niż ostatnie trzy lata) usług - opracowany wg załącznika nr 3. 6) Dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane z należytą starannością (referencje). 7) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca-opracowanie własne Wykonawcy, 8) polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9) Wykaz podwykonawców przewidzianych do współrealizacji zamówienia opracowany wg załącznika nr 4. 10) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) w oryginale dla reprezentanta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółek cywilnych).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Nisku Pl. Wolności 2 37-400 Nisko.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nisku Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko Biuro Obsługi Interesanta pok. Nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.