eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont placu wejściowego oraz sali komputerowej w Szkole Podstawowej nr 36 - roboty uzupełniające

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2013-02-01

Tychy: Remont placu wejściowego oraz sali komputerowej w Szkole Podstawowej nr 36 - roboty uzupełniające
Numer ogłoszenia: 17175 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont placu wejściowego oraz sali komputerowej w Szkole Podstawowej nr 36 - roboty uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont placu wejściowego oraz sali komputerowej w Szkole Podstawowej nr 36 - roboty uzupełniające. Zakres zamówienia obejmuje - roboty rozbiórkowe - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, - montaż obrzeży i krawężników, - przeróbka ogrodzenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Umowa IRI.272.010.2013

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instalatorstwo Sanitarne, Ogrzewania, C.O. i Gazowe, Usługi Ogólnobudowlane oraz Sprzętem Budowlanym Roman Cisło, ul. Wyzwolenia 6, 43-200 Brzeźce, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48034,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9004,55

  • Oferta z najniższą ceną: 9004,55 / Oferta z najwyższą ceną: 9004,55

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne - art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne - zamówienie uzupełniające dotyczy wykonania robót obejmujących utwardzenie terenu oraz przeróbkę ogrodzenia, w związku z czym, konieczne stało się udzielenie zamówienia uzupełniającego celem umożliwienia dojazdu pojazdom uprzywilejowanym do budynku szkoły. W ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ zamówienia podstawowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Numer zamówienia podstawowego DUZ.271.47.2011.AM oraz numer umowy podstawowej IRI.272.139.2011. Udzielono zamówienia uzupełniającego o wartości 50 300 PLN umowa nr IRI.272.168.2011 z dnia 14.10.2011r. Zamawiający udziela zamówienia uzupełniającego w terminie 16 miesięcy od daty udzielenia zamówienia podstawowego tj. w okresie nieprzekraczającym 3 lat. Ponadto, roboty przewidziane do wykonania będą realizowane przez dotychczasowego wykonawcę tj. Instalatorstwo Sanitarne, Ogrzewania, CO i Gazowe, Usługi Ogólnobudowlane oraz Sprzętem Budowlanym Roman Cisło z siedziba 43-200 Brzeźce ul. Wyzwolenia 6, a swoim zakresem obejmują powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia, co zamówienie podstawowe.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.