Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-29
Opole: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu dwusemestralnych, niestacjonarnych studiów podyplomowych na dwóch kierunkach Gerontologia społeczna (część 1) oraz Ekonomia społeczna (część 2).
Zamawiający dopuścił składanie ofert na 2 części
Numer ogłoszenia: 171678 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu , ul. Głogowska 25C, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 077 44 152 50, faks 077 44 152 59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu dwusemestralnych, niestacjonarnych studiów podyplomowych na dwóch kierunkach Gerontologia społeczna (część 1) oraz Ekonomia społeczna (część 2). Zamawiający dopuścił składanie ofert na 2 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu dwusemestralnych, niestacjonarnych studiów podyplomowych na dwóch kierunkach Gerontologia społeczna (część 1) oraz Ekonomia społeczna (część 2) - opisana szczegółowo w cz. I pkt. 3 SIWZ. Część nr 1 - Gerontologia społeczna Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu dwusemestralnych, niestacjonarnych studiów podyplomowych na kierunku Gerontologia społeczna dla maks. 30 słuchaczy w ramach projektu systemowego pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim, Poddziałanie 7.1.3 PO KL współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Część nr 2 - Ekonomia społeczna Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu dwusemestralnych, niestacjonarnych studiów podyplomowych na kierunku Ekonomia społeczna dla maks. 30 słuchaczy w ramach projektu systemowego pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim, Poddziałanie 7.1.3 PO KL współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00 - Usługi szkolnictwa wyższego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie ww. warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy oraz: Dot. części 1 i 2 OPIS SPEŁNIENIA WARUNKU: w zakresie ww. warunku Zamawiający uzna warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), że wykonał min. 2 usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu studiów podyplomowych z obszaru pomocy i integracji społecznej o wartości min. 50 000,00 zł brutto każda wraz z dowodami (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Warunek będzie spełniony, jeżeli z wykazu usług dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie ww. warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy oraz: Dotyczy części 1: Zamawiający wymaga wykazania się min. 5 osobami/ wykładowcami, którzy będą prowadzili poszczególne wykłady, warsztaty, seminaria ujęte w programie studiów podyplomowych, z których każda osoba będzie posiadała - wykształcenie kierunkowe zgodne z przedmiotem prowadzonych zajęć i posiada minimum jedną publikację z zakresu prowadzonych zajęć, przy czym Zamawiający za publikację uważa artykuł w czasopiśmie naukowym lub w formie książkowej, - przeprowadziła minimum 120 godzin dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć, oraz min. 1 osobą - kierownikiem studiów, która będzie zajmowała się organizacją studiów, posiadającą co najmniej 2 - letnie doświadczenie w tym zakresie. Dotyczy części 2: Zamawiający wymaga wykazania się min. 5 osobami/ wykładowcami, którzy będą prowadzili poszczególne wykłady, warsztaty, seminaria ujęte w programie studiów podyplomowych, z których każda osoba będzie posiadała - wykształcenie kierunkowe zgodne z przedmiotem prowadzonych zajęć i posiada minimum jedną publikację z zakresu prowadzonych zajęć, przy czym Zamawiający za publikację uważa artykuł w czasopiśmie naukowym lub w formie książkowej, - przeprowadziła minimum 120 godzin dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć, min. 1 osobą/wykładowcą, która przeprowadziła minimum 120 godzin dydaktycznych z zakresu prowadzonych zajęć oraz posiada doświadczenie praktyczne w prowadzeniu lub/i zakładaniu podmiotów ekonomii społecznej, oraz min. 1 osobą - kierownikiem studiów, która będzie zajmowała się organizacją studiów, posiadającą co najmniej 2 - letnie doświadczenie w tym zakresie. Warunek będzie spełniony, jeżeli z wykazu osób dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Odnośnie polegania na potencjale innych podmiotów - Wykonawca składa Pisemne zobowiązanie (oryginał) podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, wynikające z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych. b), c) - pełnomocnictwo osoby - osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, - oraz stosowne pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ustawy, gdy Wykonawcy (dwa lub więcej podmiotów gospodarczych - konsorcja-przedsiębiorcy działający w ramach s.c.), wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, c)program studiów podyplomowych (odrębnie dla części 1 i części 2) zgodnie z załącznikiem do SIWZ oraz harmonogram studiów podyplomowych (odrębnie dla części 1 i części 2) zgodnie z załącznikiem do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewidywane zmiany do umowy: a) zmniejszenie liczby uczestników studiów, o których mowa w §1 ust. 1, co może być spowodowane brakiem zgłoszeń w prowadzonym procesie rekrutacji, jak również przypadkami losowymi w szczególności choroby osoby, która zadeklarowała udział w studiach, jednak w przypadku osób zatwierdzonych do uczestnictwa, a nieuczestniczących w studiach Wykonawca nie ponosi strat wynikających z tej nieobecności, przy czym jeśli sytuacja taka będzie miała miejsce w I semestrze studiów lub od 3 zjazdu II semestru (rezygnacja po 2 zjeździe 2 semestru), w II semestrze wynagrodzenie za tę osobę nie przysługuje, b) zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ze względów organizacyjnych lub zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej, itp.), których nie można przewidzieć na etapie konstruowania umowy, c) zmianę harmonogramu studiów, o którym mowa w §3 ust. 2 na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego powodowany względami organizacyjnymi lub technicznymi, jednak po pisemnym poinformowaniu wraz z uzasadnieniem zmiany co najmniej 14 dni przed planowanym wprowadzaniem zmiany i uzyskaniu pisemnej zgody, d) zmianę programu studiów, o którym mowa w §3 ust. 2 wyłącznie w zakresie przeniesienia zajęć planowanych do odbycia w I semestrze do odbycia w II semestrze lub/i odwrotnie, przy czym ogólna liczba godzin przeznaczonych na realizację studiów, określona w programie studiów nie może ulec zmianie i zmiana ta nie może mieć wpływu na system organizacji studiów, opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia - i niniejszej umowie w § 1 ust. 4, e) zmiany spowodowane omyłką pisarską lub rachunkową. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy także w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, d) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops-opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu (w skrócie ROPS),
ul. Głogowska 25 C 45-315 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu (w skrócie ROPS), ul. Głogowska 25 C 45-315 Opole, Sekretariat pok. 15..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt systemowy Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 PO KL pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa materiałów biurowych
- TP.D.BO.33.24 Zakup wraz z dostawą asortymentu jednorazowego sterylnego do zabiegów małoinwazyjnych z zakresu laparoskopii i artroskopii
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 416 w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej w m. Głubczyce-Sady" - z podziałem na zadania
- Dostawa broni oraz środków przymusu bezpośredniego na potrzeby funkcjonariuszy Opolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Opolu
- Zakup sprzętu komputerowego dla garnizonu opolskiego
- Usługa transportu osobowego uczniów w związku z realizacją zajęć w Laboratorium branżowym OCE
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.