eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego Aktywność przez animację

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-08

Elbląg: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego Aktywność przez animację
Numer ogłoszenia: 171619 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Winna 9, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 2306000, faks 055 2306002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego Aktywność przez animację.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu rozwoju osobistego, zwanego dalej szkoleniem łącznie dla 49 uczestników (osób w wieku od 18 do 24 lat), podzielonych na 4 grupy, w tym 2 grupy liczące po 12 osób, 1 grupa licząca 14 osób w grupie oraz jedna grupa licząca 11 osób w grupie Zamawiający wymaga, by wszystkie zajęcia w ramach szkolenia odbyły się w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 20 sierpnia 2012 r. do dnia 31 października 2012 r., przy czym: a) zajęcia w ramach szkolenia winny odbywać się z każdą grupą w dni robocze, również w soboty i niedziele, przy czym zajęcia w dni robocze winny odbywać się w terminie od godziny 16.00 do godziny 19.00, zatem zajęcia nie powinny trwać więcej niż 3 godziny dziennie, oraz w soboty i niedziele zajęcia nie powinny trwać dłużej niż 6 godzin dziennie. Jedna godzina zajęć winna liczyć 60 minut; b) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomieszczeń do przeprowadzenia zajęć, położonych w obiekcie zlokalizowanym na terenie miasta Elbląga, w miejscu dobrze skomunikowanym, c) uczestnicy winni mieć w trakcie zajęć zapewniony przez wykonawcę stały bufet obejmujący kawę, herbatę, wodę mineralną w butelkach o poj. 0,5 litra, cukier, mleko, słodki poczęstunek lub kanapki; d) Zamawiający wymaga, aby spotkania w ramach szkolenia były prowadzone przez: - osoby, które posiadają wykształcenie średnie - technik architektury krajobrazu lub wyższe na kierunku architekt krajobrazu, - oraz doświadczenie w wykonywaniu prac przy projektowaniu krajobrazu. e) Zajęcia w ramach szkolenia winny być przeprowadzone w następującym wymiarze godzin: - 30 godzin zajęć grupowych z zakresu zagadnień teoretycznych ABC Architektury krajobrazu dla jednej grupy (łącznie 120 godzin zajęć dla czterech grup), - 40 godzin zajęć grupowych z zakresu zagadnień praktycznych ABC Architektury krajobrazu dla jednej grupy (łącznie 160 godzin zajęć dla czterech grup), 2. Program zajęć winien obejmować, co najmniej następujące zagadnienia: 1) ABC Architektury krajobrazu - zajęcia teoretyczne: a) nauka podstaw oraz tworzenie projektów, b) zastosowanie roślin ozdobnych do dekoracji terenów zieleni, c) formy zagospodarowania ogródka osiedlowego, podkowy, d) dobór roślin jako integralna część koncepcji; barwa, kształt, zapach, faktura, moda i styl, e) współczesne trendy w projektowaniu nasadzeń i małej architektury terenów wokół bloków, f) podniesienie estetyki zamieszkiwanych osiedli, g) utworzenie siedmiu projektów dla wskazanych rejonów miasta w oparciu o program komputerowy. h) doradztwo i nadzór nad projektami. 2) ABC Architektury krajobrazu - zajęcia praktyczne: Celem praktycznych zajęć z zakresu szkolenia ABC Architektury krajobrazu jest wdrożenie projektów w wybranych następujących siedmiu rejonach miasta Elbląg Wykonawca winien zapewnić każdemu uczestnikowi niezbędne materiały i sprzęt potrzebny do wdrożenia projektów. Projekty oraz praktyczna realizacja tych projektów powinny uwzględniać, co najmniej następujące czynności: - nasadzenie krzewów, kwiatów, - nasadzenie drzew, rabat, - zakładanie trawników, - umieszczenie płotka, ławeczki oraz piaskownicy, Efektem szkolenia winny być zaprojektowane oraz założone tereny zielone, które powinny odznaczać się wysoką jakością estetyczną, niebanalnym pomysłem oraz oryginalnym rozwiązaniem. 3. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom (każdemu uczestnikowi) wszystkie niezbędne materiały do prowadzenia zajęć (notes, długopis, teczka, harmonogram zajęć, a także nośnik danych zawierający materiały merytoryczne omawiane na zajęciach w formie elektronicznej) opatrzone logotypami. Materiały winny być przekazane uczestnikom w dniu rozpoczęcia zajęć 4. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialną za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnioną do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych z realizowanymi zajęciami.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 71.42.10.00 - Usługi wkomponowywania ogrodów w krajobraz .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - osoba/oosby, które posiadają wykształcenie średnie - technik architektury krajobrazu lub wyższe na kierunku architekt krajobrazu, oraz doświadczenie w wykonywaniu prac przy projektowaniu krajobrazu. a)potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie: - oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz, - oraz dokumentów wymienionych w ust. IV pkt. A ppkt. 2 siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca przy wykonaniu zamówienia będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków 2.Upoważnienia do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego) powinny być dołączone do oferty, o ile nie wynikają z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony zastrzegają możliwość zmiany umowy za zgodą obu stron w następujących przypadkach: a) zmiany w terminach realizacji usługi, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także na wniosek Wykonawcy, b) zmiany dotyczące osób wskazanych w ofercie do wykonania zamówienia, w przypadkach gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wynikających z sytuacji losowych wskazane przez Wykonawcę osoby nie mogą realizować usługi, pod warunkiem, iż Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji osoby z co najmniej takimi samymi lub wyższymi kwalifikacjami, c) zmiany harmonogramu zajęć na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, d) w przypadku urzędowej zmiany stawki Vat strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość Vat, i tym samym zmiany wynagrodzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego MOPS ul. Winna 9 82-300 Elbląg, pokój nr 507.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego MOPS ul. Winna 9 82-300 Elbląg pokój nr 317 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Od wykluczenia do usamodzielnienia EFS POKL Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.