eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA ZADANIE PT. REMONT DACHU BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 W RYPINIE PRZY UL. NOWY RYNEK 17 ORAZ WYKONANIE ODNOWIENIA ELEWACJI ZEWNĘTRZNEJ BUDYNKÓW SZKOLNYCH PRZY UL. NOWY RYNEK 17 i 20



Ogłoszenie z dnia 2009-05-28

Rypin: SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA ZADANIE PT. REMONT DACHU BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 W RYPINIE PRZY UL. NOWY RYNEK 17 ORAZ WYKONANIE ODNOWIENIA ELEWACJI ZEWNĘTRZNEJ BUDYNKÓW SZKOLNYCH PRZY UL. NOWY RYNEK 17 i 20
Numer ogłoszenia: 171604 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 3 im. Bogdana Chełmickiego w Rypinie , Nowy Rynek 20, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 280 24 05, faks 0-54 280 24 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsnr3rypin.plocman.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA ZADANIE PT. REMONT DACHU BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 W RYPINIE PRZY UL. NOWY RYNEK 17 ORAZ WYKONANIE ODNOWIENIA ELEWACJI ZEWNĘTRZNEJ BUDYNKÓW SZKOLNYCH PRZY UL. NOWY RYNEK 17 i 20.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest:: Remont dachu budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Rypinie przy ul. Nowy Rynek 17 oraz wykonanie odnowienia elewacji zewnętrznej budynków szkolnych przy ul. Nowy Rynek 17 i 20. Uwaga: Przed złożeniem oferty wskazana jest dokładna wizja lokalna dachu oraz elewacji zewnętrznej obiektu. 1.1. Remont dachu polega na: - wykonaniu rozbiórki istniejącego pokrycia z płyt azbestowych oraz ich utylizacji; szacunkowy obmiar powierzchni dachowej 600 m2; - wykonaniu nowych obróbek blacharskich oraz pokrycia z blachy dachówkopodobnej z wyłożeniem izolacji foliowej; - zaimpregnowanie więźby dachowej drewnianej atestowanym środkiem ognioochronnym do granicy niezapalnej; - wykonaniu nowych rynien i rur spustowych, remontu kominów, gzymsów, murów ogniowych, instalacji odgromowej; - wymianie 1 szt. drzwi wewnętrznych z ościeżnicą na II p. (wyjście na poddasze) na drzwi o klasie odporności ogniowej EI-30. 1.2. Wykonanie odnowienia elewacji zewnętrznej w budynkach szkolnych polega na: - uzupełnieniu ubytków istniejących tynków i naprawie tynków uszkodzonych; - zagruntowanie preparatem gruntującym pod farby silikonowe i następnie dwukrotne malowanie farbami zewnętrznymi silikonowymi elewacji budynków szkolnych przy ul. Nowy Rynek 17 i 20. Szacunkowy obmiar powierzchni elewacji 1750 m2. Ilość zastosowanych kolorów farb: dwa (zbliżone kolorystyką do istniejącej powłoki); - wymianie 3 szt. drzwi zewnętrznych (ewakuacyjnych) pełnych drewnianych wraz z ościeżnicami, w tym: 1 szt. w budynku głównym (budynek A) i 2 szt. w budynku B..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.13 - Kładzenie dachów metalowych 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4). Niepodlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24.ustawy Pzp. 5). Posiadają uprawnienia do utylizowania eternitu lub maja zawartą umowę z podmiotem podwykonawczym posiadającym powyższe uprawnienie. 6). Spełniają i przyjmują wszystkie warunki zawarte w SIWZ oraz warunki umowy poprzez parafowanie stron wzoru umowy. 2. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt. 6 SIWZ. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ) z podaniem całościowej kwoty: - cena netto + % Vat = cena brutto; b) dokumenty: - oświadczenie o spełnieniu warunków z Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (art. 24 ustawy), według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - wykaz wykonanych robót remontowych odpowiadających swoim zakresem i wartością robotom dachowym i elewacyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia w ostatnich 3 latach (co najmniej 3 robót) z podaniem dat i miejsc ich wykonania wraz z pisemnym potwierdzeniem należytego wykonania podanych robót; - pisemne określenie osoby pełniącej funkcję kierownika prac wraz z kwalifikacjami tej osoby do kierowania robotami w zakresie objętym niniejszą specyfikacją; kierownik robót powinien posiadać uprawnienia budowlane i być zrzeszonym we właściwej izbie samorządu zawodowego. Jeżeli określone prace wykonuje podmiot podwykonawczy, wtedy stosowne uprawnienie powinien posiadać przedstawiciel tego podwykonawcy. Poświadczone kopie uprawnień i zaświadczeń należy dołączyć do oferty. - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert i złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - kalkulację ceny oferty (kosztorys ofertowy) opracowaną na podstawie dokumentacji technicznej i przedmiarów robót (z uwzględnieniem wizji lokalnej obiektu); - parafowany wzór umowy (załącznik Nr 3); - w przypadku podmiotu podwykonawczego przy realizacji zamówienia należy wskazać pisemnie zakres prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla Wykonawcy. Dotyczy to również uprawnienia do utylizacji eternitu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsnr3rypin.plocman.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ SZKÓŁ Nr 3 IM. BOGDANA CHEŁMICKIEGO W RYPINIE Adres: 87-500 RYPIN, UL. NOWY RYNEK 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 12:00, miejsce: ZESPÓŁ SZKÓŁ Nr 3 IM. BOGDANA CHEŁMICKIEGO W RYPINIE Adres: 87-500 RYPIN, UL. NOWY RYNEK 20, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.