eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca Kłodzka › Usługi w zakresie konserwacji oswietlenia ulicznego- konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Bystrzyca Kłodzka w latach 2011-2012.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-14

Bystrzyca Kłodzka: Usługi w zakresie konserwacji oswietlenia ulicznego- konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Bystrzyca Kłodzka w latach 2011-2012.
Numer ogłoszenia: 17159 - 2011; data zamieszczenia: 14.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bystrzyca Kłodzka , ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117600, faks 074 8111588.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystrzycaklodzka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie konserwacji oswietlenia ulicznego- konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Bystrzyca Kłodzka w latach 2011-2012..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Kod CPV - 50232100-1 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego - - konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Bystrzyca Kłodzka w latach 2011-2012. Punktów świetlnych - 1413 szt II Zakres rzeczowy Zakres zamówienia obejmuje konserwację oświetlenia ulicznego i parkowego, tj.: 1. Sprawowanie nadzoru nad oświetleniem ulicznym polegające na: a/ dokonywaniu raz w tygodniu oględzin oświetlenia ulicznego, w celu wykrywania uszkodzeń mechanicznych i awarii oraz aktów wandalizmu oświetlenia ulicznego. Sporządzanie protokołu oględzin i oceny stanu technicznego w oparciu, o który dokonywana będzie konserwacja poszczególnych urządzeń oraz przekazywanie informacji z oględzin faksem lub pismem na adres Zamawiającego. b/ dokonywaniu oględzin sieci oświetlenia ulicznego oraz punktów pomiarowo - rozdzielczych raz na kwartał. Sporządzenie protokołu oględzin i oceny stanu technicznego w oparciu, o który dokonywana będzie konserwacja poszczególnych urządzeń oraz przekazywanie informacji z oględzin faksem lub pismem na adres Zamawiającego, c/ naprawy uszkodzeń : - styków, - połączeń, - przewodów w oprawach i słupach, - wnęk bezpiecznikowych, - końcówek kabli itp. d/ wymiany uszkodzonych lub wyeksploatowanych : - bezpieczników, - styczników, - fotorezystorów, - żarówek, - wysięgników, - przekaźników zmierzchowych - zakup pokryje Zamawiający, - słupów - zakup pokryje Zamawiający, - opraw - zakup pokryje Zamawiający, - itp. urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego, e/ czyszczenie opraw łącznie z kloszami, f/ konserwacja szafek kablowych, oświetleniowych, tablic oświetleniowych w stacjach, g/ lokalizacja oraz awaryjna naprawa uszkodzonych odcinków kabli sterujących i oświetleniowych, h/ sprawdzanie układów zapłonowych opraw, i/ ustalanie przyczyn awarii na oświetleniu objętym gwarancją oraz kontrola realizacji usterek gwarancyjnych j/ sprawdzanie stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej, k/ sprawdzanie poziomu hałasu i drgań źródeł światła, l/ sprawdzanie wskazań aparatury kontrolno- pomiarowej, ł/ ustawianiu i regulacji przekaźników zmierzchowych, m/ doraźne naprawy innych elementów obwodów oświetleniowych po przyjęciu reklamacji o ich zakłóceniu, n/ obsługa urządzeń pomiarowych, ustawianie godzin świecenia, włączanie i wyłączanie na okres letni i zimowy, o/ współpraca z Zamawiającym w celu usprawnienia funkcjonowania oświetlenia poprzez wymianę przez Wykonawcę kompletnych opraw oświetlenia wraz z oprzyrządowaniem w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, 2. Usuwanie skutków wandalizmu i skutków wypadków drogowych tj. uzupełnianie brakujących lub zdewastowanych: a/ kloszy, b/ opraw, c/ wysięgników, d/ słupów, e/ układów sterowniczych, f/ kabli oświetleniowych zasilających i sterowniczych, g/ szafek, h/ zamków i zamknięć, i/ tablic oświetleniowych, j/ itp. urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego, 3. Eksploatacja, naprawa i modernizacja urządzeń oświetlenia ulicznego, musi odbywać się bez wyłączeń urządzeń i linii zasilających techniką, prac pod napięciem (PPN) do 1 kV. 4. Uzgadnianie z Zakładem Energetycznym wszelkich napraw oświetlenia ulicznego znajdującego się na słupach energetycznych oraz planowanych wyłączeń energii elektrycznej w celu dokonywania naprawy oświetlenia ulicznego . 5. Organizowanie i wykonywanie prac eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, kwalifikacji personelu oraz BHP. 6.Czynności związane z utylizacją zużytych lamp. 7. Dokonywania napraw urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego zgodnie z ze zgłoszeniami telefonicznymi Zamawiającego w terminie 48 godzin. 8. Informowanie pozostałych właścicieli oświetlenia o planowanych pracach z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem 9.Montaż i demontaż oświetlenia świątecznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca musi załączyć do oferty:Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. Nie załączenie w/w dokumentu, w przypadku jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, będzie skutkowało odrzuceniem oferty lub wykluczeniem wykonawcy z postępowania i jednoczesnym odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. jeżeli wybrany Wykonawca lub jego Podwykonawca będzie osobą fizyczną , to przed podpisaniem umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zażąda od niego przedłożenia kserokopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego na dzień składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zrealizowali pomyślnie jako Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat- 1 zamówienie za kwotę co najmniej 40 tyś zł - zamówienia odpowiadające swoim rodzajem: konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego i parkowego. W celu wykazania posiadanego doświadczenia Wykonawca musi załączyć do oferty wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ oraz referencje potwierdzone przez inwestora.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu niezbędnego do wykonywania robót, zgodnie z przyjętą technologią . W celu wykazania- dysponowania niezbędnego potencjału technicznego Wykonawca musi złożyć do oferty wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający niezbędne uprawnienia do wykonania zamówienia. W celu udowodnienia , wykonawca musi załączyć do oferty wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia Wykonawcom warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie złożone na podstawie art.44 ustawy P.z.p. że Wykonawca spełnia warunki okreslone w art.22 ust.1 ustawy P.z.p.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Bystrzycy Kłodzkiej ul.Sienkiewicza 6 57-500 Bystrzyca Kłodzka pokój nr 47 w godz.7:30 do 15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Bystrzycy Kłodzkiej ul.Sienkiewicza 6 57-500 Bystrzyca Kłodzka pok.nr 9 (sekretariat). Otwarcie ofert nastąpi 24.01.2011r. w UMiG B-cy Kł.w pok. nr 8 o godz.09:30..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.