eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warlubie › Budowa chodnika i ścieżki rowerowej na trasie Lipinki-Rybno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-21

Warlubie: Budowa chodnika i ścieżki rowerowej na trasie Lipinki-Rybno
Numer ogłoszenia: 171530 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132124 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Warlubiu, ul. Dworcowa 15, 86-160 Warlubie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3326040, faks 52 2236054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika i ścieżki rowerowej na trasie Lipinki-Rybno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie chodnika i ścieżki rowerowej wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 238 Osie-Warlubie w m. Rybno oraz wzdłuż drogi powiatowej nr 1204C do miejscowości Lipinki. Zestawienie powierzchni: Powierzchnia chodnika - 284,7 m2 Powierzchnia zjazdów - 132,5 m2 Powierzchnia ścieżki rowerowej - 4.959,0m2 Opis przedmiotu zamówienia stanowią: załączniki do SIWZ - Projekt Wykonawczy, Przedmiar Robót. Tam, gdzie zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ÷ 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie ze zgłoszeniem robót budowlanych i Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w/w dokumentach. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i Projektem Wykonawczym. W trakcie przygotowywania oferty, Wykonawca ma obowiązek dokładnie sprawdzić zgodność dokumentacji projektowej z przedmiarami robót i zgłosić Zamawiającemu wszelkie ewentualne rozbieżności w zapisach pomiędzy dokumentacją a przedmiarami robót celem modyfikacji przez Zamawiającego zapisów w w/w dokumentach. Zamawiający na etapie składania ofert nie dopuszcza samodzielnego modyfikowania zapisów pozycji w przedmiarach przez Wykonawców. W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji na etapie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie w terminie 5 dni od dnia wystąpienia w/w okoliczności. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe zaleca się dokonanie wizji terenu będącego przedmiotem postępowania celem weryfikacji jednostek z przedmiaru dla rzetelnego przygotowania oferty. Prowadzone roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Bhp, p.poż., sanitarnymi i ochrony środowiska pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. Nieoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu wykonania zadania nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu umowy. Informacje dotyczące Podwykonawstwa Wykonawca, który zamierza powierzyć Podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany Podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. Umowa o podwykonawstwo zawierana jest w formie pisemnej. Musi mieć charakter umowy odpłatnej. Termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo musi być zgodny z art. 143b ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia umowy o podwykonawstwo będzie realizacja świadczenia wchodzącego w skład opisu przedmiotu niniejszego zamówienia. Zakres umowy o podwykonawstwo obejmuje usługi, dostawy lub roboty budowlane, które służą realizacji przedmiotowego zamówienia, a nie jedynie są z nim powiązane. Umowa o podwykonawstwo może być zawarta nie tylko pomiędzy Wykonawcą a podmiotem trzecim (Podwykonawcą), ale także pomiędzy podmiotem trzecim (Podwykonawcą), a innym podmiotem trzecim (dalszym Podwykonawcą). Umowa o podwykonawstwo powinna nakładać na Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę obowiązek każdorazowego informowania Zamawiającego o braku uiszczenia należnego wynagrodzenia za odebrane roboty przez Wykonawcę, Podwykonawcę, dalszego Podwykonawcę. Przedmiot zamówienia nie podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.23.60.00 - Wyrównywanie terenu 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PUH FENIKS E. Salczyński, H. Tupalski Sp.j., ul. Chryzantemowa 17, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 581201,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 555954,50

  • Oferta z najniższą ceną: 555954,50 / Oferta z najwyższą ceną: 637345,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.