eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Budowa zbiorników wodnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Zielona Góra: Budowa zbiorników wodnych
Numer ogłoszenia: 171516 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Zielona Góra, Wilkanowo, Przysiółek Rybno 31, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3265352, fax 068 3267096.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zbiorników wodnych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót inżynieryjnych związanych z wykonaniem dwóch zbiorników wodnych, między innymi dla potrzeb ekologicznych i przeciwpożarowych terenów leśnych Nadleśnictwa Zielona Góra. Zadanie obejmuje m.in.: 1. Montaż maty bentonitowej lub geomaty bentonitowej, 2. Budowa placów manewrowych przy punktach czerpania wody, 3. Wykonanie grodzenia części zbiorników, 4. Dowóz wody, 5. Utwardzenie dróg dojazdowych, 6. Warunkiem odbioru robót będzie uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie, Zamówienie zostało podzielone na dwie części wymienione poniżej: Część 1. Zbiornik przeciwpożarowy wielofunkcyjny Leśnictwo Drzonów, obręb ewidencyjny Drzonów dz. nr 722 - pojemność 296 m3 Część 2. Zbiornik przeciwpożarowy wielofunkcyjny Leśnictwo Zagórze, obręb ewidencyjny Leśniów Wielki dz. nr 622 - pojemność 296 m3 Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonania robót, określone zostały w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach robót.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.24.72.70 - Budowa zbiorników Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.72.70 - Budowa zbiorników Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Oryginalny kod CPV: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie Część nr 1 - 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Część nr 2 - 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysiący złotych 00/100) 2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 - tekst jednolity.). 4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem to znaczy z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 63 2030 0045 1110 0000 0052 6360 z dopiskiem Wadium na budowę zbiornika wodnego Część nr..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Osoba pełniąca funkcję kierownika budowy musi posiadać stosowne uprawnienia do pełnienia takiej funkcji. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych w minimalnej wysokości 50 000,00 PLN dla pakietu nr 1 oraz w minimalnej wysokości 150 000,00 PLN dla pakietu nr 2 lub zdolność kredytową wykonawcy na taką kwotę, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty na obie części Wykonawca ma udokumentować posiadanie lub dysponowanie łącznie kwotą minimum 200 000,00 PLN. d) Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę 100 000,00 PLN dla części nr 1, 300 000 PLN dla części nr 2. W przypadku złożenia oferty na obie części Wykonawca powinien przedłożyć polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 400 000,00 PLN e) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Dz. U.2007 Nr 223, poz. 1655 - tekst jednolity oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - oświadczenie wg Załącznika nr 4 do SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnioną, formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - załącznik nr 1 ). b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia oraz kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację niniejszego zamówienia (zał. nr 3). f) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. W szczególności zamawiający wymaga, aby z dokumentu wynikało, że Wykonawca dysponuje kwotą minimum 50 000,00 PLN dla części 1, 150 000,00 PLN dla części 2 lub w przypadku złożenia oferty na obie części kwotą minimum 200 000,00 PLN, (może być wyciąg z rachunku bankowego) lub będzie miał udzielony kredyt w takiej wysokości. g) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę 100 000,00 PLN dla części nr 1, 300 000 PLN dla części nr 2. W przypadku złożenia oferty na obie części Wykonawca powinien przedłożyć polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 400 000,00 h) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie - w przypadku ubiegania się o wykonanie zadania przez konsorcjum. i) Dowód wniesienia wadium, zgodnie z warunkami opisanymi w punkcie 15 SIWZ. j) Oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U.2007 Nr 223, poz. 1655) oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2. ustawy - załącznik nr 4.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonagora.lasy.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Zielona Góra, Wilkanowo, Przysiółek Rybno 31; 65-950 Zielona Góra.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie Nadleśnictwa Zielona Góra - pokój nr 1, lub listownie na adres: Nadleśnictwo Zielona Góra, Wilkanowo, Przysiółek Rybno 31,65-950 Zielona Góra (opis na kopercie zgodnie z pkt.17.4 SIWZ).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zbiornik przeciwpożarowy, wielofunkcyjny - Leśnictwo Drzonów.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Zbiornik przeciwpożarowy wielofunkcyjny Leśnictwo Drzonów, obręb ewidencyjny Drzonów dz. nr 722 - pojemność 296 m3.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.24.72.70-3, 45.34.20.00-6, 45.42.20.00-1, 45.23.31.20-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zbiornik przeciwpożarowy, wielofunkcyjny - Leśnictwo Zagórze.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zbiornik przeciwpożarowy wielofunkcyjny Leśnictwo Zagórze, obręb ewidencyjny Leśniów Wielki dz. nr 622 - pojemność 296 m3.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.24.72.70-3, 45.34.20.00-6, 45.42.20.00-1, 45.23.31.20-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.