eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursówczęść 1 -obsługa podstawowych programów komputerowych; część 2 -opieka nad osobami starszymi połączony z pierwszą pomocą; część 3 -florystyczny podstawowy; część 4 -operator koparki, część 5 -operator koparko - ładowarki, część 6 -operator spycharki; część 7 -magazynier-operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej dla beneficjentów ostatecznych projektu Program aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kędzierzynie - Koźlu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-24

Kędzierzyn-Koźle: Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursów: część 1 -obsługa podstawowych programów komputerowych; część 2 -opieka nad osobami starszymi połączony z pierwszą pomocą; część 3 -florystyczny podstawowy; część 4 -operator koparki, część 5 -operator koparko - ładowarki, część 6 -operator spycharki; część 7 -magazynier-operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej dla beneficjentów ostatecznych projektu Program aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kędzierzynie - Koźlu
Numer ogłoszenia: 171502 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Reja 2A, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4835949, faks 077 4835949.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: mops-kkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursów: część 1 -obsługa podstawowych programów komputerowych; część 2 -opieka nad osobami starszymi połączony z pierwszą pomocą; część 3 -florystyczny podstawowy; część 4 -operator koparki, część 5 -operator koparko - ładowarki, część 6 -operator spycharki; część 7 -magazynier-operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej dla beneficjentów ostatecznych projektu Program aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kędzierzynie - Koźlu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursów: część 1 - obsługa podstawowych programów komputerowych; część 2 - opieka nad osobami starszymi połączony z pierwszą pomocą; część 3 - florystyczny podstawowy; część 4 - operator koparki, część 5 - operator koparko - ładowarki, część 6 -operator spycharki; część 7 - magazynier - operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej dla beneficjentów ostatecznych projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kędzierzynie - Koźlu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.41.00.00-1, 80.53.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w świetle art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. Dotyczy zarówno w przypadku oferty na wykonanie całego zadania jak i oferty na wykonanie poszczególnych jego części. W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać powyższy warunek. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat tj. od 29-05-2009 do 29-05-2012 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług (dla świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) o charakterze: przeszkolenia, co najmniej 100 osób łącznie w zakresie w/w kursów jeżeli składa tylko na 1 część oraz wykonanie 3 kursów z każdej części z potwierdzeniem ich należytego wykonania. W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu na warunkach jak niżej: Wymaga się, aby jeden z Wykonawców występujących wspólnie posiadał, co najmniej 50% doświadczenia w wykonawstwie robót o charakterze minimalnego doświadczenia określonego w SIWZ. Sumowaniu doświadczenia podlegają wartości wykazane przez Wykonawcę posiadającego, co najmniej 50% doświadczenia oraz wartości pozostałych Wykonawców występujących wspólnie, którzy posiadają nie mniej niż 20% wymaganego doświadczenia. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Dysponowanie niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, jak niżej: - dysponowanie salą wykładową na minimum 30 osób (Wykonawca musi podać gdzie się sala znajduje dokładny adres) - dotyczy wszystkich części - dysponowanie telefonem komórkowym, faxem, kserokopiarką, rzutnikiem lub projektorem - dotyczy wszystkich części - dysponowanie fantomem - dotyczy części 2 -dysponowanie, co najmniej 10 komputerami stacjonarnymi lub przenośnymi z monitorem z legalnym oprogramowaniem systemowym, jednakowym dla wszystkich uczestników, z dostępem do Internetu - dotyczy części 1 - dysponowanie własnym parkiem maszynowym - dotyczy części 4,5,6 i 7 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia 2.Wykaże, że dysponuje kadrą: - doświadczoną i wykwalifikowaną kadrą, posiadającą kierunkowe wykształcenie wyższe, kierunkowe doświadczenie oraz dodatkowe kwalifikacje lub uprawnienia związane z przedmiotem zamówienia - posiadające minimum roczny staż zawodowy na przestrzeni ostatnich 3 lat w prowadzeniu zajęć teoretycznych i praktycznych w zakresie tematycznym zgodnym z przedmiotem zamówienia, który będzie wykładał w trakcie realizacji zamówienia - warunek dotyczy wszystkich części. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku ofert wspólnych, zasoby ludzkie wykonawców występujących wspólnie podlegają sumowaniu. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. (Dz. U. z 2004, Nr 236, poz. 2365). Dotyczy zarówno w przypadku oferty na wykonanie całego zadania jak i oferty na wykonanie poszczególnych jego części. W przypadku ofert wspólnych, wszyscy wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać powyższy warunek. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia. Posiadanie uprawnień przez osoby wymienione w warunku >>Posiadanie wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia<<. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,- zł. i ważnego, co najmniej przez cały okres związania ofertą. Dotyczy zarówno w przypadku oferty na wykonanie całego zadania jak i oferty na wykonanie poszczególnych jego części. W dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej z jednoczesną informacją o opłaceniu składki ubezpieczenia (zapis w dokumencie, kopia przelewu lub inny dokument potwierdzający opłacenie). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wartości polis ubezpieczeniowych odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej podlegają sumowaniu. Wymaga się, aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie posiadał pełną polisę ubezpieczeniową wymaganą w SIWZ Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mops-kkozle.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskim ośrodku Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu ul. Reja 2a 47-220 Kędzierzyn - Koźle.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejskim ośrodku Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu ul. Reja 2a 47-220 Kędzierzyn - Koźle, I piętro sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet VII, działanie 7.1 poddziałanie7.1.1..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1 - obsługa podstawowych programów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nie mniej niż -10 osób; termin realizacji - czerwiec -lipiec 2012 Wymagana minimalna ilość godzin: 80 godzin Celem szkolenia jest nabycie umiejętności w zakresie profesjonalnej obsługi programów i urządzeń biurowych. Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia: - obsługa edytora tekstu (MS Word lub OpenOffice Writer) - obsługa arkusza kalkulacyjnego (MS Excel lub OpenOffice Calc) - obsługa programu do prezentacji (MS PowerPoint lub OpenOffice Impress) - obsługa programu do zarządzania czasem i pocztą elektroniczną (MS Outlook, Opera mail lub Thunderbird) - obsługa urządzeń typu: drukarka, skaner, fax i PCfax Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość komputerów jednocześnie, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: opieka nad osobami starszymi połączony z pierwszą pomocą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nie mniej niż - 12 osób; termin realizacji - lipiec 2012 Wymagana minimalna ilość godzin: 80 godzin Szkolenie ma na celu przygotowanie do pracy z osobami samotnymi i schorowanymi, które nie są w stanie samodzielnie zadbać o własne gospodarstwo domowe lub/ i spełniać podstawowe funkcje życiowe. Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia: - anatomia i fizjologia człowieka - dolegliwości wieku starczego - pierwsza pomoc w nagłych wypadkach - choroby psychoorganiczne w okresie starczym - psychologiczne i pedagogiczne aspekty opieki nad osobą starszą - higiena żywienia - diety - zagadnienia higieny osobistej - pielęgnowanie chorego w domu - metodyka organizacji czasu wolnego - zajęcia praktyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: florystyczny podstawowy;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nie mniej niż - 12 osób; termin realizacji - sierpień 2012 Wymagana minimalna ilość godzin: 60 godzin w tym 5h wykładowych i 55h ćwiczeniowych plus 1h na egzamin zakończeniowy Szkolenie ma na celu przygotowanie do pracy jako sprzedawca z obsługą kas fiskalnych. Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia: -Historia dekoracji roślinnych -Materiał roślinny -Poznanie podstawowych technik w pracy florysty. -Nauka układania bukietów na różne okazje - środki techniczne i materiały dekoracyjne -Bukiety okolicznościowe -Dekoracja florystyczna ślubu: stół kościół, samochody, sala bankietowa.... -Kompozycje kwiatowe w naczyniach -Pielęgnacji roślin i kwiatów doniczkowych -Sztuka kupowania -Sztuka sadzenia, podlewania, nawożenia -Nauka wyboru roślin ozdobnych w zależności od charakteru wnętrza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: operator koparki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nie mniej niż - 2 osoby; termin realizacji do 30 listopada 2012 Wymagana minimalna ilość godzin: 116 godzin część teoretyczna oraz 60 godzin praktyka Szkolenie ma na celu uzyskanie uprawnień do obsługi koparek. Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia: - użytkowanie eksploatacyjne, - dokumentacja techniczna, - BHP przy obsłudze koparek-ładowarek, spycharek, - podstawy elektrotechniki, - silniki spalinowe, - elementy hydrauliki, - budowa koparek - ładowarek, - technologia robót, - zajęcia praktyczne Kurs musi się kończyć egzaminem przed komisją IMBiGS. Wydane uprawnienia powinny być ważne bezterminowo..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: operator koparko - ładowarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nie mniej niż - 5 osoby; termin realizacji do 30 listopada 2012 Wymagana minimalna ilość godzin: 116 godzin część teoretyczna oraz 60 godzin praktyka Szkolenie ma na celu uzyskanie uprawnień do obsługi koparko - ładowarek. Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia: - użytkowanie eksploatacyjne, - dokumentacja techniczna, - BHP przy obsłudze koparek-ładowarek, spycharek, - podstawy elektrotechniki, - silniki spalinowe, - elementy hydrauliki, - budowa koparek - ładowarek, spycharek, - technologia robót, - zajęcia praktyczne Kurs musi się kończyć egzaminem przed komisją IMBiGS. Wydane uprawnienia powinny być ważne bezterminowo..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: operator spycharki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nie mniej niż - 2 osoby; termin realizacji do 30 listopada 2012 Wymagana minimalna ilość godzin: 116 godzin część teoretyczna oraz 60 godzin praktyka Szkolenie ma na celu uzyskanie uprawnień do obsługi spycharek. Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia: - użytkowanie eksploatacyjne, - dokumentacja techniczna, - BHP przy obsłudze koparek-ładowarek, spycharek, - podstawy elektrotechniki, - silniki spalinowe, - elementy hydrauliki, - budowa koparek - ładowarek, spycharek, - technologia robót, - zajęcia praktyczne Kurs musi się kończyć egzaminem przed komisją IMBiGS. Wydane uprawnienia powinny być ważne bezterminowo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: magazynier - operator wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nie mniej niż - 12 osób; termin realizacji sierpień - wrzesień 2012 Wymagana minimalna ilość godzin: łączna liczba godzin (dydaktycznych, praktycznych i egzaminacyjnych) szkolenia wynosi 67 godz. zegarowych Szkolenie ma na celu uzyskanie uprawnień do kierowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym. Tematyka jaką należy uwzględnić w programie szkolenia: Przeszkolenie i uzyskanie uprawnień do kierowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym następujących typów: a) naładowne b) unoszące c) podnośnikowe d) ciągnikowe e) specjalne Program szkolenia dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym zgodny z nr PP-13/TT/VI/29-W/99 zatwierdzony przez Ośrodek Doskonalenia Kadr Ministerstwa Gospodarki w Mysłowicach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.