eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Wygoda woj. podlaskie pow. zambrowski gm. Zambrów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-02

Łomża: Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Wygoda woj. podlaskie pow. zambrowski gm. Zambrów
Numer ogłoszenia: 171467 - 2016; data zamieszczenia: 02.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104481 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Łomża, ul. Nowogrodzka 60, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2165494, faks 086 2164027.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna skarbu państwa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Wygoda woj. podlaskie pow. zambrowski gm. Zambrów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie drogi leśnej w Leśnictwie Wygoda na następujących działkach : 522, 992, 993, 994 obręb ewidencyjny Zbrzeźnica, Gmina Zambrów - z dostosowaniem parametrów technicznych drogi w zakresie przekroju i konstrukcji jezdni do przeniesienia obciążeń od pojazdów wysoko tonażowych uczestniczących w ruchu transportu leśnego oraz umożliwienia dojazdu pojazdów specjalnych na wypadek zagrożenia pożarem. KOD CPV 45233140-2 Roboty drogowe Przyjęto następujące parametry projektowanego odcinka drogi: - prędkość projektowa V max = 30 km/h - obciążenie ruchem KR1, - podłoże gruntowe określone jako G1/G4 - szerokość korony drogi 5,00 m - szerokość jezdni 3,50 m - przekrój daszkowy 3,0 % - szerokość poboczy 2 x 0,75 m - spadek poprzeczny poboczy 6,0 % - szerokość wlotów skrzyżowań 3,50 m - promienie wyokrąglające łuki na skrzyżowaniach 15,0 m - składnica na drewno o wymiarach 8x30 m, - mijanki szerokość 3,00 m, długość 23,00 m ze skosami wjazdowymi i wyjazdowymi 1:7 wyokrąglone łukami poziomymi 50,0 m Objęta opracowaniem droga leśna ma długość L=1 090,00 m. Drogę zaprojektowano po śladzie pasa wyciętych drzew. Trasę wyznaczono na podstawie mapy do celów projektowych (sytuacyjno-wysokościowej) oraz na podstawie wizji i pomiarów własnych w terenie. Załamania trasy opisano i oznaczono odpowiednio od W1 do W6. Wzdłuż drogi zaprojektowano skrzyżowania, zjazdy leśne, mijanki oraz składnice na drewno o parametrach jak wyżej. Skrzyżowania i zjazdy leśne wydłużono na odcinku prostym o 10 m. Przed łukami poziomymi zaprojektowano odcinku prostych przejściowych o długości 20 m.Projektowaną geometrię drogi przedstawiono na załączonych rysunkach Plan Zagospodarowania Terenu. Niweletę drogi wynieść ponad istniejący teren na wysokość ca. 20 cm, na odcinku od km 0+650 do 1+090 drogę z uwagi na grunty zalegające wynieść należy na wysokość ponad 50 cm. Dodatkowo w projektowaniu niwelety zwrócono uwagę na zachowanie minimalnych spadków dla spływu wód opadowych. Projektowane spadki podłużne drogi leśnej wahają się od 0,300% do 3,831%. Roboty ziemne związane z remontem polegać będą na zebraniu warstwy humusu gr. 20 cm z całego pasa drogi (jezdnia, pobocza, rowy) oraz wykonaniu wykopów i nasypów (ewentualnie korytowaniu), podłużnym i poprzecznym zniwelowaniu i wyprofilowaniu terenu oraz wykonaniu poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Na całości projektowanej drogi przyjęto następujące wykonanie robót przygotowawczych: - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni z naniesionej ziemi oraz profilowanie istniejącej nawierzchni, - usunięcie naniesionych zanieczyszczeń przez wodę, wyrównanie nierówności i zasypanie wybojów celem uzyskania prawidłowego profilu poprzecznego pod konstrukcję drogi i obiektów towarzyszących. Przyjęto konstrukcję nawierzchni drogi leśnej/skrzyżowań/zjazdów leśnych/poboczy/mijanek na odcinku od km 0+000,00 do km 0+650,00 o następujących warstwach: - warstwa górna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm wraz z warstwą klinującą z klińca 5/20 mm w ilości 50kg/m2 gr. 12 cm, -warstwa dolna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm gr. 18 cm, -istniejąca nawierzchnia gruntowa o nośności G1. Grubość całkowita konstrukcji = 30 cm Przyjęto konstrukcję nawierzchni drogi leśnej/skrzyżowań/zjazdów leśnych/poboczy/mijanek na odcinku od km 0+650,00 do km 1+090,00 o następujących warstwach: - warstwa górna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm wraz z warstwą klinującą z klińca 5/20 mm w ilości 50kg/m2 gr. 12 cm, - warstwa dolna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm gr. 18 cm, - warstwa odcinająca - pospółka niesortowalna gr. 30 cm, - warstwa wzmacniająca - geokompozyt wzmacniający, - istniejąca nawierzchnia gruntowa o nośności G4. Grubość całkowita konstrukcji = 60 cm Składnicę na drewno zaprojektowano na całym odcinku drogi leśnej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm gr. 30 cm. Pobocza szerokości 0,75 m zaprojektowano jak jezdnia drogi leśnej na danym odcinku według pikietażu. Szczegóły dotyczące konstrukcji jezdni przedstawiono w części rysunkowej projektu. Projektowana droga leśna posiada szerokości 3,50 m i spadek daszkowy 3% (na łukach poziomych jednostronny) wg. pikietażu w części rysunkowej projektu. Pobocza obustronne szerokości 0,75 m posiadają spadek jednostronny 6%. Skrzyżowania posiadają szerokość 3,50 m, wyokrąglone są łukami poziomymi 15,0 m, zjazdy leśne posiadają szerokość 3,50 m, wyokrąglone łukami poziomymi 8,0 m. Mijanki posiadają szerokość 3,00 m w peronie i spadek poprzeczny jednostronny 3% ze skosami wjazdowym i wyjazdowym 1:7 wyokrąglone łukami poziomymi 50 m. Składnice na drewno zaprojektowano o wymiarach 8x30 m ze spadkiem poprzecznym w kierunku istniejącego terenu. Powierzchniowe odwodnienie korony drogi leśnej zapewniają spadki poprzeczne i podłużne drogi, skrzyżowań, zjazdów leśnych i mijanek. Wody opadowe odprowadzone z drogi, skrzyżowań i mijanek zostaną przez pobocza szerokości 0,75 m do rowu przydrożnego obustronnego trapezowego (lokalizacja rowu wg. rys. Plan Zagospodarowania Terenu) szerokości zmiennej (zależna od istniejącego terenu) o głębokości min. 50 od rzędnej dołu całej konstrukcji. Z uwagi jednak na wyniesioną trasę ponad teren zaleca się pogłębić rowy. Dodatkowo zaprojektowano studnie chłonne-parowniki gruntowe o wymiarach 2x2x1,5 m z rowami dochodzącymi długości 10 m. Szczegóły dotyczące konstrukcji i ogólnie odwodnienia przedstawiono w części rysunkowej projektu. W celu dostosowania parametrów technicznych drogi do wymagań dróg pożarowych tzn. z uwagi na szerokość jezdni, łuki poziome na jezdni, skrzyżowaniach, mijankach projektuje się wycinkę drzew oraz karczowanie korzeni istniejących po wycince. Wycinkę drzew, na tym etapie przyjęto jako obowiązek inwestora..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • USŁUGI TRANSPORTOWE Henryk Żebrowski, ul. Podlesna 50, Zambrów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 461209,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 446490,00

  • Oferta z najniższą ceną: 446490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 842719,03

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.