eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › remont wewnętrznej instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Polkowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-04

POZYCJA 17145

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Polkowice: remont wewnętrznej instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Polkowicach

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 w Polkowicach, do kontaktów: Prus Teresa, Kmicica 23, 59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 7463500, 7463501, fax 076 7463500, 7463501, e-mail: polkowicesp_1@poczta.onet.pl, www.sp1.polkowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont wewnętrznej instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Polkowicach. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Polkowicach - roboty w zakresie instalacji elektrycznych, - instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego, - roboty remontowe i renowacyjne, - roboty malarskie, - instalowanie drzwi drewnianych, - tynkowanie. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polkowice ul. Kmicica 23. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.40.00 - Instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.34 - Instalowanie drzwi drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace budowlane związane z wymianą wewnętrznej instalacji elektrycznej i oświetleniowej, wymiana okablowania strukturalnego i instalacji domofonowej wraz z robotami remontowymi i renowacyjnymi (tynkarskimi i malarskimi, montażem stolarki drzwiowej) w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Polkowicach. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 tygodni od dnia przekazania placu budowy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zamawiający określił szczegółowo w siwz. Informacje i wymogi w szczególności dotyczą załączenia do oferty następujących dokumentów; - oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ - aktualnego odpisu z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualnej informacji z krajowego rejestru karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, - aktualnej informacji z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, - aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub rolniczego ubezpieczenia społecznego, - wykażą należyte wykonanie co najmniej jednego zadania w zakresie budowy lub remontu wewnętrznej instalacji elektrycznej w obiekcie o kubaturze 10.000 m sześc., z podaniem wartości, zakresu, miejsca i daty ich wykonania, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że zadanie to zostało wykonane natężycie, - wykażą należyte wykonanie co najmniej jednego zadania w zakresie wykonania wewnętrznych lub zewnętrznych powłok malarskich na obiekcie o kubaturze ( netto lub brutto) co najmniej 10.000 m sześc., z podaniem wartości, zakresu, miejsca i daty ich wykonania, oraz dokumenty potwierdzające, że zadanie to zostało wykonane należycie, - udzielą 36 - miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty, - przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł, ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, - skierują do realizacji niniejszego zamówienia osobę ( kierownika robót), która jest aktualnym członkiem izby Budowlanej, posiadającego uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacji elektrycznych, - wniosą wadium przed upływem składania ofert.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.05.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.05.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.05.2006, godzina 10:30, w siedzibie Zamawiającego Polkowice ul. Kmicica 23 pok. 37.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.