eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do sprzętu łączności i informatyki dla lubuskiego garnizonu Policji - część II..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-17

Gorzów Wielkopolski: Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do sprzętu łączności i informatyki dla lubuskiego garnizonu Policji - część II..
Numer ogłoszenia: 171458 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114580 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POLICJA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do sprzętu łączności i informatyki dla lubuskiego garnizonu Policji - część II...

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : zakup wraz z dostawą : a) materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych, tj. np. atramenty, bębny selenowe, Kasety OKI, tonery b) materiałów eksploatacyjnych do urządzeń łączności, tj. bębny selenowe, tonery, papier termotransferowy, c) akcesoriów do urządzeń łączności i Informatyki, tj. płyty CD-R, płyty CD-RW, płyty DVD-R, płyty DVD+R, Płyty DVD-RW, płyty DVD+RW 2. Wykaz zamawianego przez Zamawiającego asortymentu zawiera zał. nr 1 do SIWZ Formularz Ofertowy. 3. Zamawiający, ustalając wartość zamówienia uwzględnił największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji - zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p. Podane ilości asortymentu wymienione w Formularzu ofertowym mają charakter szacunkowy i nie są wiążące. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrezygnowania z zakupu asortymentu wymienionego w Tabeli II Formularza Ofertowego - zał. nr 3 do SIWZ. 4. Termin płatności - 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis warunków płatności i realizacji dostaw oraz warunków reklamacji został zawarty w projekcie umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 6. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 18 miesięcy lub do wyczerpania kwoty umowy. Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo w miarę potrzeb Zamawiającego. 7. Miejsce dostaw: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. Wydział Łączności i Informatyki KWP w Gorzowie Wlkp. W wyjątkowych przypadkach zostanie wskazane inne miejsce dostawy zamówienia w granicach miasta Gorzowa Wlkp. 8. W Formularzu Ofertowym w kolumnie -materiał oferowany Wykonawca musi wpisać nazwę oferowanego przez siebie materiału eksploatacyjnego (oryginalnego lub równoważnego). 9. W Formularzu Ofertowym w kolumnie -Producent materiałów Wykonawca musi wpisać nazwę producenta oferowanych przez siebie materiałów eksploatacyjnych. 10. W Formularzu Ofertowym w kolumnie -wydajność materiału oferowanego Wykonawca musi wpisać wydajność zaoferowanych materiałów ekploatacyjnych. (nie dot. poz. 64,65,31,32,71-76 tabela 1) 11. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych do oryginalnych materiałów eksploatacyjnych oferowanych (zalecanych) przez producenta sprzętu pod warunkiem, że materiał równoważny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne lub użytkowe niż produkt oryginalny. Zastosowanie ich nie może spowodować utraty gwarancji producenta urządzeń. 12. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych do asortymentu, który określono w Formularzu Ofertowym za pomocą nazw handlowych, Wykonawca musi podać w Formularzu Ofertowym (w kol. materiał oferowany) faktyczną nazwę danego produktu oraz załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że podana wydajność mierzona jest zgodnie z normami ISO/IEC19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC19798 dla wkładów do drukarek kolorowych i ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych. 13. Pod pojęciem oryginalnych materiałów eksploatacyjnych należy rozumieć: materiały fabrycznie nowe, nieregenerowane, tj. nie poddane procesowi ponownego napełniania oraz wymiany jakichkolwiek elementów, w oryginalnych opakowaniach, wyprodukowanych lub zalecanych przez producenta urządzeń. 14. Zamawiający uznaje za fabrycznie nowe produkty, do wytworzenia których zastosowano nieużywane wcześniej części i materiały. 15. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę przedmioty musza być wolne od wad technicznych, kompletne, zapakowane w oryginalne opakowania z nazwą producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału oraz termin przydatności, wskazaniem do jakich urządzeń są przeznaczone oraz muszą wskazywać termin upływu gwarancji producenta. 16. Wykonawca będzie zobowiązany potwierdzić w formie oświadczenia, że dostarczany przez niego towar będzie fabrycznie nowy - nie dopuszcza się tonerów regenerowanych. 17. Za produkty równoważne Zamawiający uzna produkty: produkty fabrycznie nowe, nieregenerowane, tj. nie poddane procesowi ponownego napełniania oraz wymiany jakichkolwiek elementów, wyprodukowane przez innego producenta niż producent urządzenia, do którego są przeznaczone. Zastosowanie ich nie może spowodować utraty gwarancji producenta urządzeń. 18. Równoważne materiały eksploatacyjne muszą spełniać następujące warunki: a) muszą być w pełni kompatybilne ze wskazanym typem urządzenia, w którym mają być użytkowane, b) muszą zapewnić parametry jakości wydruku i wydajności nie gorszej niż oryginalne oferowane przez producentów danych urządzeń, c) muszą zapewnić prawidłową eksploatację i pełną funkcjonalność urządzeń, w których mają być stosowane równoważne materiały eksploatacyjne. 19. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w SIWZ. 20. Zamawiający będzie rygorystycznie przestrzegał zgodności jakościowej dostarczonych towarów z warunkami określonymi w SIWZ. 21. Dostarczony przedmiot zamówienia musi odpowiadać przedmiotowi określonemu w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Ofertowy. 22. W przypadku jeżeli zaoferowany przez Wykonawcę produkt równoważny spowoduje uszkodzenie urządzenia Zamawiającego, w którym był stosowany, co będzie potwierdzone przez ekspertyzę autoryzowanego serwisu danego urządzenia, wówczas Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy lub wymiany tego urządzenia na własny koszt w ciągu 14 dni od momentu powiadomienia o awarii oraz do pokrycia wszelkich kosztów wynikających z przeprowadzonej ekspertyzy oraz kosztów z nią związanych. 23. Wykonawca zobowiązany jest to odbioru na własny koszt zużytych opakowań po materiałach eksploatacyjnych dostarczonych w ramach realizacji zamówienia. Koszty utylizacji i recyklingu ponosi Wykonawca. 24. Realizacja dostaw przebiegać będzie partiami stosownie do potrzeb Zamawiającego. Wielkość każdej partii zależeć będzie od jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie, pisemnie faksem lub drogą elektroniczną. 25. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczał cząstkowe zamówienia własnym transportem na swój koszt i ryzyko, w ciągu 2 dni roboczych (z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt) od daty złożenia zamówienia, do siedziby Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. Wydział Łączności i Informatyki. W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania innego miejsca dostawy w granicach miasta Gorzowa Wlkp. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór towaru w swojej siedzibie, w uzgodnionych przez strony terminach. Wykonawca odpowiada za utratę bądź uszkodzenie przewożonych materiałów eksploatacyjnych do momentu jego odebrania przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 26. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił minimum 12 miesięcznej gwarancji jakościowej na dostarczane Zamawiającemu produkty, jednak nie krótszej niż wynosi gwarancja udzielana przez producenta towaru. 27. Nośniki danych - magnetyczne i optyczne- zostaną wymienione na wolne od wad bez konieczności zwrotu uszkodzonych (dotyczy: poz. od 71 do poz. 76 Tabeli 1 Formularza Ofertowego - zał. nr 1 do SIWZ). Niesprawne dyskietki i płyty CD/DVD zostaną komisyjnie zniszczone. O terminie i miejscu wybrakowania Wykonawca zostanie poinformowany, a jego przedstawiciel zaproszony do asystowania podczas tej czynności. 28. W pozycji 71 Tabeli 1 Formularza Ofertowego - Płyta CD - R 700MB w kopercie papierowej Zamawiający dopuszcza opakowania zbiorcze typu cake lub szpindel pod warunkiem ujęcia w cenie płyty okładki papierowej (opakowania typu cake/szpindel + okładka papierowa). 29. Zamawiający preferuje dobre jakościowo nośniki danych, których producent udziela wieloletniej gwarancji na swoje produkty...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • City Biuro s.c, ul. J. Krasickiego 22, 66-460 Witnica, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155737,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 133845,00

  • Oferta z najniższą ceną: 133845,00 / Oferta z najwyższą ceną: 347733,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.