eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Główczyce › Świadczenie usług polegających na usuwaniu odpadów komunalnych oraz surowców wtórnych z tereniu Gminy Główczyce. Oznaczenie sprawyZP - U/341/02/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Główczyce: Świadczenie usług polegających na usuwaniu odpadów komunalnych oraz surowców wtórnych z tereniu Gminy Główczyce. Oznaczenie sprawy: ZP - U/341/02/2008
Numer ogłoszenia: 171447 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Główczyce, ul. Kościuszki 8, 76-220 Główczyce, woj. pomorskie, tel. 059 8116010, 8116018.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug.glowczyce.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na usuwaniu odpadów komunalnych oraz surowców wtórnych z tereniu Gminy Główczyce. Oznaczenie sprawy: ZP - U/341/02/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Usuwanie i odbiór odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z terenu Gminy Główczyce (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ) Część II 2. Usuwanie i odbiór surowców wtórnych z terenu Gminy Główczyce (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SIWZ) CPV - usługi gospodarki odpadami - 90120000-4; CPV - usługi transportu odpadów - 90121200-3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.00.00 - Usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1) warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę : - 500,00 PLN ( słownie: pięćset złotych) - dla części I, - 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) - dla części II, 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w dziale XIII ust.1 SIWZ, 3) Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: Bank Spółdzielczy Ustka O/Główczyce, NR: 96931510300030289820000030 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). f) W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla Części I 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów, - posiadają uprawnienia w zakresie transportu odpadów, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - dysponują środkami transportu, zapewniającymi odbiór odpadów zmieszanych i wielkogabarytowych, - udokumentują wykonanie w ostatnich 3 latach co najmniej jednej usługi polegającej na usuwaniu odpadów komunalnych z terenu gminy, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dla Części II 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów, - posiadają uprawnienia w zakresie transportu odpadów, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - dysponują środkami transportu, , zapewniającymi odbiór surowców wtórnych , - udokumentują wykonanie w ostatnich 3 latach co najmniej jednej usługi polegającej na usuwaniu surowców wtórnych z terenu gminy, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla Części I - oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 oraz 24 ust. 1, sporządzone wg Załącznika nr 4 do SIWZ; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć należy dokumenty potwierdzające, że wykonane usługi zostały wykonane należycie. Wymagane udokumentowanie przynajmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu usług usuwania odpadów komunalnych z terenu gminy; - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu; - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów; - zezwolenie na transport odpadów. Dla Części II - oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 oraz 24 ust. 1, sporządzone wg Załącznika nr 4 do SIWZ; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć należy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Wymagane udokumentowanie przynajmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu usług usuwania odpadów komunalnych z terenu gminy; - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu; - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów; - zezwolenie na transport odpadów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug.glowczyce.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Główczycach, ul. Kościuszki 8, 76-220 Główczyce Gminne Centrum Informacji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Główczyce pok. nr 7a , przy ulicy Kościuszki 8, 76-220 Główczyce, do dnia 19. 08. 2008r. do godziny 1200.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usuwanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie i odbiór odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z terenu Gminy Główczyce.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4, 90.12.12.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usuwanie surowców wturnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie i odbiór surowców wtórnych z terenu Gminy Główczyce.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4, 90.12.12.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.