eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO DYDAKTYCZNEGO DLA CENTRUM NAUKOWO-DYDAKTYCZNEGO WYDZIAŁU INŻYNIERII I KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA SGGW - CENTRUM WODNE W WARSZAWIE. SPRAWA NR BPK-I / 04 / 2009



Ogłoszenie z dnia 2009-05-28

Warszawa: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO DYDAKTYCZNEGO DLA CENTRUM NAUKOWO-DYDAKTYCZNEGO WYDZIAŁU INŻYNIERII I KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA SGGW - CENTRUM WODNE W WARSZAWIE. SPRAWA NR BPK-I / 04 / 2009
Numer ogłoszenia: 171412 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego Biuro Pełnomocnika Kanclerza SGGW ds. Inwestycji , ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931480, faks 022 5931481.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO DYDAKTYCZNEGO DLA CENTRUM NAUKOWO-DYDAKTYCZNEGO WYDZIAŁU INŻYNIERII I KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA SGGW - CENTRUM WODNE W WARSZAWIE. SPRAWA NR BPK-I / 04 / 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Montaż i dostawa wyposażenia meblowego dydaktycznego w budynku Centrum Naukowo-Dydaktycznego Wydziału Inżynierii i Kształtowania Środowiska Centrum Wodne SGGW w Warszawie. Ponadto w zakres wchodzi oprócz dostawy: montaż, podłączenie do istniejących instalacji i rozruch, wykonanie prób i pomiarów wynikających z Prawa Budowlanego, przeszkolenie obsługi oraz dostarczenie instrukcji użytkowania, przeglądy i serwis gwarancyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja ilościowo-asortymentowa stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ w wersji elektronicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 15 000,00 zł PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia, w oparciu o art. 22 ust.1. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Informacje dotyczące spełnienia minimalnych warunków udziału w postępowaniu: 1. co najmniej jedno zamówienie o podobnej wielkości i charakterze - potwierdzone referencjami. 2. polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy od OC w zakresie prowadzonej działalności o minimalnej wartości 500 000,00 zł wraz z dowodem zapłaty składki z ważnością na okres realizacji zamówienia. 3. wykazanie się dysponowaniem osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży elektrycznej potwierdzone odpowiednimi dokumentami tj. uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do izby zawodowej. Szczegółowy zakres wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu określa Rozdział IX SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: SPEŁNIA / NIESPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowy zakres wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu określa Rozdział IX SIWZ. 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, 6. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8. stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 9. KARTY KATALOGOWE, 10. zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, 11. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 500 000,00 zł PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szp.sggw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Biuro Pełnomocnika Kanclerza SGGW ds. Inwestycji ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa Budynek nr 15, piętro I, pokój nr 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Kanclerza SGGW, budynek Rektoratu SGGW, I piętro ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt indywidualny pn. Centrum Naukowo-Dydaktyczne Wydziału Inżynierii i Kształtowania Środowiska - Centrum Wodne SGGW w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013, Priorytet XIII Infrastruktura Szkolnictwa Wyższego, Działanie 13.1 Infrastruktura Szkolnictwa Wyższego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.