eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie Studium Wykonalności dla zadania Poprawa bezpieczeństwa powodziowego Węzła Oświęcimskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Kraków: Wykonanie Studium Wykonalności dla zadania Poprawa bezpieczeństwa powodziowego Węzła Oświęcimskiego.
Numer ogłoszenia: 171405 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6344033, fax 012 6188010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Studium Wykonalności dla zadania Poprawa bezpieczeństwa powodziowego Węzła Oświęcimskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Studium Wykonalności dla zadania Poprawa bezpieczeństwa powodziowego Węzła Oświęcimskiego. Etap I. Przebudowa lewego wału Wisły Gromiec w km 6+300 - 7+750 (dokumentacja kompletna, aktualne pozwolenie na budowę) Etap II. Doprowadzenie do odpowiedniego stanu technicznego zgodnie z nakazem WINB - Przebudowa lewego wału rzeki Soły Oświęcim w km 0+000 - 1+817 etap IV (dokumentacja kompletna w posiadaniu Górnośląskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów w Katowicach) Etap III. Doprowadzenie do odpowiedniego stanu technicznego zgodnie z nakazem WINB - Przebudowa prawego wału Wisły Kruki w km 0+000 - 0+700 etap VI (dokumentacja wymaga aktualizacji) Etap IV. Przebudowa wału rzeki Małej Wisły Jawiszowice - Trzciniec w km 0+000 - 0+800 (dokumentacja kompletna, aktualne pozwolenie na budowę) Etap V. Doprowadzenie do odpowiedniego stanu technicznego zgodnie z nakazem WINB - Przebudowa prawego wału Małej Wisły Broszkowice - Harmęże w km 0+000 - 1+050, wraz z wałami cofkowymi na potoku Harmężówka w km 0+030 - 1+389, 0+024 - 1+402 - etap II (dokumentacja kompletna, aktualne pozwolenie na budowę) Etap VI. Doprowadzenie do odpowiedniego stanu technicznego zgodnie z nakazem WINB - Przebudowa prawego wału Małej Wisły Broszkowice - Harmęże w km 6+700 - 7+400 wraz z wałami cofkowymi na potoku Pławianka w km 0+000 - 0+850, 0+000 - 1+005 -etap VII (dokumentacja wymaga aktualizacji) Etap VII. Doprowadzenie do odpowiedniego stanu technicznego zgodnie z nakazem WINB - Przebudowa prawego wału Wisły oraz Małej Wisły Broszkowice - Harmęże w km 0+000 - 3+020 -etap VIII (dokumentacja wymaga aktualizacji) Etap VIII. Przebudowa prawego wału Wisły Broszkowice w km 0+000 - 0+750, etap IX (dokumentacja kompletna w posiadaniu Górnośląskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów w Katowicach) Etap IX. Przebudowa prawego wału rzeki Soły - Oświęcim w km 0+000 - 2+550 (dokumentacja wymaga aktualizacji) Etap X. Przebudowa prawego wału rzeki Mała Wisła - Pławy w km 0+000 - 1+460 (dokumentacja wymaga aktualizacji) Etap XI. Przebudowa prawego wału rzeki Wisły - Przeciszów - Las - Dwory II w km 0+000 - 2 +300, 2+500 - 6+400 (brak dokumentacji) Etap XII. Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę lewego wału rzeki Wisły w km 7+750 - 10+340 w msc. Gromiec, gm. Libiąż, pow. Chrzanowski (brak dokumentacji) Etap XIII. Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę lewego wału rzeki Wisły w km 13+840 - 14+450 w msc. Mętków wraz z wałami cofkowymi na potoku Płazanka w km 0+000 - 1+660, msc. Metków, gm. Babice, pow. chrzanowski. (brak dokumentacji)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 74.13.15.00 - Analiza możliwości wykonawczych Kod CPV wg słownika 2008: 79.31.40.00 - Analiza możliwości wykonawczych Oryginalny kod CPV: 74.23.17.00 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.70.00 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wysokości 5.000,00 zł należy wnieść w terminie do dnia 05.08.2008 do godz. 9:00 Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r). Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek KREDYT BANK PBI S.A. II O / KRAKÓW nr konta 70 1500 1487 1214 8003 1851 0000. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Krakowie ul. Szlak 73 sekretariat ( I piętro ). Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, w szczególności: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. a) wykonali przynajmniej jedną usługę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za prace odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uznaje prace w zakresie studium wykonalności dla projektu (zadania inwestycyjnego) realizowanego ze środków UE, wykonane jako opracowania samodzielne lub w ramach umowy obejmującej wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz ze studium wykonalności. Wartość tych opracowań winna być równa lub większa od: -kwoty 80.000,00 złotych brutto, gdy przedmiotem umowy było wyłącznie opracowanie studium wykonalności, -kwoty 500.000,00 złotych brutto, gdy przedmiotem umowy było opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz ze studium wykonalności - podana wartość odnosi się do łącznej kwoty z tytułu wykonania przedmiotu umowy. b) dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia tj.: - Kierownik Projektu - wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w zakresie realizacji zadań związanych z ochroną przed powodzią, autor lub współautor minimum pięciu prac projektowych z zakresu inżynierii wodnej, autor lub współautor minimum jednego studium wykonalności z zakresu ochrony przed powodzią, posiadający kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), a w szczególności uprawnienia budowlane do sporządzania projektów w specjalizacji inżynieria wodna, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, - Ekspert - Projektant - wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 5 lat doświadczenia w projektowaniu, autor lub współautor minimum pięciu prac projektowych z zakresu inżynierii wodnej, autor lub współautor minimum jednego studium wykonalności z zakresu ochrony przed powodzią, posiadający kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), a w szczególności uprawnienia budowlane do sporządzania projektów w specjalizacji inżynieria wodna lub budowlane bez ograniczeń, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, - Ekspert ds. analiz ekonomiczno - finansowych - wykształcenie wyższe ekonomiczne, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata w sporządzaniu analiz ekonomiczno - finansowych dla przedsięwzięć współfinansowanych ze środków UE, - Ekspert ds. instytucjonalno - prawnych - wykształcenie wyższe prawnicze, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata w sporządzaniu analiz instytucjonalno - prawnych dla przedsięwzięć współfinansowanych ze środków UE, W celu potwierdzenia kwalifikacji osób przewidzianych do realizacji zamówienia należy do oferty dołączyć życiorysy zawodowe poszczególnych specjalistów (CV), a ponadto w wypadku osoby pełniącej funkcję Ekspert - Projektant oraz Kierownik Projektu: - kserokopię uprawnień do projektowania, - kserokopię zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) ich obroty za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres na podstawie rachunku zysków i strat w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 złotych. b) dysponują własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub z innego kredytu o ile te środki finansowe nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu lub promesą kredytową lub zdolnością kredytową) w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.000.000,00 złotych. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. 2. Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy jest zobowiązany do złożenia w ofercie: A) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E) Oświadczenie Wykonawcy sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY 3 Wykonawca w celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest zobowiązany do złożenia w ofercie: A) Wykazu wykonanych prac w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - WYKAZ PRAC. B) Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 6 do siwz - WYKAZ SPRZĘTU TECHNICZNEGO, uwzględniając oprogramowania, o których mowa w rozdziale IV pkt.2 ppkt. b niniejszej siwz. C) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywani zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz - WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW uwzględniając zapisy rozdziału IV pkt.2 pkt. c niniejszej siwz. D) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia o ile zachodzi ustawowy obowiązek ich posiadania. 4 Wykonawca w celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia winien załączyć do oferty wypełniony załącznik nr 5 do siwz - INFORMACJA O OBROTACH oraz jest zobowiązany do przedłożenia następujących dokumentów: A) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert B) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5 W wypadku, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o zamówienie publiczne, do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty jak w ust. 2, 3 i 4 (i odpowiednio w ust. 6) z tym, że dokumenty wskazane w ust. 2 muszą być wystawione na każdego z Wykonawców osobno. Oświadczenie z art. 22 Ustawy może być złożone przez każdego z Wykonawców z osobna zgodnie z drukiem określonym w załączniku nr 4 lub złożone wspólnie zgodnie z drukiem określonym w załączniku nr 4. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawców. 6 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: w ust. 2 lit B), C) i E) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że: A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłata, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, C) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2) w ust 2 lit. D) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym wart 24 ust 4 - 8 ustawy. 6.1 Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 6.1 pkt 1) lit A) i C) oraz w ust. 2) muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.2 Dokument, o którym mowa powyżej w ust. 6.1 pkt 1) lit. B) musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej tj. w ust. 6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż odpowiednio 6 i 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (odpowiednio do wskazanych w ust. 6.2 i 6.3 terminów wystawienia dokumentu, który oświadczenie ma zastąpić). 7 Dokumenty, o których mowa w ust. 2 - 6 niniejszego działu powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z wyjątkiem oświadczenia z art. 22 Ustawy, które należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. 8 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 9 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub oryginalnym tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZMiUW ul. Szlak 73, 31 - 153 Kraków, pokój 44.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie, ul. Szlak 73, 31-153 Kraków, I piętro w pokoju 10 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.