eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Zjazd z drogi publicznej - ul. Kluczborskiej, na teren wysypiska miejskiego w Chorzowie przy ul. Brzezińskiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Chorzów: Zjazd z drogi publicznej - ul. Kluczborskiej, na teren wysypiska miejskiego w Chorzowie przy ul. Brzezińskiej.
Numer ogłoszenia: 171369 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, ul. Katowicka 105, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. (032) 2411270, 2411-279, fax 032 2414060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.chorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zjazd z drogi publicznej - ul. Kluczborskiej, na teren wysypiska miejskiego w Chorzowie przy ul. Brzezińskiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa zjazdu z drogi publicznej - ul. Kluczborskiej , na teren wysypiska miejskiego w Chorzowie o następujących charakterystycznych wielkościach: -pow. jezdni - 2 535,38 m2 - naw. z betonu asfaltowego, grysowa, dwuwarstwowa (w-wa ścieralna gr. 5 cm, w-wa wiążąca gr. 8 cm) na wzmocnionym podłożu gruntowym oraz dwuwarstwowej podbudowie z betonu asfaltowego i kruszywa łamanego, -pow. chodników - 722,95 m2 - naw. z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8cm typu HOLLAND lub równoważnej na podbudowie z kruszywa łamanego, -pobocze - 323,50 m2 - naw. z destruktu asfaltowego pochodzącego z frezowania nawierzchni bitumicznej, - studzienki ściekowe uliczne - 1 szt. - studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem i syfonem (kratki ściekowe zawiasowe), - przykanaliki - 8,00 mb - rury kanalizacyjne PCV o średnicy 200 mm, - przepust rurowy - 14,00mb - rury polietylenowe (HDPE) o średnicy 500 mm Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót stanowiącym integralną część Specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości : 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł). 1.Wadium może być wniesione: 1.1 w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie, ul. Katowicka 105 Nr rachunku: ING Bank Śląski S.A. o/Chorzów Nr 72 1050 1243 1000 0010 0000 3770 Uwaga: za datę wniesienia wadium w tej formie uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 1.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 1.3 w gwarancjach bankowych 1.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych 1.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Uwaga: wadium wnoszone w postaci niepieniężnej (oryginały) należy zdeponować w Dziale Księgowości tut. Zarządu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy- Prawo zamówień publicznych. 3. Złożą ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp;-Wykonawcy występujący wspólnie , winni ustanowić (pisemnie) pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,-każdy z podmiotów składających ofertę wspólną (łączną) musi złożyć wszelkie dokumenty, o których mowa w SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia załączniki Nr 2, Nr 3, Nr 4, do oferty mogą być złożone wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,-oświadczenie o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy może złożyć pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków,- oświadczenie o spełnianiu warunku wskazanego w art. 22 ust.1pkt. 4 ustawy składa każdy z podmiotów składających ofertę wspólną (łączną), -wniesione wadium w formie niepieniężnej musi wyraźnie wskazywać na wszystkie podmioty składające ofertę wspólną,-wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant pozostałych. 5.Szczegółowe warunki udziału w niniejszym postępowaniu: 5.1Warunki dotyczące potencjału technicznego i zawodowego: -Wykonawca powinien dysponować co najmniej następującym sprzętem: koparko-ładowarką - minimalna ilość 1 szt.,koparką obrotową samojezdną - minimalna ilość 1 szt.,samochodem skrzyniowym lub samowyładowczym - minimalna ilość 4 szt.,walcem statycznym samojezdnym o masie min. 10 t - minimalna ilość 2 szt.,walcem wibracyjnym samojezdnym min 7,5 t - minimalna ilość 2 szt.,zagęszczarką o masie do200 kg - minimalna ilość 1 szt., zagęszczarką o masie powyżej 200 kg - minimalna ilość 1 szt.,piłą do cięcia betonu - minimalna ilość 1 szt.,ubijakiem spalinowym - minimalna ilość 1 szt., szczotką mechaniczną lub zamiatarką uliczną - minimalna ilość 1 szt.,skrapiarką do bitumu - minimalna ilość 1 szt.,rozkładarką mas bitumicznych - minimalna ilość 1 szt.-Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą wymagane kwalifikacje i posiadać odpowiednie uprawnienia:kierownik budowy - 1 osoba - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.-Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością niżej wymagane ilości zrealizowanych robót budowlanych: co najmniej 2 roboty budowlane potwierdzone dokumentami o wartości nie mniejszej niż 750.000,00 zł brutto każda, w zakresie których wykonano nawierzchnie z mieszanek mineralno bitumicznych. 5.2 Warunki ekonomiczne i finansowe:-Wykonawca winien dysponować własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 750 000,00 zł,- Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200 000,00 zł na okres od rozpoczęcia do odbioru końcowego robót. 5.3 Warunek dodatkowy:-Wykonawca zobowiązuje się udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, materiały służące realizacji zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 i 7 niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia:Oświadczenie, że:-posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają posiadania takich uprawnień,- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Oświadczenie, że:-nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.Oświadczenie, że:-zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty.Oświadczenie, że: -uważa się za związanego z ofertą przez 30 dni od terminu składania ofert i że w razie wyboru jego oferty zobowiązuje się do zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1i2 ustawy -Prawo zamówień publicznych. 2.1aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1; 2.2 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; B. Dokumenty, o których mowa w pkt.1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wyżej wymienionych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik Nr 2). 3.2 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń ( załącznik Nr 3 ) 3.3 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( załącznik Nr 4 ) - kierownictwo i personel. Zamawiający wymaga, aby stosowny załącznik do oferty zawierał dane personalne wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zarówno pełniących funkcje kierownicze, jak i inne, w tym także dane wszystkich robotników. 3.4 dokument stwierdzający, że osoba uczestnicząca w wykonywaniu zamówienia - kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 4.Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.1Aktualną informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.2Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto do oferty należy załączyć:wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1),kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego do Specyfikacji przedmiaru robót metodą kalkulacji uproszczonej, dokument wpłaty wadium (kopie przelewu na rachunek bankowy, gwarancji itp.), w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału., w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzuim.chorzow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, 41-500 Chorzów,ul. Katowicka 105 lub zostanie przesłana na wniosekWykonawcy. Odplatność 20.00 zł bezpośrednio w kasie Zamawiającego lub przelewem..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, 41-500 Chorzów, ul. Katowicka 105 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 17.09.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.