eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komarów-Osada › Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV i drzwiowej drewnianej na aluminiową w Szkole Podstawowej w Zubowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-19

Komarów-Osada: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV i drzwiowej drewnianej na aluminiową w Szkole Podstawowej w Zubowicach
Numer ogłoszenia: 171369 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Komarów-Osada, Rynek 15, 22-435 Komarów-Osada, woj. lubelskie, tel. 084 6153102 w. 50, fax 084 6153185.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komarow.bip.mbnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV i drzwiowej drewnianej na aluminiową w Szkole Podstawowej w Zubowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje - wymianę okin skrzynkowych na okna rozwieran i uchylno-rozwirane dwudzielne z PCV o powierzchni ponad 2,5 m2 z szybą bezpieczna z zmykaczem górnego skrzydła z poziomu roboczego - m2 73,80, - wymiane okien skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno- rozwierane dwudzielne z PCV o powierzchni ponad 2,5 m2 - szyba bezpieczna - m2 84,87, - wymianę okien skrzynkowych na okna rozwierane i uchyklno-rozwierane dwudzielne o powierzchni ponad 2,5 m2 - m2 7,20, - wymianę okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV o powierzchni do 2,5 m2 - m2 15,75, - wymiane okien skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV o powierzchni do 2,5 m2 - szyba bezpieczna - m2 15,75, - wymianę okien skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne o powierzchni do 2,0 m2 - szyba bezpieczna - m2 3,60, - wymianę okien skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane jednodzielne z PCV o powierzchni do 1,0 m2 - szyba bezpieczna - m2 11,88, - wymianę okien skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane jedodzielne z PCV o powierzchni do 1,0 m2 - szyba bezpieczna - m2 5,40, - wymianę okien skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV o powierzchni do 2,0 m2 - szyba bezpieczna - m2 10,25, - wymianę okien skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV o powierzchni do 1,5 m2 - szyba bezpieczna - m2 4,32, - wymianę okien skrzynkowych na okna uchylne jednodzielne z PCV o powierzchni do 0,4 m2 - szyba bezpieczna - m2 0,36, - uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w scianach na zaprawie cementowo-wapiennej bloczkami z betonu komórkowego -m3 0,65, - uzupełnienie tynków zwykłych wewnetrznych kat.III z zaprawy cementowo-wapiennej i słupów prostokatnych na podłożu z cegły i pustaków do 1 m2 w 1 miejscu - m2 4,0, - wymianę stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe zewnetrzne oszklone - szyby antywłamaniowe - m2 7,65, - wymiane stolarki drewnianej na dzrwi aluminiowe jednoskrzydłowe oszklone na budowie zewnetrzne - szyba bezpieczna - m2 8,66, - wymianę stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe jednoskrzdłowe oszklone na budowie wewnetrzne - szyba bezpieczna - m2 2,10, - wymianę stolarki drewnianej na drzwi alumioniowe dwuskrzydłowe oszklone szybą bezpieczną - m2 3,60, - rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku - m2 47,0, - obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szerokości w rozwinieciu ponad 25 cm - m2 47,0, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnetrznych ścian - m2 160,0, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi elewacji - tynki gładkie - m2 111,0

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą sie ubiegać wykonawcy którzy - posiadaja uprawienia do wykonywania okreslonej działalnosci lub czynnosci, jeżeli ustawy nakładaja obowiazek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędna wiedzę doswiadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 20 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówien publicznych, - spełnią wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - udziela gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 60 miesiecy, oferta nie spełniajaca wymagań SIWZ lub ustawie zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Warunek Nr 1 Poświadczenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Znaczenie warunku spełnia/nie spełnia 1.Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz oświadczenia: a) Formularz ofertowy zał. Nr 1 b) Kosztorys ofertowy wg zał. Nr 2, c) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3), d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem, f) Aktualną informację z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena warunku spełnia-nie spełnia bez znaczenia punktowego Warunek Nr 2 Znaczenie - spełnia/ nie spełnia Potwierdzenie posiadania potencjału technicznego i pracowników zdolnych do wykonania zamówienia a)posiadanie lub dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia Dokument Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia b) pracownicy zdolni do wykonania zamówienia Dokument Wykaz pracowników wg specjalności gwarantujących wykonanie zamówienia Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia każda. Wykaz robót wraz z referencjami, opiniami lub innymi dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością Referencje powinny być ułożone w kolejności zgodnej z wykazem wykonanych robót. Ocena spełnienia wWarunek Nr 3 Znaczenie - spełnia-nie spełnia Potwierdzenie sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedłoży: a) polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Ocena spełnienia warunku spełnia- nie spełnia bez znaczenia punktowego Warunek Nr 4 Ocenie podlegać będzie oferowana cena. Ocena warunku dokonywana będzie następująco: Wykonawca, który przedłoży najkorzystniejszą cenowo ofertę na wykonanie zamówienia otrzyma 100 punktów Ocena ofert będzie dokonywana wg następujących zasad: - kryteria ceny - wskaźnik C C= Najniższa oferowana cena brutto spośród zakwalifikowanych ofert Wartość badanej oferty brutto x100 arunku spełnia-nie spełnia bez znaczenia punktowego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz oświadczenia: a) Formularz ofertowy (zał. Nr 1), b) Kosztorys ofertowy (zał. Nr 2), c) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3) d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem,. f) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca dołączy do oferty: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia każde oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz robót z referencjami, opiniami lub innymi dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie powinny być ułożone zgodnie z wykazem wykonanych robót. zał nr 5 b) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. zał nr 6 c) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, odpowiedzialnego za wykonanie zamówienia a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zał nr 7 d) potwierdzeń, że osoby które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie branży budowlanej W celu potwierdzenia sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia dołączy do oferty: a) polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczenia w imieniu wykonawcy. Jeżeli kserokopia załączonego dokumentu będzie nieczytelna lub budziła wątpliwości, co do jej prawidłowości Zamawiający może żądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz zaświadczeń zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy o zamówieniach publicznych spowoduje wykluczenRzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII podpunkt d, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. ie go z postępowania. 3. Dokumenty o których mowa w pkt. 2 lit. a i b , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .Dokument o którym mowa w pkt. 2 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: a) w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców o których mowa w pkt. 4 c) jeżeli oferta wykonawców, wykonawców których mowa w pkt.. 4 została wybrana , zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. d) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. e) warunki określone w ust. VII punkt 1 lit. d musi spełniać każdy z wykonawców pozostałe warunki mogą spełniać łącznie 5. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia. Oferta nie spełniająca wymagań SIWZ lub ustawie zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komarow.bip.mbnet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Komarowie-Osadzie ul. Rynek 15 22-435 Komarów-Osada I pietro, pokój nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Komarowie-Osadzie ul. Rynek 15 22-435 Komarów-Osada I pietro, pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.