eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Bieżąca obsługa techniczna budynków Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego położonych przy ul. Lipowej 4 i ul. Oboźnej 6 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-19

Warszawa: Bieżąca obsługa techniczna budynków Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego położonych przy ul. Lipowej 4 i ul. Oboźnej 6 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 171340 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5524302, fax 022 5524302.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca obsługa techniczna budynków Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego położonych przy ul. Lipowej 4 i ul. Oboźnej 6 w Warszawie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca obsługa techniczna budynków Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego położonych przy ul. Lipowej 4 i ul. Oboźnej 6 w Warszawie

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.31.00 - Usługi nadzoru technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.10.00 - Usługi nadzoru technicznego Oryginalny kod CPV: 29.86.13.00 - System kontroli dostępu Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.11.00 - System kontroli dostępu Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 50.51.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp Kod CPV wg słownika 2008: 50.51.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.11.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wymagana kwota wadium to 24 000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych) za cały przedmiot zamówienia. Wysokość wadium zależeć będzie od ilości części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę i tak: 1) kwota wadium za część I przedmiotu zamówienia wynosi 20 000,00 zł 2) kwota wadium za część II przedmiotu zamówienia wynosi 4 000,00 zł 3) kwota wadium za obie części zamówienia wynosi 24 000,00 zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz szczegółowych warunków określonych w ust. 3 niniejszego paragrafu, nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)wykażą, że zrealizowali lub realizują minimum jedną usługę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 2)złożą oświadczenie o dysponowaniu sprzętem, urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia, 3)wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania czynności związanych z eksploatacją budynku, 4)posiadają polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej: a) na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 złotych, jeżeli wykonawca składa ofertę na część I przedmiotu zamówienia, b) na kwotę nie mniejszą niż 15 000,00 złotych, jeżeli wykonawca składa ofertę na część II przedmiotu zamówienia, c) na kwotę nie mniejszą niż 65 000,00 złotych, jeżeli wykonawca składa ofertę na część I i część II przedmiotu zamówienia, 5)przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy: a) na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 złotych, jeżeli wykonawca składa ofertę na część I przedmiotu zamówienia, b) na kwotę nie mniejszą niż 15 000,00 złotych, jeżeli wykonawca składa ofertę na część II przedmiotu zamówienia, c) na kwotę nie mniejszą niż 65 000,00 złotych, jeżeli wykonawca składa ofertę na część I i część II przedmiotu zamówienia, 6) wniosą wymagane wadium w terminie, formie i wysokości określonej w Specyfikacji 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium w postaci papierów wartościowych: poręczenia, gwarancji bankowej oraz gwarancji ubezpieczeniowej, zaopiniowany wzór wraz z oryginałem dokumentu - zgodnie z art. 6 Specyfikacji). 2)Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3) Formularz Nr 2 - informacje ogólne, Do formularza Nr 2 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania oraz musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub mieć postać aktu notarialnego albo poświadczonej notarialnie kopii. c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty 4 ÷ 8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy - PODMIOTY ZBIOROWE, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej: - na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 złotych, jeżeli wykonawca składa ofertę na część I przedmiotu zamówienia, - na kwotę nie mniejszą niż 15 000,00 złotych, jeżeli wykonawca składa ofertę na część II przedmiotu zamówienia, - na kwotę nie mniejszą niż 65 000,00 złotych, jeżeli wykonawca składa ofertę na część I i część II przedmiotu zamówienia, g)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy: - na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 złotych, jeżeli wykonawca składa ofertę na część I przedmiotu zamówienia, - na kwotę nie mniejszą niż 15 000,00 złotych, jeżeli wykonawca składa ofertę na część II przedmiotu zamówienia, - na kwotę nie mniejszą niż 65 000,00 złotych, jeżeli wykonawca składa ofertę na część I i część II przedmiotu zamówienia, 4) Formularz Nr 3 - wykażą, że zrealizowali lub realizują minimum jedną usługę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 5) Formularz Nr 4 - wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca, i które ze względu na wykształcenie i posiadane uprawnienia są zdolne do wykonywania czynności związanych z eksploatacja budynku. 6) Formularz Nr 5 - oświadczenie, że wykonawca będzie dysponował, w okresie realizacji umowy sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia. 7) Zaakceptowany wstępnie (podpisany) przez osoby/osobę uprawnione do reprezentowania wykonawcy projekt umowy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Wysokość marży doliczanej do kosztów zakupów - 5
    • 3. Wysokość marży doliczanej do kosztów naprawy - 5

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl Link: Zamówienia publiczne

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warszawski ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa budynek Wydziału Prawa i Administracji, II piętro, pokój nr 60.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 15:00, miejsce: Uniwersytet Warszawski ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa budynek Wydziału Prawa i Administracji, II piętro, pokój nr 60.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżąca obsługa techniczna budynku Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego położonego przy ul. Lipowej 4 w Warszawie.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa techniczna obejmująca dozór i bieżącą eksploatację budynku Wydziału Prawa i Administracji UW, położonego przy ul.Lipowej 4 w Warszawie.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.31.00-7, 29.86.13.00-5, 45.33.22.00-5, 50.51.10.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2009.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. Wysokość marży doliczanej do kosztów zakupów - 5
      • 3. Wysokość marży doliczanej do kosztów naprawy - 5

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżąca obsługa techniczna budynku Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego położonego przy ul. Oboźnej 6 w Warszawie.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa techniczna obejmująca dozór i bieżącą eksploatację budynku Wydziału Prawa i Administracji UW, położonego przy ul. Oboźnej 6 w Warszawie.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.31.00-7, 29.86.13.00-5, 50.51.10.00-0, 45.33.22.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.10.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 90
      • 2. Wysokość marży doliczanej do kosztów zakupów - 5
      • 3. Wysokość marży doliczanej do kosztów naprawy - 5

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.