eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przetarg nieograniczony na usługę monitoringu Składowiska Balastu w Łodzi przy ul. Zamiejskiej 1.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-16

Łódź: Przetarg nieograniczony na usługę monitoringu Składowiska Balastu w Łodzi przy ul. Zamiejskiej 1.
Numer ogłoszenia: 171284 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o. , ul. Tokarzewskiego 2, 91-842 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6160209, faks 042 6160751.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpolodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę monitoringu Składowiska Balastu w Łodzi przy ul. Zamiejskiej 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi monitoringu Składowiska Balastu w Łodzi przy ul. Zamiejskiej 1 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2002 r. (Dz. U. Nr 220, poz. 1858) w sprawie zakresu, czasu, sposobu oraz warunków prowadzenia monitoringu składowisk odpadów oraz innymi obowiązującymi dla wykonania przedmiotowej usługi przepisami prawnymi. II. Harmonogram i zakres pomiarów przedstawia poniższa tabela: L.p. Mierzony parametr Nazwa i ilość punktów poboru Zakres badań Częstotliwość/ termin 1. Wielkość opadu atmosferycznego Regionalna stacja hydrograficzno - meteorologiczna Łódź - Lublinek Rozpoczęcie badań od 01.01.2011r. Raz dziennie 2. Poziom wód podziemnych: - pomiar poziomu zwierciadła wody - badanie jakości wody podziemnej Piezometry (9 szt.) P2a, P4a, P5a, P6a, P7a, P2b, P3b, P4b, P5b Odczyn (PH), przewodność elektrolityczna właściwa, metale ciężkie : Cu, Zn, Pb, Cr+6, Hg Suma wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych WWA, ogólny węgiel organiczny OWO, Co trzy miesiące 3. Ścieki przemysłowe - jakość odcieków w zbiorniku przy ich wlocie pH, przewodność elektrolityczna właściwa, Cu, Zn, Pb, Cd, Cr+6, Hg, WWA, OWO Co trzy miesiące 4. Ścieki przemysłowe - jakość odcieków na odprowadzeniu PK-7 N-NH4, N-NO2, P, Pb, Zn, Cu, Cr, Odczyn, BZT5, ChZT, chlorki, siarczany, zawiesina ogólna, substancje ekstrahujące się eterem naftowym, substancje powierzchniowo czynne anionowe, siarczki, chrom VI, nikiel, kadm, antymon, arsen, bar, chlor pozostały wolny, chlor pozostały całkowity, fenole lotne, węglowodory ropopochodne 2 razy w roku 5. Emisja gazu składowiskowego - ilość gazu - jakość gazu 1 punkt poboru na wlocie do instalacji spalania Metan CH4, dwutlenek węgla (CO2), tlen O2, zawartość metanu objętościowo 1 raz w miesiącu 6. Badanie przebiegu Osiadania powierzchni składowiska Kwatera 1, kondygnacja 3 W oparciu o zainstalowane na składowisku i zmierzone rzędne jedenastu punktów reperowych oraz trzech reperów istniejących od początku ukończenia budowy składowiska 1 raz w roku 7. Badanie stateczności zboczy Kwatera 1, kondygnacja 3 Badania przy zastosowaniu metody Felleniusa 1 raz w roku 8. Badanie struktury i składu masy składowiska Kwatera 1 , kondygnacja 3 1 raz w roku 9. Sprawozdanie roczne dotyczące monitoringu 1 raz w roku w terminie do 15 stycznia 10. Opracowanie kwartalne dotyczące monitoringu Co trzy miesiące, 14 dni po zakończeniu danego kwartału 11. Rejestr pomiarów w postaci elektronicznej 31.12.2010r., 30.06.2011r. III. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego przekazywania wyników badań przeprowadzanych zgodnie z harmonogramem monitoringu. IV. Wykonawca musi prowadzić rejestr pomiarów w postaci elektronicznej, które niezwłocznie po zakończeniu roku kalendarzowego oraz po zakończeniu umowy przekaże Zamawiającemu. V. Wykonawca musi przekazywać Zamawiającemu kwartalne opracowania zawierające wyniki monitoringu wraz z wnioskami w terminie 14 dni od zakończenia danego kwartału. VI. Zamawiający we własnym zakresie do chwili zawarcia umowy z Wykonawcą prowadzi cały monitoring składowiska . Dane z podjętych działań przez Zamawiającego muszą zostać ujęte w rocznym sprawozdaniu, które wraz z wnioskami zostanie przekazane Zamawiającemu przez Wykonawcę w terminie do 15 stycznia 2011 roku. VII. Z wyjątkiem badań objętych harmonogramem z pkt 2.2 Zamawiający we własnym zakresie prowadzi: a) do 31.12.2010 r. pomiar wielkości opadu atmosferycznego b) pomiar ilości poboru wody do celów produkcyjnych i socjalno - bytowych c) pomiar ilości ścieków..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego do 30% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim doświadczeniem. Każdy wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej 2 usług o charakterze, zakresie i wartości co najmniej tożsamych do przedmiotu zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed złożeniem oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Każdy wykonawca musi posiadać opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności na minimum 50 000 zł przez cały okres obowiązywania umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpolodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o. 91-842 Łódź ul. Tokarzewskiego 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o. 91-842 Łódź ul. Tokarzewskiego 2. Sekretariat Spółki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.