eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebielino › Remont budynku mieszkalnego w zabudowie bliźniaczej w Cetyniu 51/4 , na działce nr 11/3, obręb ewidencyjny Cetyń, gmina Trzebielino

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-07

Trzebielino: Remont budynku mieszkalnego w zabudowie bliźniaczej w Cetyniu 51/4 , na działce nr 11/3, obręb ewidencyjny Cetyń, gmina Trzebielino
Numer ogłoszenia: 171255 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebielino , Trzebielino 7A, 77-235 Trzebielino, woj. pomorskie, tel. 059 8580253, faks 059 8580167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzebielino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego w zabudowie bliźniaczej w Cetyniu 51/4 , na działce nr 11/3, obręb ewidencyjny Cetyń, gmina Trzebielino.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku mieszkalnego w zabudowie bliźniaczej w Cetyniu 51/4, na działce nr 11/5, obręb ewidencyjny Cetyń, gmina Trzebielino. Zakres prac obejmuje: 1.Roboty rozbiórkowe obejmują : rozbiórkę więźby dachowej i pokrycia dachowego; rozbiórkę posadzek; rozbiórkę elementów murowanych; rozbiórkę pieców; rozbiórkę stolarki drzwiowej; rozbiórkę schodów zewnętrznych; rozbiórkę parapetów zewnętrznych 2.Więźba dachowa obejmuje : montaż krokwi zwykłych z tarcicy nasyconej, montaż kleszczy z tarcicy nasyconej , montaż podwalin z tarcicy nasyconej , montaż słupów z tarcicy nasyconej, ołacenie połaci dachowych łatami 38x50 mm wraz z kontrłatami, deskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyconej, wykonanie izolacji z folii pcv zbrojonej dachowej przymocowanej do konstrukcji drewnianej, montaż rur wentylacyjnych z blachy ocynkowanej powlekanej grubości 0,55 mm, montaż wyłazu dachowego fabrycznie wykończonego . 3.Pokrycie dachowe obejmuje : wykonanie pokrycia dachu dachówką karpiówką ceramiczną w łuskę , montaż rynien dachowych , montaż rur spustowych okrągłych, wykonanie obróbek z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej, montaż barier śniegowych przy pokryciu dachów dachówką, , montaż osłon bocznych - wiatrownic przy pokryciu dachów blachą powlekaną . 4.Roboty murowe obejmują : wykonanie kominów w budynkach wolnostojących wieloprzewodowych z cegieł o przekroju 1/2x1/2 cegły kl.20, wykonanie kominów w budynkach wolnostojących wieloprzewodowych z cegieł klinkierowych o przekroju 1/2x1/2 cegły kl.35; uzupełnienie ścianek z cegieł o grubości ? cegły lub zamurowani otworów w ściankach na zaprawie cementowo-wapiennej; uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej o powierzchni w jednym miejscu do 1 m2 na ścianach płaskich i słupach prostokątnych na podłożach z cegły , pustaków ceramicznych, gazo- i pianobetonu; uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej o powierzchni w jednym miejscu do 2m2 na ścianach płaskich i słupach prostokątnych na podłożach z cegły, pustaków ceramicznych, gazo- i pianobetonu; uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej o powierzchni w jednym miejscu do 1m2 na stropach płaskich, belkach podciągach, biegach i spocznikach schodowych na podłożach z cegły, pustaków ceramicznych ; wykonanie trzonów kuchennych ceramicznych z kafli prostokątnych, z ogrzewaczem, znormalizowane o dwóch narożach; wykonanie pieców stałopalnych ceramicznych nieznormalizowanych o objętości 1,50 m3 z kafli kwadratowych . 5.Docieplenie ścian zewnętrznych budynku obejmuje : wykonanie schodów żelbetowych z ręcznym układaniem betonu - stopnie betonowe zewnętrzne i wewnętrzne na gotowym podłożu, beton C20/25 ; wzmocnienie cokołu , docieplenie ścian zewnętrznych -cokół, ocieplenie ścian budynku z cegły płytami styropianowymi gr. 12 cm; ocieplenie ościeży o szerokości do 30 cm z cegły płytami styropianowymi gr. 5 cm; ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym przy ociepleniu ścian budynku płytami styropianowymi ; zamocowanie listwy cokołowej przy ociepleniu ścian budynku płytami styropianowymi; malowanie dwukrotne zewnętrznych tynków gładkich bez gruntowania farbą silikonową . 6.Posadzki obejmują : wykonanie izolacji poziomej cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej z jednej warstwy płyt układanych na sucho gr. 20 cm; wykonanie izolacji poziomej podposadzkowej przeciw wilgociowej i przeciw wodnej z folii polietylenowej szerokiej; wykonanie izolacji z folii polietylenowej przymocowanej do konstrukcji drewnianej; przybicie do podłóg płyt pilśniowych twardych OSB gr. 18 mm; wykonanie posadzki z wykładzin rulonowych z tworzyw sztucznych bez warstwy izolacyjnej . 7.Stolarka drzwiowa obejmuje : montaż ościeżnic stalowych FD1 malowanych dwukrotnie , montaż skrzydeł drzwiowych płytowych, drzwi wewnętrzne pełne, jednoskrzydłowe, fabrycznie wykończone wraz z okuciami , klamkami, zamkami, nawiewem powietrza ; montaż schodów składanych oraz klapy zamykanej w stropie poddasza, analogia . 8.Roboty malarskie obejmują : przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności (sfalowań) powierzchni tynku ; malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi . Szczegółowy zakres prac określony jest w projekcie budowlanym i STWiOR załączonych do siwz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się, aby wykonawca a) wykazał wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych porównywalnych z przedmiotem zamówienia, każda o wartości min. 40.000,00 zł brutto , z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania, oraz b) załączył dowody dotyczące wykonania robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące , czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku, gdy wykonawca wykazuje roboty wykonane poza terytorium RP i rozliczane w innej walucie niż PLN zobowiązany jest podać rodzaj waluty oraz dzień zakończenia robót. Zamawiający przeliczy wartość na PLN wg średniego kursu tej waluty podanego przez Narodowy Bank Polski obowiązującego na dzień zakończenia robót. Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana w systemie spełnia-niespełnia na podstawie dokumentów złozonych w ofercie, wymaganych przez Zamawiającego i opisanych w rozdz. V SIWZ, potwierdzających spełnianie tych warunków nie później niż na dzień składania ofert.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych warunków

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się, aby wykonawca dysponował osobami uprawnionymi do kierowania robotami budowlanymi : a)kierownik budowy branży budowlanej Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana w systemie spełnia-niespełnia na podstawie dokumentów złozonych w ofercie, wymaganych przez Zamawiającego i opisanych w rozdz. V SIWZ, potwierdzających spełnianie tych warunków nie później niż na dzień składania ofert

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 40.000,00 zł Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana w systemie spełnia-niespełnia na podstawie dokumentów złozonych w ofercie, wymaganych przez Zamawiającego i opisanych w rozdz. V SIWZ, potwierdzających spełnianie tych warunków nie później niż na dzień składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych porównywalnych z przedmiotem zamówienia, każda o wartości min. 40.000,00 zł brutto;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

b)Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 c)Dowód wniesienia wadium przed terminem składania ofert, w wysokości określonej przez zamawiającego i formie zgodnej z Pzp - do oferty dołączony oryginał dokumentu wadialnego innego niż pieniądz lub kopia dowodu wpłaty poświadczona za zgodność przez Wykonawcę. d)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii. e)Wykaz tych części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 6) i podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. f)Kosztorys ofertowy. g)Formularz cenowy (załącznik nr 10), zawierający ceny wyszczególnionych elementów robót i usług związanych z realizacją zadania i wynikających ze specyfiki zamówienia, jak również obowiązujący podatek VAT, lub tabelę elementów scalonych zawierającą elementy jak w formularzu cenowym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie: 1)zmiana terminu w przypadku: a)konieczności wykonania robót nie przewidzianych w przetargu, a polegających na podniesieniu warunków użytkowych obiektu, zmianie funkcji pomieszczeń lub obiektu, podniesienia jakości wykończenia lub wyposażenia, wprowadzeniu zmian polegających na obniżeniu kosztu obiektu budowlanego, b)decyzji inwestora zmieniającej termin zakończenia robót w związku z okolicznościami nie mającymi związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, a wynikającym z prowadzonej przez inwestora działalności, c)wydłużenia czasu przekazania placu budowy z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, np. braku prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę, braku możliwości dojazdu do placu budowy, itp. d)przedłużenia procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego np. poprzez środki ochrony prawnej wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty przed zawarciem umowy, a termin zakończenia robót określony został datą, e)napotkania na nieruchomości, na której są prowadzone roboty budowlane, warunków fizycznych, mających wpływ na wydłużenie procesu inwestycyjnego, m.in. dotyczących prac (badań) archeologiczno-architektonicznych, f)zmian robót budowlanych wprowadzonych decyzjami administracyjnymi wydanymi lub uprawomocnionymi po dniu rozstrzygnięcia postępowania skutkującego podpisaniem niniejszej umowy i dotyczącymi stron umowy, obiektu budowlanego, prowadzonych robót budowlanych lub innych okoliczności mających związek z przedmiotem umowy, g)zmiana zakresu robót przez inwestora lub konieczność wykonania innych robót dodatkowych (zamiennych) może spowodować przesunięcie terminu zakończenia robót, h)ujawnienia istotnych wad dokumentacji uniemożliwiających prawidłowe wykonywanie robót - o czas potrzebny do wniesienia poprawek przez projektanta, i)udokumentowanych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót, j)opóźnienia robót lub zakończenia umowy z powodów zależnych od właścicieli mediów), np. braku dostawy lub przyłączenia do obiektu mediów wykonywanych przez właścicieli mediów (np. Energa, EC, itp.) - uniemożliwiających w szczególności uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w terminie umownym lub przystąpienie do użytkowania, - pod warunkiem podpisania przez strony porozumienia w sprawie zmiany terminu. 2)Zmiana wynagrodzenia - w przypadkach i na warunkach określonych we wzorze umowy. 3)Zmiana kierownika budowy lub robót w przypadkach dopuszczonych przez Prawo budowlane i na wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że osoba (osoby) wskazana do przejęcia obowiązków kierownika, będzie posiadała przygotowanie co najmniej równe osobie dotychczas pełniącej tę funkcję oraz będzie spełniała wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4)Zmiana inspektorów nadzoru w przypadkach dopuszczonych przez Prawo budowlane, w wyniku zmian organizacyjnych Zamawiającego. 5)Zamiana lub wprowadzenie nowych podwykonawców pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, na zasadach określonych we wzorze umowy. 6)Zmiana formy zabezpieczenia na wniosek wykonawcy, zgodnie z Prawem zamówień publicznych, pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wartości. 7)Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebielino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Trzebielinie , 77-235 Trzebielino 7a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Trzebielinie , 77-235 Trzebielino 7a, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.