eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gidle › Budowa sieci wodociągowej w miejscowościachLudwików, Górki, Gowarzów, gm. Gidle

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Gidle: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Ludwików, Górki, Gowarzów, gm. Gidle
Numer ogłoszenia: 171208 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gidle, ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle, tel. 034 3272027, fax 034 3272111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Ludwików, Górki, Gowarzów, gm. Gidle.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy budowy sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach: Ludwików, Górki, Gowarzów oraz Borki (część od msc. Gowarzów do drogi krajowej nr 91) w gminie Gidle, pow. radomszczański, woj. łódzkie. Łączna długość sieci wodociągowej wynosi: 10.040,60m, liczba przyłączy: 187szt. o łącznej długości: 5.846,40m. Zakres zamówienia obejmuje wykonie: 1) Sieć wodociągowa z przyłączami (miejscowość: Ludwików oraz przysiółek Zielonka): a) sieć wodociągowa z rur PVC o łącznej długości: 3.654m: - rury PVC o średnicy fi=225mm w ilości: 66m; - rury PVC o średnicy fi=160mm w ilości: 921,6m; - rury PVC o średnicy fi=110mm w ilości: 2.043,70m; - rury PVC o średnicy fi=90mm w ilości: 622,70m; b) przyłącza wodociągowe wykonane z rur PE w ilości szt.: 58 o łącznej długości: 2.058,40m: - rury PE o średnicy fi=50mm w ilości: 718,20m; - rury PE o średnicy fi=40mm w ilości: 1.340,20m; 2) Sieć wodociągowa z przyłączami (miejscowość: Górki): a) sieć wodociągowa z rur PVC o łącznej długości: 2.539,70m: - rury PVC o średnicy fi=160mm w ilości: 1.944,10m; - rury PVC o średnicy fi=110mm w ilości: 453,60m; - rury PVC o średnicy fi=90mm w ilości: 142,00m; b) przyłącza wodociągowe wykonane z rur PE w ilości szt.: 38 o łącznej długości: 1.155,40m: - rury PE o średnicy fi=50mm w ilości: 171,70m; - rury PE o średnicy fi=40mm w ilości 983,70m; 3) Sieć wodociągowa z przyłączami (miejscowość: Gowarzów oraz część msc. Borki): a) sieć wodociągowa wykonana z rur PVC o łącznej długości: 3.846,90m: - rury PVC o średnicy fi=160mm w ilości: 2.990.00m; - rury PVC o średnicy fi=110mm w ilości: 856,90m; b) przyłącza wodociągowe wykonane z rur PE w ilości szt.: 91 o łącznej długości: 2.632,60m: - rury PE o średnicy fi=63mm o długości: 58,60m; Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem oraz wytyczne dotyczące organizacji i prowadzenia robót określają: przedmiary robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Materiały zastosowane do wbudowania muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Na wbudowane materiały wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskiej Normy, aprobaty technicznej, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polska Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy. Materiały użyte do budowy wodociągu muszą posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 40.000,00zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 3. Wykonawca wnosi wadium: 3.1 w pieniądzu, sposób przekazania: wpłata wyłącznie na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Żytnie O/Gidle, Nr konta: 92 8267 1019 2101 0000 0127 0002, lub w jednej z poniżej podanych form: 3.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3 w gwarancjach bankowych, 3.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) Sposób przekazania wadium w formie innej niż pieniądz: oryginał zdeponować w kasie Urzędu Gminy w Gidlach, pokój nr 1, kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej winna to być co najmniej gwarancja bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze pisemne żądanie bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5. Jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum) gwarancja wadialna winna w swej treści wymieniać wszystkich członków konsorcjum - z gwarancji musi wynikać, iż zabezpiecza ona ofertę wniesioną przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 7. Z udziału w postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym terminie..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność na zasadach określonych w ustawie z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. 2004 nr 173 poz. 1807 z późn. zm.); 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) dysponują osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i przynależy do izby inżynierów budownictwa. Kierownik budowy musi posiadać minimum 3 letnie doświadczenie w zawodzie. b) wykażą, że zrealizowali (zakończyli) w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od daty wszczęcia (ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) niniejszego postępowania, co najmniej 2 zamówienia podobne do przedmiotu zamówienia. Za zamówienia podobne uznane zostaną: budowa lub rozbudowa sieci wodociągowej z przyłączami o długości sieci min. 5 km i liczbie przyłączy min. 80 każde wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie; c) wykażą, że dysponują sprzętem dopuszczonym do użytkowania, gwarantującym terminowe i należyte wykonanie zamówienia, tj. co najmniej w następującej ilości: - koparka o pojemności łyżki 0,25m3 - 1 szt. - koparka o pojemności łyżki 0,6m3 - 1 szt. - spycharka gąsienicowa o mocy min. 55 kW - 1 szt; - samochód dostawczy 0.9 t - 1 szt.; - samochód skrzyniowy do 5t - 1 szt.; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż: 500.000,00zł; b) posiadający środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż: 700.000,00zł. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. nie zalegających z podatkami i opłatami na ubezpieczenie społeczne oraz nie skazanych prawomocnym wyrokiem, lub wobec których nie toczy się żadne postępowanie karne za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 2.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.2 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 2.3 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2.4 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. dla osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy należy złożyć decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego (uprawnienia budowlane), zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność tej osoby do izby na dzień składania ofert wraz z potwierdzeniem wymaganego doświadczenia zawodowego. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.2 Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Oprócz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć: 4.1 Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załacznik nr 1 do siwz; 4.2 Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej na podstawie załączonych do siwz przedmiarów robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gidle.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie w wersji elektronicznej ze strony internetowej www.bip.gidle.pl lub w wersji papierowej osobiście w Urzędzie Gminy w Gidlach - pokój nr 2 (opłata za siwz: 75,00zł)..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Gmina Gidle ul. Pławińska 22 97-540 Gidle Pokój nr 9 - Sekretariat (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 19.09.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.