eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach publicznych na terenie Miasta Łodzi (Nr sprawy 340.92.R.TU.07)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-19

Łódź: Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach publicznych na terenie Miasta Łodzi (Nr sprawy 340.92.R.TU.07)
Numer ogłoszenia: 171207 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Transportu, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384959, 6384911, fax 042 638-49-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach publicznych na terenie Miasta Łodzi (Nr sprawy 340.92.R.TU.07).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach publicznych na terenie Miasta Łodzi. Prace prowadzone będą na 3 odcinkach dróg krajowych na terenie Miasta. Zakres prac obejmie frezowanie nawierzchni (na grubość od 5 do 10 cm) na pow. ok. 27 915 m2 i wykonanie w większości przypadków, dwóch warstw bitumicznych. Na każdej drodze zakres prac obejmuje odtworzenie oznakowania poziomego oraz regulację armatury wod. - kan. Na jednej z dróg zostaną odtworzone pętle indukcyjne zlokalizowane przy skrzyżowaniach. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 części: Część 1 ul. Śmigłego-Rydza Część 2 Estakada w ciągu ul. Pabianickiej Część 3 Estakada w ciągu Al. Jana Pawła II Al. Włókniarzy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: część 1 - 23.000 zł, część 2 - 3.000 zł, część 3 - 10.000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować, że spełnia niżej wymienione minimalne warunki udziału w postępowaniu: 2.1.Potencjał ekonomiczny: - posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości, co najmniej 100.000,00 zł. Warunek jednakowy w przypadku składania oferty na jedną lub więcej części zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, polisę lub inny dokument ubezpieczenia winien posiadać każdy Wykonawca - suma wartości wszystkich ubezpieczeń zgodnie z kwotą określoną powyżej. 2.2. Potencjał kadrowy: - dysponuje, co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) i dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, o ile będą one uprawniały do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie odpowiednim dla ww robót. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Polski, wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a lub 12b ustawy Prawo budowlane. Warunek jednakowy w przypadku składania oferty na jedną lub więcej części zamówienia. 2.3. Potencjał techniczny: Dysponuje, co najmniej wyszczególnionymi w tabeli poniżej sprawnymi technicznie narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj: Lp. Wykaz narzędzi i urządzeń Wymagana liczba jednostek 1.Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności co najmniej 60 Mg/h, zlokalizowana w odległości zapewniającej nie przekroczenie czasu 2h od załadunku do wbudowania masy z jednoczesnym spełnieniem warunku temperatury wbudowania. 1 szt. 2.Frezarka do nawierzchni bitumicznej o szer. co najmniej 2,0 m 1 szt. 3.Układarka masy bitumicznej o szer. rozkładania co najmniej 6,0 m 1 szt. 4. Samochód samowyładowczy z przykryciem do przewożenia mas bitumicznych o ładowności co najmniej 10 Mg. 3 szt. 5.Walec wibracyjny stalowy 2 szt. 6.Walec ogumiony 1 szt. 7.Skrapiarka do emulsji asfaltowej 1 szt. W przypadku składania oferty na więcej niż dwie części zamówienia, Wykonawca musi wykazać, że: - dysponuje wytwórnią mas bitumicznych o wydajności nie mniejszej niż 100 Mg/h, zlokalizowaną w odległości zapewniającej nie przekroczenie czasu 2h od załadunku do wbudowania masy z jednoczesnym spełnieniem warunku temperatury wbudowania, - dysponuje sprzętem o którym mowa w pkt 2-7 tabeli w ilości dwukrotnie większej. 2.4. Doświadczenie Wykonawcy: - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył): - 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na frezowaniu i wykonaniu nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 150.000,00 zł każda oraz że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek jednakowy w przypadku składania oferty na jedną lub więcej części zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać łączne spełnienie warunków określonych w pkt 2.2., 2.3. i 2.4. 3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Ogólne udziału w postępowaniu (określone w pkt. 1) 1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 2. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie z Formularzem Nr 3. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Powyższy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym w terminie określonym powyżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 2, 3 i 4 musi złożyć każdy Wykonawca, natomiast oświadczenie o którym mowa w pkt 1 musi złożyć każdy Wykonawca lub pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie w imieniu wszystkich wykonawców. 2. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe udziału w postępowaniu określone w pkt 2. Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których wymagane jest potwierdzenie spełnienia warunku: Potencjał ekonomiczny: Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (zgodnie z wymogami pkt. 2.1). - Aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Potencjał kadrowy: Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zgodnie z wymogami pkt 2.2.) - Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia - zgodnie z Formularzem Nr 4. - Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wykazane w powyższym formularzu: * uprawnień budowlanych, * aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Potencjał techniczny: Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca ( zgodnie z wymogami pkt 2.3.) - zgodnie z Formularzem Nr 5. Doświadczenie Wykonawcy - Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia (zgodnie z wymogami pkt 2.4.) - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z Formularzem Nr 6. - Dokumenty potwierdzające, że ww roboty budowlane zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego 90-447 Łódź ul. Piotrkowska 175 pokój 417.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę o treści zgodnej z niniejszą SIWZ należy złożyć w Zarządzie Dróg i Transportu w Łodzi, ul. Piotrkowska 175, pokój nr 420.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zakończenie: Część 1 - w ciągu 28 dni od daty przekazania terenu robót. Część 2 - w ciągu 7 dni od daty przekazania terenu robót. Część 3 - w ciągu 21 dni od daty przekazania terenu robót.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach publicznych na terenie Miasta Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 1 - ul. Śmigłego-Rydza: Prace wykonywane będą na jezdni wschodniej na odcinku od ul. Dąbrowskiego do ul. Przybyszewskiego. Powierzchnia nakładki: 14.000 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach publicznych na terenie Miasta Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 2 - Estakada w ciągu ul. Pabianickiej: Prace wykonywane będą na całej szerokości estakady ul. Pabianickiej nad torami MPK + dojazdy na estakadę. Powierzchnia nakładki: 3.042 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach publicznych na terenie Miasta Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - Estakada w ciągu Al. Jana Pawła II / Al. Włókniarzy: Prace wykonywane będą na dwóch stronach estakady Al. Jana Pawła II / Al. Włókniarzy nad Al. Mickiewicza i torami MPK + dojazdy na estakadę. Powierzchnia nakładki: 10.873 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.