eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wykonanie czynności eksploatacyjnych przy urządzeniach podczyszczających wody deszczowe oraz odbiór, transport i utylizację odpadów pochodzących z tych urządzeń dwa razy w 2008r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Opole: Wykonanie czynności eksploatacyjnych przy urządzeniach podczyszczających wody deszczowe oraz odbiór, transport i utylizację odpadów pochodzących z tych urządzeń dwa razy w 2008r
Numer ogłoszenia: 171207 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 103958 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Urząd Miasta Opola, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, fax 0 77 454 98 44.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie czynności eksploatacyjnych przy urządzeniach podczyszczających wody deszczowe oraz odbiór, transport i utylizację odpadów pochodzących z tych urządzeń dwa razy w 2008r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu czynności eksploatacyjnych przy urządzeniach podczyszczających wody deszczowe oraz odbiorze, transporcie i utylizacji odpadów pochodzących z tych urządzeń dwa razy w 2008r. Wykaz urządzeń podczyszczających stanowi załącznik A do wzoru umowy Wymagany zakres prac: 1.Przygotowanie i zatwierdzenie projektów organizacji ruchu przed przystąpieniem do prac. 2.Dojazd samochodu technicznego do urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe i określenie pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego ilości odpadów do usunięcia. 3.Dojazd cystern asenizacyjnych do urządzeń. 4.Przegląd oraz kontrola pracy urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe, w tym: -kontrola stanu ogólnego urządzeń; -kontrola stanu technicznego sekcji, w której magazynowane są odpady; -przegląd i konserwacja elementów wewnętrznych - przegród przelewowych, komory próbnika itp. 5.Odbiór odpadów z urządzeń. 6.Kompleksowe czyszczenie elementów wewnętrznych, tj. przepłukanie wszystkich elementów wewnętrznych urządzeń (sekcji lamelowych lub materiału koalescencyjnego, przegród przelewowych, ścian separatorów) środkiem przeznaczonym do tego rodzaju prac. 7.Transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych odebranych z urządzeń podczyszczających ścieki deszczowe. 8.Po zakończonych pracach serwisowych separatory należy zalać czystą wodą. 9.Założenie książek serwisowych dla nowych urządzeń według wzoru uzgodnionego z Zamawiającym. 10.Wpis do książek serwisowych poszczególnych urządzeń raportu z dokonanych czynności serwisowych oraz z oceny stanu urządzeń. 11.Przekazanie Zamawiającemu kart przekazania odpadu. 12.Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 22 ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz.U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.), musi posiadać ważne decyzje w zakresie wytwarzania odpadów niebezpiecznych na terenie powiatu Opole i powiatu opolskiego, o których mowa w art. 17 ust.1 pkt 1 ww. ustawy,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.00.00 - Usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 500000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEPARATOR SERVICE Sp. z o.o., ul.Gen. Okulickiego 4, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 290.07
  • Oferta z najniższą ceną: 290.07 / oferta z najwyższą ceną: 354.21
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.