To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-09
Kraków: Dostawa wyposażenia i sprzętu medycznego dla Oddziału Pediatrycznego Szpitala Specjalistycznego im. S. Żeromskiego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 171176 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84282 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia i sprzętu medycznego dla Oddziału Pediatrycznego Szpitala Specjalistycznego im. S. Żeromskiego w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego wyposażenia i sprzętu medycznego rok produkcji 2015, ich dostawa, montaż i uruchomienie wraz ze szkoleniem personelu w Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków w podziale na 10 grup: Grupa 1: Łóżko szpitalne z materacem, wieszakiem na kroplówki i kompletem barierek - 14 szt. Grupa 2: Łóżko dla niemowląt większych z wieszakiem kroplówki i materacykiem - 6 szt. Grupa 3: Szafka przyłóżkowa - 19 szt. Grupa 4: Kozetka lekarska - 2 szt. Grupa 5: Stół do badań i pielęgnacji niemowląt - 2 komplety Grupa 6: Wózek oddziałowy - 2 szt. Grupa 7: Stół zabiegowy dwusegmentowy - 1 szt. Grupa 8: Szafy lekarskie o wymiarach 900 x 550 x 2000 mm - 2 szt. Grupa 9: Szafa lekarska o wymiarach 900 x 550 x 2000 mm - 1 szt. Grupa 10: Lampa bezcieniowa sufitowa z zasilaczem - 1 szt. 2. Sprzęt medyczny powinien być kompletny i po zainstalowaniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Dostawa i uruchomienie urządzeń medycznych nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Wykonawca przeszkoli w siedzibie Zamawiającego ok. 17 pielęgniarek w zakresie obsługi urządzeń medycznych, 2 techników w zakresie obsługi i wstępnego serwisowania ( diagnostyki ) dostarczonych urządzeń potwierdzonego certyfikatem. 4. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt medyczny na okres min. 24 m-cy od daty podpisania protokołu odbioru. 5. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania min. 1 przeglądu okresowego w ciągu 12 miesięcy. Po przeglądzie Wykonawca wyda świadectwo sprawności i dokona odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym urządzenia, z wyjątkiem sprzętu który nie posiada takiego dokumentu. Po zakończonym okresie gwarancji Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do wykonania min. 1 przeglądu okresowego w cenie oferty. 6. Wymagania dotyczące serwisu: a) czas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - max 72 h od momentu zgłoszenia, b) maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć: 48 godzin od chwili zgłoszenia. Naprawa sprzętu medycznego przedłuża gwarancję o czas naprawy. c) możliwość zgłoszeń 24 godz/dobę, 365 dni/rok d) serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski e) instrukcja obsługi w języku polskim - w wersji papierowej i elektronicznej (wraz z dostawą urządzenia). 7. WYMAGANIA DODATKOWE: Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zgodnie z art. 90 ust. 4 i 5 ustawy o wyrobach medycznych ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 ze zm. ). 8. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna przedmiot o parametrach nie gorszych niż parametry opisane w niniejszej w specyfikacji. 9. Zaoferowany sprzęt medyczny musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 ze zm) tj. posiadać wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: a) deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), b) certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), c) zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 33.19.21.40 - Kozetki psychiatryczne 33.19.22.10 - Stoły do badania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Grupa 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stiegelmeyer Sp. z o. o., Grubno 63, 86-212 Stolno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24046,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14651,28
Oferta z najniższą ceną: 14651,28 / Oferta z najwyższą ceną: 18714,24
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Grupa 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stiegelmeyer Sp. z o. o., Grubno 63, 86-212 Stolno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19490,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14671,80
Oferta z najniższą ceną: 13748,40 / Oferta z najwyższą ceną: 18262,80
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Grupa 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stiegelmeyer Sp. z o. o., Grubno 63, 86-212 Stolno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2068,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 907,20
Oferta z najniższą ceną: 907,20 / Oferta z najwyższą ceną: 907,20
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Grupa 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Formed Sp. z o. o. Sp. K., Aleja Legionów 21a, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5832,00
Oferta z najniższą ceną: 5832,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12345,48
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Grupa 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONKRET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KONKRET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- KONKRET Dagmara Fik, Marcin Mazurkiewicz Sp. J., ul. Dworcowa 15A, 86-200 Chełmno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12962,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12999,96
Oferta z najniższą ceną: 12999,96 / Oferta z najwyższą ceną: 12999,96
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa produktów i wyrobów wykorzystywanych w terapii nerkozastępczej kompatybilne z posiadanym aparatem Multifiltrate CiCa
- "Dostawa wyposażenia meblowego sal operacyjnych do wykonania na wymiar ze stali chirurgicznej wraz z usługą montażu i transportem."
- Zakup wraz z dostawą mebli medycznych (z podziałem na 10 zadań)
- Zakup i dostawa endoskopu mysiego dla jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- ZAKUP POMP INSULINOWYCH
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.