Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-19
Opole: Remont instalacji elektrycznej w Pogotowiu Opiekuńczym w Opolu ul. Dambonia 3.
Numer ogłoszenia: 171164 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Opole, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511922, fax 077 4549844, 4511802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji elektrycznej w Pogotowiu Opiekuńczym w Opolu ul. Dambonia 3..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: a/ rodzaj robót - roboty budowlane w zakresie: - remont instalacji elektrycznej w Pogotowiu Opiekuńczym oraz adaptację pomieszczeń na aneksy kuchenne. Roboty w branży elektrycznej obejmują: wymianę przewodów, instalacji oświetleniowej, rozdzielnicy, instalacji gniazd oraz roboty malarskie. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. b/ lokalizacja budowy Opole, ul. Dambonia 3. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiotowym pracom przyporządkowano kod: 45311200 - 2 Wszystkie wskazane z nazwy urządzenia, materiały, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ciężar dowodu równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy. W kosztach zadania należy ująć koszty składowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania zadania w miejscach do tego przeznaczonych. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie wskazuje, która część robót budowlanych nie może być powierzona podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcom Zamawiający w formularzu oferty żąda wskazania przez Wykonawcę tych części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, d) po uzyskaniu zamówienia dysponować będą pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji; 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia wykazu robót budowlanych wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzające ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże co najmniej dwie roboty elektryczne o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. 4. W celu potwierdzenia dysponowania (na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną) pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi związanymi z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym i ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoby wymienione w wykazie mają się wykazać aktualnym w dniu składania ofert wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osób wskazanych w wykazie. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. Uwaga: Wszystkie wymienione wyżej dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby (podpis i imienna pieczęć) upoważnione do składana oświadczeń woli w imieniu wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można odebrać w Wydziale Inwestycji Miejskich - pok. 118a po uprzednim dokonaniu wpłaty 30,00 zł w kasie Urzędu Miasta Opola Pl. Wolności 7-8, pok. 110 w godz. 8.00 - 14.00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Wydziale Inwestycji Miejskich w pok. 117b do godz. 10:00, Pl. Wolności 7-8, Opole 45-018.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
- TP.D.LN NŻ.29.24_Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców i ryb mrożonych oraz przetworów rybnych
- Przebudowa i rozdział kanalizacji wewnętrznej oraz przebudowa i rozdział kanalizacji sanitarnej i deszczowej zewnętrznej w budynku Centrum Mandatowego w Nysie, przy ul. Moniuszki 9-10 w Nysie
- [B/03/2024] Wykonanie remontu w budynkach dydaktycznych UO w Opolu
- Modernizacja pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachę trapezową w budynkach położonych na dz. nr 87/1 oraz 89/19, obręb Kijów, gmina Otmuchów, powiat nyski, woj. opolskie
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Kłodzku
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostosowanie obiektu warsztatowego Państwowej Szkoły Budownictwa w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- ul. Łąkowa 33 lok. 9 - wykonanie remontu lokalu mieszkalnego
- "Przebudowa zintegrowanego systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Liceum Ogólnokształcącego nr LI przy ul. Kadrowej 9 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.